Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Marielle, Paula, Linda en Sonja

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1wo jan 02, 2008 1:28 pm

Embarassed Embarassed veel te laat natuurlijk, maar allemaal heel erg bedankt voor jullie kaartjes. Ze hangen allemaal nog aan de spiegel!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1wo jan 02, 2008 2:49 pm

Oh meid, dat geeft toch niets joh, ben blij dat m'n kaartje is aangekomen in ieder geval. Snap best dat je het te druk had, heb ik zelf ook last van gehad en ben daardoor hier ook minder aanwezig geweest.
Heb je leuke dagen gehad?
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1wo jan 02, 2008 4:36 pm

oeps het schiet mij opeens te binnen dat ik ook een paar vellen met afdrukjes binnen heb gekregen vorige week met een lief kaartje van Marielle dus ik ben net zo suf Embarassed thnx meis!!!


en mij had je al bedankt voor de kaart sheil Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1wo jan 02, 2008 10:51 pm

hahahahaha ik had hem zien hangen hoor meis! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1do jan 03, 2008 1:33 pm

Paula, graag gedaan hoor. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1do jan 03, 2008 3:34 pm

marielle schreef:
Oh meid, dat geeft toch niets joh, ben blij dat m'n kaartje is aangekomen in ieder geval. Snap best dat je het te druk had, heb ik zelf ook last van gehad en ben daardoor hier ook minder aanwezig geweest.
Heb je leuke dagen gehad?
Groetjes,
Mariëlle
thanks...de feestdagen waren heerlijk eigelijk de enige dagen dat ik het niet druk had haha. We hebben lekker gegeten en we zijn naar bowling worls geweest. Verder met oud en nieuw hebben we een hoop mooi vuurwerk de lucht ingeschoten, dus het was allemaal super gezellie...en hoe waren jou dagen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1vr jan 04, 2008 11:13 pm

Mijn dagen waren ook kei-gezellig. Heb mijn zusje en haar man en dochtertje hier te logeren gehad. Met oud & nieuw zagen we alleen geen barst van het vuurwerk, doordat er hier dichte mist en smog hing...was dus wel jammer. Ik zag geen eens de auto voor onze deur (ik stond binnen met Manon, die wakker was geworden van de harde knallen).
De volgende dag werd er in onze wijk alsnog veel afgestoken, waardoor het eventjes iets langer duurde voordat Manon wilde gaan slapen... Rolling Eyes
Maar verder is het allemaal goed gegaan en tja, die dagen zijn ook altijd wel snel weer voorbij vind ik hoor. En nu is het "gewone" leven weer begonnen...
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marielle, Paula, Linda en Sonja Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marielle, Paula, Linda en Sonja   Marielle, Paula, Linda en Sonja Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marielle, Paula, Linda en Sonja
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sonja, Paula, Linda en Jaqcueline
» Linda!
» Marielle...
» marielle
» Linda

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: