Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen deze maandag!

Ga naar beneden 
+4
monique
WdM
Marga
Hanneke
8 plaatsers
AuteurBericht
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 8:11 am

Zo, weer een dagdienst voor mij vandaag (3 achter elkaar Neutral ) dus vroeg uit de veren...
Wens jullie allemaal een fijne dag en geniet van de zon sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Marga
Scrap Addict Diva



Aantal berichten : 134
Leeftijd : 63
Registration date : 05-03-08

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 9:49 am

Goedemorgen. Ik was er vroeg uit voor mijn doen, moest een afspraak maken bij de huisarts en dat kan alleen tussen 8 en half 9. Da's inmiddels gebeurd.
Vanmiddag komt mijn vriend met de auto, gaan we de wekelijkse boodschappen halen en verder kom ik de dag wel door met van alles en nog wat Smile
Fijne dag allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scrapsomemore.blogspot.com
WdM
Scrap Addict Diva
WdM


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 58
Registration date : 01-04-08

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 9:54 am

Ik heb me verslapen. Ik was er even over zeven uit en heb Sander en Rowan wakker gemaakt. Sander wou nog eventjes bij me liggen, dat hebben we gedaan, maar schijnbaar toch weer in slaap gevallen. Toen we wakker werden vroeg ik hem hoe laat het was. "Het is tien voor acht", oh okee, TIEN VOOR ACHT ?? tien over acht moeten ze op school zijn, dus het was even aanpoten vanochtend.

Verder heeft Sander vanochtend praktijkdiploma verkeer. Hij moet dan ergens een parcours fietsen en er wordt dan gekeken of hij alle verkeersregels in acht neemt, ik hoop dat het goed gaat,

Verder hier vandaag niets op de planning, straks wel even boven aan de schoonmaak en ik hoop nog even te kunnen scrappen, ik moet ook nog wat kaartjes maken,

groetjes,
Wiebine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wiebinescrapsels.blogspot.com
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 10:15 am

goedenmorgen allemaal!!

heerlijk het zonnetje is er al!!

straks even de dagelijkse beslommeringen
vanmiddag fitnessen en vanavond even visite
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 10:32 am

Goedemorgen, hier draait de wasmachine volop........altijd veel was na een weekend camping wahahaha.
Verder vanmiddag nog even boven aan de gang en ondertussen ben ik met een scrapprojectje bezig waar ik met tussenpozen mee verder kan lol!
Iedereen een hele fijne dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
WdM
Scrap Addict Diva
WdM


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 58
Registration date : 01-04-08

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 10:35 am

Jacqueline schreef:
Goedemorgen, hier draait de wasmachine volop........altijd veel was na een weekend camping wahahaha.
Verder vanmiddag nog even boven aan de gang en ondertussen ben ik met een scrapprojectje bezig waar ik met tussenpozen mee verder kan lol!
Iedereen een hele fijne dag!

O heerlijk, zitten jullie ook op een camping ? wij gaan dit weekend naar Diana Heide en blijven er tot 5 mei. (we moeten tussendoor even voor 2 dagen terug, wisten niet dat Sander en Rowan maandag en dinsdag gewoon nog naar school moesten Embarassed ) maar we hebben er zo'n zin in.

groetjes,
Wiebine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wiebinescrapsels.blogspot.com
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 10:36 am

oh jee Wiebine, jammer dat je voor 2 dagen weer terug moet dan!

je zou toch denken lekker 2 weken meivakantie!

welke provincie is de camping??
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 11:13 am

Goedemorgen allemaal!!

Hebben jullie een fijn weekend gehad??

Wij zijn zaterdag ochtend wezen shoppen en zijn geslaagd voor een paar mooie gympen voor man lief (hij is nl. een beetje moeilijk wat betreft schoenen). In de middag zijn we even bij de haven geweest (de buren hebben een bootje), het was feest en we hebben heerlijk een rondvaart gemaakt. Het heeft ons ook gelijk op het idee gebracht om volgend jaar een voor een week of 2 weken een bootje te huren en er lekker opuit te trekken....het lijkt me heerlijk! Zondag zijn we met Damian naar de mineralen beurs geweest (is zijn nieuwe hobby, stenen en fossielen sparen). Het was dus een lekker druk weekend.

Jammer genoeg was er ook iets wat ik niet leuk vond om te doen, ik moest mijn zoontje vertellen dat hij dit jaar niet over zal gaan. Hij is een vroege leerling en kon eigenlijk maar net alles bij benen in de klas. Wat erg frusti kan zijn voor een kind, elk jaar lieten ze hem weer over gaan terwijl hij van ons best een jaartje over mocht doen. Op zijn nieuwe school zijn ze het gelukkig met ons eens, en blijft hij een jaartje langer in groep 6. Ik vind het alleen knap balen dat ze dit niet in de kleuterklas hadden gedaan. Toen we het vertelde was hij er best wel een beetje verdrietig over, maar toen we hem de voordelen van vertelde moest hij wel toegeven dat we gelijk hadden, hij is gelukkig vanmorgen met plezier weer naar school gegaan.

Vandaag is er niets bijzonders, heb alles al lekker aan kant en het ruikt weer lekker fris. Vanmiddag moeten we wel nog even naar school om het niet over gaan naar groep 6 met de juf en Damian nog eens door te nemen. Vanavond staat er in elk geval scrappen in de agenda, heb al een heel gaaf idee voor Hanneke haar swap.

Fijne dag allemaal!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
WdM
Scrap Addict Diva
WdM


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 58
Registration date : 01-04-08

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 11:18 am

monique schreef:
oh jee Wiebine, jammer dat je voor 2 dagen weer terug moet dan!

je zou toch denken lekker 2 weken meivakantie!

welke provincie is de camping??

Ligt in Drenthe, ach, Gerrit moest die twee dagen ook werken, hij zou eerst alleen terug gaan. Anders had ik de kinderen 'ziek' gemeld hoor, maar Rowan heeft dinsdag schoolreisje, dus ja, een beetje sneu om daar niet heen te kunnen. Wij dachten dat ze twee weken vrij hadden gewoon van maandag tot vrijdag, maar hier hebben ze woensdag pas vrij tot de woensdag twee weken later. Niet goed gekeken, dus eigen schuld dikke bult.

groetjes,
Wiebine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wiebinescrapsels.blogspot.com
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 11:31 am

Zit niet mee he Sheila!!
Zal voor Damian inderdaad geen leuke mededeling zijn geweest dat hij het een jaartje moet overdoen

Maar hij zal er later beslist profijt van hebben!
Anders blijf je op je tenen lopen en op de middelbare school blijf je dan beslist een jaartje hangen, en dat lijkt mij nog vervelender!

Dorinda is ook een vroege leerling en die heeft in de kleuterklassen een jaartje langer gekleuterd.
Nooit spijt van gehad!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 11:34 am

Het zit inderdaad niet mee, maar voor hem is het gewoon beter!!

Ik wou dat ze het bij Damian hadden gedaan in de kleuterklas, maar ze vonden het niet nodig zeiden ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 12:03 pm

Sheila dat is rot zeg, idd dat hadden ze al in de kleutergroepen moeten doen, Rocksano was ook zo'n vroegeleerling, en die heeft idd kleutergroep lekker twee jaartjes gedaan, terwijl groep 1 en 2 bij ons
een beetje door elkaar liepen, hadden de kindjes dat zelf helemaal
niet in de gaten.

Maar met de tijd is het inderdaad beter, maar wel even verdrietig, want
zijn vriendjes gaan natuurlijk wel een jaartje verder. Gelukkig staat
deze school wel achter jullie!

Goedemorgen allemaal!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1ma apr 21, 2008 2:36 pm

Goedemiddag,

Hier een huishouddagje en even bijkomen van gisteren. 's Ochtends de verjaardag gevierd van Lianne en 's middags naar de Apenheul met een vriendenclub van de Mavo en daar 's avonds ook mee gewokt en toen kwamen Tom en de meiden ook meewokken. Erg gezellig allemaal, maar wel vermoeiend Wink
Dus vandaag alleen wasjes en straks lekker de tuin in en genieten van het weer!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen deze maandag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen deze maandag!   Goedemorgen deze maandag! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen deze maandag!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen deze donderdag
» Goedemorgen deze dinsdag...
» Goedemorgen deze zondag!
» Goedemorgen deze donderdag!!
» Goedemorgen Maandag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: