Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goede morgen deze donderdag

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1do dec 06, 2007 8:13 am

Nog even en dan zit mijn laatste nachtdienst er weer op. Heb vannacht druk aan de IC-studie gezeten (PP-presentatie en vragen beantwoord waar ik geen bal van begrijp).
Ondertussen ook nog een verse OK-patiënt om het uur gecontroleerd.
Van de 29 vragen heb ik er 13 ? kunnen maken in maar liefst 14 uur Shocked Gelukkig allemaal onder werktijd, maar toch, ben niet eens op de helft. scratch
Als de dagdienst komt nog "even"mijn PP bespreken met een collega en dan naar huis cheers cheers
Lekker slapen en dan vanmiddag lekker sloom wat scrappen.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Gast
Gast




Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1do dec 06, 2007 10:10 am

Ik moet om 10 voor 12 bij de tandarts zijn en kan aan nisks anders denken No
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1do dec 06, 2007 10:44 am

Lijkt me vreselijk als je daar bang voor bent. Ik ga er altijd met plezier naar toe. heb dan ook een hele leuke tandarts. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1do dec 06, 2007 11:15 am

Sonja schreef:
Lijkt me vreselijk als je daar bang voor bent. Ik ga er altijd met plezier naar toe. heb dan ook een hele leuke tandarts. Laughing
Met plezier affraid .....

Hier een rustig dagje voor de boeg, athans dat is de planning.
Heb zojuist Johan zijn slaapkamer even opgeruimt, en als susan zo wakker is dan is haar slaapkamer aan de beurt, de boodschapjes zijn binnen dus daar hoef ik niet meer naar om te kijken.
Dus als het vanmiddag meezit dan wil ik mijn andere bind it all doosje even afmaken!!!

Iedereen een fijne dag......enne Nic ik denk aan je!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1do dec 06, 2007 2:58 pm

sterkte Nic bij de tandarts!!!
hopenlijk valt het mee!

hier de boodschappen weer in huis gehaald en mijn wekelijkse 40 baantjes getrokken in het zwembad met een vriendin
dus nu even uitrusten achter de pc Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1do dec 06, 2007 3:12 pm

Goedemiddag..
ik ga de laatste hand leggen aan me suprise voor zondag..
verder wat HH klusjes en wat opruimen..
en wie weet nog even aan de kaartjes..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1do dec 06, 2007 11:30 pm

Goedenavond inmiddels.

Manon is vanmorgen lekker naar de PSZ geweest en hier hebben we vanmiddag de kerstfoto's gemaakt. Was erg leuk en wat kregen de dames een aandacht zeg..hihi.
Embarassed
We hebben gisteravond toen de dames op bed lagen meteen maar de kerstboom weer naar beneden gehaald en toen heb ik in mijn eentje (doe ik eigenlijk elk jaar) dat ding in elkaar gezet en de lampjes erin gehangen. Gelukkig zaten ze niet zo heel erg in de knoop, want daar heb ik me toch een hekel aan... Evil or Very Mad
Hij staat dus nu weer gezellig in de kamer.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goede morgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede morgen deze donderdag   Goede morgen deze donderdag Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goede morgen deze donderdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goede morgen deze zondag!!
» Goede morgen
» Goede morgen vrijdag!
» Goede morgen zaterdag
» Goedemorgen deze donderdag!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: