Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen donderdag....

Ga naar beneden 
+2
Jacqueline
Hanneke
6 plaatsers
AuteurBericht
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 10:37 am

..... ik moet straks naar de tandarts, voor beide voortanden, de 1 gaan ze bleken (is donker omdat ie dood is), de ander komt de goede vulling op (nog van de wortelkanaal behandeling van 2 mnd terug) maar.... sinds vorige week is die tand weer gevoeliger dus ik ben benieuwd wat de tandarts daar van gaat zeggen..... (held op sokken die ik ben.... pale )
Dan vanmiddag weer werken, heb late dienst vandaag en morgen wel 1 dagje vrij...... scratch
Maar goed, ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 11:19 am

Goedemorgen.

Hier al druk bezig de keuken aan het soppen.........ben op de helft Sad ........maar dan heb ik het straks ook lekker schoon.
Hopelijk dat vandaag wel mijn pakketje komt want gisteren tevergeefs zitten wachten op de postmeneer maar helaas!!! Neutral

Met johan gaat het gelukkig een stuk beter.......dus de antibiotica slaat aan cheers

Nu ga ik zo suus even op bed leggen en de keuken afmaken!!!

Hanneke succes bij de tandarts Rolling Eyes

Iedereen een hele fijne dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 11:29 am

O gut.....is het zover? Veel sterkte bij de tandarts hoor!

Werk ze vanmiddag....en tot morgen Wink

En iedereen verder een heel fijne dag vandaag....
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 12:04 pm

hanneke succes bij de tandarts.... benijd je niet.... Sad

jacqueline succes met soppen..... benijd jou ook niet Very Happy

ik ga vandaag lekker een dagje met mijn zusje doorbrengen, als t goed is is ze er over een half uurtje (maar mijn zusje is nogal slecht in klok kijken dus kan ook een uur zijn)

fijne droge dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 1:44 pm

Oh brrr Hanneke, ik hoop dat het inmiddels achter de rug is en dat het je meegevallen is.
Vanmorgen Manon weer naar de PSZ gebracht en ondertussen in de stad snel even 2 kaartjes gehaald, voor de baby en voor mijn nichtje die grote zus is geworden. Ook nog even kleertjes gehaald en een verzilverde spaarpot, maar die wordt gegraveerd, dus die kan ik morgen op komen halen.
Vanavond gaan Tom en ik naar A'dam naar de bios (The Dark Knight).
En morgen is het eindelijk zover: dan ga ik mijn nieuwe nichtje bewonderen. Kan al bijna niet wachten Wink
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 1:59 pm

Goedemiddag!
Wij krijgen vandaag 2 logees, een meid van 15 en een knul van 12 voor een paar dagen. Gezellig!
@ Hanneke ik hoop dat het is meegevallen bij de tandarts
@ Mariellle. Ga je naar de Arena op Imax kijken naar Batman? Hebben wij ook gedaan, vond het een hele gave en spannende film. Alvast veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 2:22 pm

Ik was er om 12.15 weer, een uur met mijn mond open gelegen....
De ene tand is gebleekt, volgende week kijken ze of dat genoeg is, de andere weer een wortelkanaalbehandeling aan gehad.... een zeer uitgebreide met meetapparatuur en al Shocked
Ik hoop dat ik er nu vanaf ben en dat ik volgende week (of die week daarop) uitbehandeld ben en met een gerust hart naar Amerika kan gaan..... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1vr aug 15, 2008 11:47 am

Céline schreef:
Goedemiddag!
Wij krijgen vandaag 2 logees, een meid van 15 en een knul van 12 voor een paar dagen. Gezellig!
@ Hanneke ik hoop dat het is meegevallen bij de tandarts
@ Mariellle. Ga je naar de Arena op Imax kijken naar Batman? Hebben wij ook gedaan, vond het een hele gave en spannende film. Alvast veel plezier!

Celine, we zijn inderdaad naar Imax gegaan, zooooo gaaf! Dat geluid, dat scherm..echt geweldig! We hebben dit al wel eens eerder gedaan hoor, maar dat was met Harry Potter, een tijdje geleden alweer. Maar was echt gaaf, we willen er nog wel een keertje naartoe! We gaan in ieder geval ook weer met Harry Potter straks.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen donderdag....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag 28/2
» Goedemorgen donderdag 24/7
» Goedemorgen donderdag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: