Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 donderdag 26 juni

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

donderdag 26 juni Empty
BerichtOnderwerp: donderdag 26 juni   donderdag 26 juni Icon_minitime1do jun 26, 2008 1:43 pm

Hier vanmorgen Manon haar laatste PSZ dag. Ze heeft nu vakantie t/m 8-8. En er waren weer heel wat kindjes die gingen trakteren, want na de grote vakantie gaan ze naar de "grote" school toe. Manon is er toen als laatste bijgekomen, dus is straks de oudste.
Vanmiddag even naar de viskraam visje halen voor vanavond (kibbelingen) en verder lekker buiten de tuin in en spelen met de meiden.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

donderdag 26 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: donderdag 26 juni   donderdag 26 juni Icon_minitime1do jun 26, 2008 8:01 pm

heerlijk ! lekker vakantie!!
hier morgen nog rapporten halen en dan ook 7 weken vrij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

donderdag 26 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: donderdag 26 juni   donderdag 26 juni Icon_minitime1do jun 26, 2008 10:58 pm

Halooooooooooooooooooooooow!! Hier ben ik ook nog even.... we zij na het werk met een aantal collega's wezen borrelen (ik frisjes, moest nog naar huis rijden) in een soort cafe'tje, samen gegeten en toen naar huis (20.00 uur Shocked ) Bouwvakborrel hebben we het maar genoemt, maar zo supergezellig! Had eerst geen puf maar ben blij dat ik mee ben gewest....
Moet alleen nog wel 2 maanden werken voordat ik vakantie heb maar toe maar, iedereen is dan al geweest en dan ga ik lekker sunny lol!

Lig nu lekker in bed, morgen nog een vroege dienst en dan lekker weekend!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

donderdag 26 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: donderdag 26 juni   donderdag 26 juni Icon_minitime1za jun 28, 2008 5:08 pm

Oh, maar dat is wel heerlijk hoor Hanneke. Hebben wij ooit ook eens gedaan, toen gingen we met mijn verjaardag naar Thailand, in oktober dus pas. Iedereen om ons heen ging en dat was wel even moeilijk, maar toen iedereen eenmaal geweest was hadden wij het nog lekker in het vooruitzicht en das best lekker! Wink

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





donderdag 26 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: donderdag 26 juni   donderdag 26 juni Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
donderdag 26 juni
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Donderdag 5 juni
» dinsdag 17 juni
» zaterdag 21 juni
» Donderdag!!!
» vraag van de dag 10 juni

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: