Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen deze donderdag!!

Ga naar beneden 
+3
WdM
marielle
Hanneke
7 plaatsers
AuteurBericht
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 11:01 am

Zo! Vandaag weer een lekker dagje vrij! Heb 3 late diensten gehad dus ben ook wel een beetje gaar nu lol!
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik heb gister m'n scraphok uitgemest en misschien ga ik vandaag nog wel wat scrappen....
Ga zo eerst even lekker onder de douche, wakker worden.... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 11:12 am

Wij zitten midden in een verbouwing dus ik zit in de stof, chaos en lawaai maar goed, als ik denk aan hoe het moet worden, wordt ik er toch blij van Very Happy:D

Vanmorgen ffies kunnen scrappen. Verder proberen om het een beetje stofvrij te krijgen overdags maar is onbegonnen werk.

fijne donderdag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 11:21 am

Goedemorgen!

Hier heb ik nog geen plannen, behalve Manon straks weer ophalen van de PSZ Wink
Misschien gaan we vanmiddag even lekker wandelen ofzo, het is zulk heerlijk weer.
Fijne dag allemaal!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
WdM
Scrap Addict Diva
WdM


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 58
Registration date : 01-04-08

Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 12:17 pm

Goeiemorgen allemaal,

Het is inmiddels al wat later, maar ik heb dan ook al twee slaapkamers schoongemaakt. Ik wou eigenlijk de hele bovenverdieping doen, maar ik vrees dat ik dat niet red. Vanmiddag boodschappen doen, dat doen we altijd op vrijdagavond, maar dan geeft onze jongste (Rowan 9 jaar) een discofeestje voor de hele klas, dus dan vanmiddag maar even. Vanavond gaan we even uittesten of de discolichten en de muziek wat gaat lukken.
Hij heeft het idee dan wel gelanceerd, maar Sander (z'n oudere broer van 12) moest muziek regelen en die was gister ook al druk met de lampen bezig, Rowan had het te druk met computeren en buiten spelen met z'n vriendjes.

Zal mij benieuwen hoe het gaat morgenavond.

Iemand nog ideetjes trouwens wat betreft die disco ? Kinderen mochten ook in een groepje een liedje doen, en ieder die komt moet iets te eten of te drinken meenemen. Misschien hebben jullie nog een idee om de avond verder door te komen ?

groetjes,
en verder iedereen veel plezier vandaag, het weer zit in ieder geval mee,
Wiebine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wiebinescrapsels.blogspot.com
Annemiek
Scrap Addict Baby
Annemiek


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 45
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 12:44 pm

goedemorgen, al bijna middag ondertussen,
ik heb vanmorgen gewerkt en mag vanmiddagw eer!

Wiebine wat ze bij ons weleens leuk vinden om te doen: je stopt de muziek en iedereen moet heeeeeel stil staan, degene die het laatste stilstond is af. Misschien een leuk prijsje er aan verbinden?
Alvast veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 12:47 pm

Goedemorgen nog net..
Met mij gaat het aan de betere hand, al heb ik het nog wel goed warm en ben flink verkouden.. net me temp opgenomen en is 38.2..zit nu te twijfelen of ik wel stage moet gaan lopen.. Heb eigenlijk gesprek vanmiddag namelijk...

vriendje gaat het wel mee.. heeft nog flink van zijn nek. Zijn mams is nu mee om de leenauto van gister om te ruilen voor een tijdelijke.. maar zijn nu wel al even weg.. dus ben wel benieuwd wanneer ze terug zijn.. kan ook best dat ze ergens een stuk zijn gaan wandelen...

Fijne dag vandaag..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 12:54 pm

Op het nippertje, goede morgen!!
Ik heb straks avonddienst, dus dat werken...nu even niets...lekker wat rommelen en lezen (De co-assistent).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1do apr 10, 2008 5:05 pm

goedemiddag, kan nog net. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen deze donderdag!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag!!   Goedemorgen deze donderdag!! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen deze donderdag!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen deze donderdag
» Goede morgen deze donderdag
» Goedemorgen deze dinsdag...
» Goedemorgen deze zondag!
» Goedemorgen deze maandag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: