Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen donderdag 24/7

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Goedemorgen donderdag 24/7 Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen donderdag 24/7   Goedemorgen donderdag 24/7 Icon_minitime1do jul 24, 2008 9:42 am

Goedemorgen allemaal!!

Wat een prachtige dag he!! Wij gaan ook daarom dalijk lekker naar het strand...heerlijk!!

Ik wens jullie vandaag een gezellige, prachtige en zonnige dag toe!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen donderdag 24/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 24/7   Goedemorgen donderdag 24/7 Icon_minitime1do jul 24, 2008 11:03 am

Oh heerlijk Sheila! Dat is toch wel een groot voordeel, als je zo dicht bij het strand woont. Veel plezier!
Ik ga straks denk ik maar een lekker badje opzetten voor de meiden in de achtertuin.
Vanavond gaan Tom en ik naar de bios, naar Narnia. We zouden eigenlijk afgelopen dinsdag gaan, maar toen moest Tom plotseling naar Den Haag voor een klant en wist hij niet of hij op tijd weer terug zou zijn. De film begint al om 19.00 uur namelijk. Maar vandaag is hij gewoon op de zaak, dus op tijd thuis. Heb er echt zin in, heb hier al een hele tijd naar uitgekeken dat deze film zou komen.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Goedemorgen donderdag 24/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 24/7   Goedemorgen donderdag 24/7 Icon_minitime1do jul 24, 2008 12:52 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Goedemorgen donderdag 24/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 24/7   Goedemorgen donderdag 24/7 Icon_minitime1do jul 24, 2008 1:12 pm

Goedemiddag!

Wij zijn al naar de stad geweest en hebben al boodschappen gedaan. We probeerden om zo'n Sultanapop te krijgen maar ze waren hier al op Shocked Shocked Kijken of ik ze ergens anders nog kan vinden.
Monica, jij hebt nog heel wat op je lijstje staan om te maken, succes ermee!! Ik hoop dat het gaat lukken voor je om dit allemaal af te krijgen.
Iedereen een fijne dag verder!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Goedemorgen donderdag 24/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 24/7   Goedemorgen donderdag 24/7 Icon_minitime1do jul 24, 2008 1:56 pm

Vandaag weer een late dienst.......de fut begint nu echt een beetje op te raken Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen donderdag 24/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen donderdag 24/7   Goedemorgen donderdag 24/7 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen donderdag 24/7
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag....
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag 28/2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: