Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Yes we gaan naar de toppers!!!!!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
bial
Scrap Addict Baby



Aantal berichten : 17
Leeftijd : 48
Woonplaats : geleen
Registration date : 05-12-07

Yes we gaan naar de toppers!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Yes we gaan naar de toppers!!!!!   Yes we gaan naar de toppers!!!!! Icon_minitime1za dec 08, 2007 2:19 pm

We hebben voor ons 6e nog kaartjes weten te krijgen op vrijdag ergens in mei hihih als het goed is zitten we op de 4e rij super he ik heb er onwijs veel zin in. En dan een paar weken hierna ga ik met ons viertjes naar bon jovi en dat vind ik nog te gekker!!!! xx Bianca flower cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ikhouvanalexchocoladeenscrappen.blogspot.com/
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Yes we gaan naar de toppers!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes we gaan naar de toppers!!!!!   Yes we gaan naar de toppers!!!!! Icon_minitime1za dec 08, 2007 2:21 pm

Ohhhh wat gaaf zeg!!!! Hier zit er ook een concert in de planning...we willen 10 of 12 juli naar doemaar, zag van de week ineens de reclame voorbij komen op t.v....lijkt me echt zooo gaaf!! In elk geval heel veel plezier!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Yes we gaan naar de toppers!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes we gaan naar de toppers!!!!!   Yes we gaan naar de toppers!!!!! Icon_minitime1za dec 08, 2007 3:07 pm

Heel veel plezier alvast! Ik ga volgend jaar voor het eerst in mijn leven naar een concert en dan ook nog van mijn idool Céline Dion, ik kan nu al niet wachten...haha.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Yes we gaan naar de toppers!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes we gaan naar de toppers!!!!!   Yes we gaan naar de toppers!!!!! Icon_minitime1za dec 08, 2007 6:04 pm

oooooooooo leuk!! heel veel plezier!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gast
Gast




Yes we gaan naar de toppers!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes we gaan naar de toppers!!!!!   Yes we gaan naar de toppers!!!!! Icon_minitime1za dec 08, 2007 6:31 pm

Leuk en lekkere plekken!!!!

heel veel plezier


ik wilde naar Acda en de Munnik maar geen kaart meer voor te krijgen terwijl ik 2,5 uur erover gedaan heb in te loggen en toen kon ik wel voor Plop kaartjes kopen maar AEDM was uitverkocht... ik werd halverwege eruit gegooid.... Snik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Yes we gaan naar de toppers!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes we gaan naar de toppers!!!!!   Yes we gaan naar de toppers!!!!! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yes we gaan naar de toppers!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wanneer gaan we weer eens...
» Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi
» Gisteren naar..
» Naar de Lama's
» op zoek naar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: