Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen donderdag....

Ga naar beneden 
+2
Jacqueline
Hanneke
6 plaatsers
AuteurBericht
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 10:37 am

..... ik moet straks naar de tandarts, voor beide voortanden, de 1 gaan ze bleken (is donker omdat ie dood is), de ander komt de goede vulling op (nog van de wortelkanaal behandeling van 2 mnd terug) maar.... sinds vorige week is die tand weer gevoeliger dus ik ben benieuwd wat de tandarts daar van gaat zeggen..... (held op sokken die ik ben.... pale )
Dan vanmiddag weer werken, heb late dienst vandaag en morgen wel 1 dagje vrij...... scratch
Maar goed, ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Goedemorgen donderdag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag....   Goedemorgen donderdag.... Icon_minitime1do aug 14, 2008 11:19 am

Goedemorgen.

Hier al druk bezig de keuken aan het soppen.........ben op de helft Sad ........maar dan heb ik het straks ook lekker schoon.
Hopelijk dat vandaag wel mijn pakketje komt want gisteren tevergeefs zitten wachten op de postmeneer maar helaas!!! Neutral

Met johan gaat het gelukkig een stuk beter.......dus de antibiotica slaat aan cheers

Nu ga ik zo suus even op bed leggen en de keuken afmaken!!!

Hanneke succes bij de tandarts Rolling Eyes