Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vraag van de dag 10 juni

Ga naar beneden 
+4
monique
WdM
Katje
nicky67
8 plaatsers
AuteurBericht
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 8:43 am

ik heb het idee dat ik heel 'raar' scrap...
bijvoorbeeld
1. ik weet nóóit welke papiermerken, embellishmentmerken enz ik heb gebruikt. ik heb een hele grote bak met resten en in 80% vd gevallen is dat mijn 1e keus. ik weet echt niet meer waar dat van is. ik schrijf t ook nooit op. maar zie t wel bij allemaal mensen onder hun werk staan. hoe onthouden die dat allemaal????
2. ik begin met een opgeruimde werkplek. maar halverwege een project heb ik nog net genoeg ruimte om te scrappen. alles wat ik gebruik leg ik om me heen. met als gevolg dat ik daarna wéér alles op moet ruimen. en dan begint t hele riedeltje van voren af aan. ben ik hierin de enige???
3. alles gebeurt bij vlagen. nu zijn t weer lay-outs van 30x30. een tijdje heb ik bijna alleen maar kaartjes gemaakt. of een periode met allemaal minibooks. raar he?
4. wat ik ook maak, ik vind altijd dat een ander veel beter, mooier, interessanter enz scrapt. ik ben NOOIT tevreden. hebben jullie dat ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Katje
Scrap Addict Diva
Katje


Aantal berichten : 122
Leeftijd : 46
Woonplaats : Herenthout (Belgie)
Registration date : 15-05-08

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 9:47 am

Haha, denk dat ik dat ook zowat heb wat jij beschrijft.
Heb nu een kast voor mijn hobbygerief en heb het redlijk goed gesorteerd maar van welk merk moet je me niet vragen.hehe
Als ik aan iets begin lijkt het bij mij ook vlug op te stapelen , wil dan ook vannalles proberen en blijf eigenlijk nooit bij mijn eerste keuze.
Ik scrap nog niet lang dus heb enkel nog maar Lo'tjes gemaakt voor het album en 1 klein miniboekje.

Of ik tevreden ben dat test ik uit, Ik vraag aan gert wat hij ervan vind en als zijn reaktie middelmatig is dan blijf ik freubelen of aanpassen tot hij zegt dat hij het mooi vind.
Lijk soms zo onzeker van mezelf maar ach zolang je er plezier aan beleefd is toch het voornaamste he!

Groetjes Katje
Terug naar boven Ga naar beneden
WdM
Scrap Addict Diva
WdM


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 58
Registration date : 01-04-08

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 9:50 am

Zo raar is dat niet.
* Ik weet ook vaak niet welk papier ik gebruikt heb, de laatste tijd schrijf ik het wel eens op. Ik heb nu een blog en vind het leuk om het papier dat ik heb gebruikt erbij te zetten, vandaar.
* Ook als ik begin is het netjes op mijn scrapburo, maar na een tijdje wordt het echt een bende, na een project ruim ik alles wel weer op, zodat ik weer opgeruimd kan beginnen.
*Ik ben nu erg veel aan het kaarten maken, straks zal ik wel weer een tijdje met LO's bezig zijn, dat heb ik dus ook.
* Ik ben niet altijd ontevreden, nee, ik ben eigenlijk altijd wel aardig tevreden, misschien ben jij wel heel perfectionistisch ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wiebinescrapsels.blogspot.com
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 11:40 am

ik let altijd meer op de kleuren van het papier bij de foto dan op merken moet ik eerlijk bekennen
al weet ik er wel wat...

ik zit altijd aan de eettafel te scrappen, maar die is voor mij alleen nog niet groot genoeg lol!
stoelen , grond alles is in gebruik!!

en vind werk van anderen ook altijd leuker Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 11:46 am

1. Ik weet altijd wel de namen en merken te herkenen van embellies en papier...hoe??? Ik heb geen idee lol!

2. Ohhh nee hoor je bent echt niet de enige.....ik heb hier een hele grote tafel, maar 9 van de 10 keer is het één grote puinzooi op de tafel....tussen het project door moet ik echt opruimen, omdat ik door de rommel mijzelf ga irriteren en er niets meer uit mijn handen komt Embarassed

3. Ja dat heb ik ook altijd.....periodes de ene keer alter ik vel dan weer mini boekjes, 8,5x11 lootjes en dan weer 12x12 lootjes

4.Ja ohhh zo herkenbaar.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 12:42 pm

Sheila schreef:
1. Ik weet altijd wel de namen en merken te herkenen van embellies en papier...hoe??? Ik heb geen idee lol!

dat wil ik echt nog leren..... (ben je nooit te oud voor toch?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 1:05 pm

1. Ik weet ook lang niet altijd welke papierlijnen ik voorbij zie komen. Vaak zie ik dan op internet iets moois en denk ik: wow, welke papierlijn zou dat zijn?

2. Ik begin ook altijd netjes (ik heb het toevallig net weer opgeruimd) maar na verloop van tijd wordt het hier echt een bende en dan moet ik echt een paar keer zoeken voor ik vind wat ik wil gebruiken

3. Ik maak het meeste 30,5 bij 30,5 lootjes. Ik heb nog maar een paar boekjes gemaakt, wat ik overigens wel erg leuk vond om te doen!

4. Ja, dat is heeeel herkenbaar! Denk dat (bijna) iedere scrapper dat wel heeft.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1di jun 10, 2008 3:23 pm

1) duhhhh ken alleen sassafrassssss uiltjes.

2) eerst opruimen, dan zooi en dan maar weer opruimen.... grrrrrr

3) alles door elkaar, kaart , lo, help nog dit cj, nog dat een swap...

4) ja erg he, wat ik echt niets vind, sloop ik en gooi ik weg....
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1wo jun 11, 2008 12:27 am

1. vaak weet ik wel wat ik gebruik voor papier, maar gebruik het niet altijd om te vertellen op me blog..

2. Ik ben erg goed in troep maken Razz en gebruik dan ook vaak de grond en 2 tafels lol!

3. hier ook alles met vlagen.. had al heel lang geen 30x30 gemaakt maar de laatste tijd wel weer wat.. en ik heb de laatste 2 weken een kaartjes tik en er dus ook al genoeg gemaakt.

4. Hier is het heel wisselend of ik er blij mee ben.. laatste tijd ook niet altijd in de uitwerking wat ik in me hoofd heb.. maar het lootje waar ik mee gewonnen ben ben ik nog steeds super trots op hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Gesponsorde inhoud





vraag van de dag 10 juni Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag van de dag 10 juni   vraag van de dag 10 juni Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vraag van de dag 10 juni
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrijdag 13 juni
» zaterdag 14 juni
» Vaderdag 15 juni
» dinsdag 17 juni
» zaterdag 21 juni

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: