Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen donderdag 28/2

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Goedemorgen donderdag 28/2 Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen donderdag 28/2   Goedemorgen donderdag 28/2 Icon_minitime1do feb 28, 2008 11:07 am

Goedemorgen allemaal,

Het is weer een nieuwe dag, ik had gehoopt dat het zonnetje zou schijnen, maar het is hier grijs en grauw blegh!!! Echt weer om je grot terug in te gaan en er pas uit komen als het voorjaar is Rolling Eyes Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Hier niets bijzonders, vandaag een beetje schoonmaken, scrappen en vanmiddag ff naar de Karwei, ik zag dat daar de bosviooltjes in de aanbieding waren, dus we gaan vanmiddag ff wat lente in onze tuin brengen.

Ik wens iedereen een hele fijne dag vandaag!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Gast
Gast




Goedemorgen donderdag 28/2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 28/2   Goedemorgen donderdag 28/2 Icon_minitime1do feb 28, 2008 1:09 pm

Geen plannen Fal gaat als het goed is voor mij even naar Dolls om daar de Bind it all te halen (wil zelf uit zelfbescherming niet mee hahah de BIA is van mn gewonnen bon van Royal Lemon)

en dan misschien als er nog een zonnetje komt vanmiddag even naar het bos met de kinderen en Mikkie
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag 28/2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 28/2   Goedemorgen donderdag 28/2 Icon_minitime1do feb 28, 2008 2:51 pm

Goedemiddag,

Hier ook een rustig dagje, geen plannen. Mijn ouders zijn vanmorgen even langs geweest en de dames liggen nu allebei even lekker te slapen.
Heb net een heerlijk bakje kibbeling op, ipv een broodje en er komt zowaar een zonnetje aan hier.
Fijne dag!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag 28/2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 28/2   Goedemorgen donderdag 28/2 Icon_minitime1do feb 28, 2008 3:25 pm

Goedemiddag, ben wat papierwerk aan het wegwerken, baelastingspapieren aan het verzamelen (altijd leuk!!), achterstallig mail aan het wegwerken en dan mag ik zo weer naar mijn werk Mad Ik heb echt helemaal geen zin!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen donderdag 28/2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 28/2   Goedemorgen donderdag 28/2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen donderdag 28/2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen donderdag 24/7
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag....
» Goedemorgen donderdag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: