Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Marielle...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Marielle... Empty
BerichtOnderwerp: Marielle...   Marielle... Icon_minitime1wo apr 23, 2008 11:05 am

hoe was je dagje in Kernwasser Wunderland???
vast genoten met het mooie weer!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je ervan vond
Mijn ouders hadden nl met de postcode loterij 4 kaarten gewonnen, en als we willen mogen we die gebruiken in de meivakantie als we in Limburg zijn

Maar ik vroeg me af of het wel een geschikt park is voor een 13 en 16 jarige Crying or Very sad
Dus ben benieuwd naar je ervaringen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Marielle... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle...   Marielle... Icon_minitime1wo apr 23, 2008 12:51 pm

Het was echt super leuk! Het is echt een park voor kleine kinderen. Er waren nog 2 schoolklassen aanwezig en verder nog een paar ouders met kleine kinderen, maar verder was het heel rustig op het park, zodat je geen rijen had en overal waar je in wilde ook zo in kon gaan.
Lianne en Manon vonden het helemaal geweldig. Manon was eerst nog niet zo heel lekker, maar later ging het weer en kreeg ze weer praatjes en wilde ze ook weer overal in. Ik denk dat de kinderen die er waren op schoolreisje hooguit een jaar of 10/11 waren. Er is een wildwaterbaan, een achtbaan (die gaat verder niet over de kop) en verder nog allemaal van die "kermis" attracties, zoals olifantjes die de lucht in gaan, zweefmolen, bootjes enzo. Wij hebben ons heel goed vermaakt daar in ieder geval!
Op de sites van de dames pointing.at/harmelink staan foto's, zodat je een beetje een indruk krijgt van het park.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Marielle... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle...   Marielle... Icon_minitime1wo apr 23, 2008 12:57 pm

heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad!

maar als ik zo lees, is het vrees ik geen park voor ons helaas
bedankt voor je reactie!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Marielle... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle...   Marielle... Icon_minitime1wo apr 23, 2008 1:01 pm

Graag gedaan hoor! Het is maar net waar kinderen van houden natuurlijk, maar het is echt wel een park gericht op de wat kleinere kinderen, dus geen wilde achtbanen enzo.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Marielle... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle...   Marielle... Icon_minitime1wo apr 23, 2008 1:13 pm

Zo te horen hebben jullie het heerlijk gehad....en gelukkig zat het mooie weer ook mee gisteren!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud





Marielle... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle...   Marielle... Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marielle...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» marielle
» Marielle......vertel ......!!!
» Manon (dochter van Marielle)
» Marielle, Paula, Linda en Sonja

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: