Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen deze donderdag

Ga naar beneden 
+5
Hanneke
Sheila
Sonja
Céline
Jacqueline
9 plaatsers
AuteurBericht
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 11:45 am

Zo het einde van de week is alweer in zicht.
Ik heb zojuist de bovenverdieping een sopje gegeven en moet straks alleen de badkamer nog even.....
Vanmiddag komt de juf van Johan op bezoek Smile , dus hopelijk dat hij zich een beetje kan gedragen scratch
Ook hoop ik vandaag eindelijk mijn pakketje van de prijs te ontvangen Neutral ....wnat er was iets fout gegaan!

Nou iedereen een hele fijne dag en tot laterzzzzz.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Gast
Gast




Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 11:48 am

Net de keuken schoongemaakt, gestofzuigt en gedweilt en de woonkamer gefatsoeneert. Nu ff thee met beschuitje hihi

Fijne dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 11:49 am

Goedemorgen allemaal!
Ik ga ze oven boodschappen doen voor het eten vanavond en misschien nog even gauw naar de markt. Iedereen een fijne dag verder!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 12:46 pm

Goedemorgen...na een rit nachtdiensten heb ik vandaag lekker vrij, de zon schijnt, dus ik ben happy!!
Ik heb vandaag een alles mag niets moet dag, dus ik doe niets aan het huishouden. lol!


Laatst aangepast door Sonja op do maa 13, 2008 1:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 12:50 pm

Goeiemorgen!!!

Hier niets bijzonders vandaag. Ben bijna klaar met het huishouden, alleen nog ff de stofzuiger door het huis, dalijk met de doggies een wandelingetje maken en verder de papieren induiken.

Fijne dag allemaal!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 12:51 pm

Ik ga zo even met mn schoonzus naar trebdhopper in Zwolle, vanmiddag werken, heb late dienst.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
nicole stoute
Scrap Addict Princess
nicole stoute


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 50
Woonplaats : Wassenaar
Registration date : 09-03-08

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 2:02 pm

Ik ben nu aan het werk, even tijdens een broodje eten forummen.
Vanavond een feest hier op werk met Golden Earing en Henk Bres en lekker eten en drinken lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 2:09 pm

hier lekker baantjes getrokken, boodschappen gedaan en "lekker"naar het getimmer luisteren van de werklui van de buren

vanmiddag het laatste leeg halen uit de kamer van dorinda, morgen aan de slag daar met verf!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 3:08 pm

Hier vanmorgen eerst Manon naar de PSZ gebracht en daarna met Lianne doorgefietst naar de stad, waar ik bij Bart Smit het e.e.a. gekocht heb. De nieuwe disney dvd natuurlijk voor mijn verzameling en alvast wat cadeautjes voor de verjaardag van Manon, omdat het nu in de aanbieding was.
Verder een rustig dagje. Het huishouden heb ik al helemaal klaar, is van de week al gebeurd. Moet alleen vanmiddag nog een keertje de woonkamer doen zag ik, want Manon had met d'r visje zitten knoeien (we hebben samen kibbeling gegeten, mmm)
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 8:54 pm

goedenavond, hier alles klaar gemaakt voor morgen. Hopelijk ben ik morgen ook weer oke, en anders hoop ik zaterdag! Brrr zit nou echt peentjes te zweten. Maar goed, morgen deze tijd is alles achter de rug.

En even terug mijn hand verbrand nog bij de huisarts ermee geweest, die heeft er vanalles opgesmeerd, en wordt morgen in het ziekenhuis meteen even na gekeken, ivm infectie gevaar.

Dus als jullie me missen, dan ben ik niet scrappen maar lig voor pampus. pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen deze donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze donderdag   Goedemorgen deze donderdag Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen deze donderdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen deze donderdag!!
» Goede morgen deze donderdag
» Goedemorgen deze dinsdag...
» Goedemorgen deze zondag!
» Goedemorgen deze maandag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: