Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi

Ga naar beneden 
+2
Hanneke
Sheila
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1ma dec 03, 2007 2:51 pm

Gisteren hebben we sinterklaas geviert. Tuurlijk heb ik foto's gemaakt, wel 109! Omdat het er zoveel zijn duurt het ff voor ze hier op mn blog verschijnen want ik moet even de leuksten uitzoeken en verkleinen en das een bult werk.

Van Sammy heb ik echter wel al een serie die ik heel graag wil laten zien. Ik zal eerst even tekst en uitleg geven.

Sam is helemaal gek van het merk Bapesta en ice-cream. Beide merken nog niet heel bekent in nederland. Het merk Ice-cream is van hip hop zanger Pharell waar Sam een mega fan van is. Pharell's kledingsteil vind ie helemaal je van het! Die kleding is echt onbeschoft duur en dus weet Sam dat we dat echt NIET voor hem aanschaffen. Echter wilden we hem dit jaar eens volledig uit zn dak zien gaan en hebben we stiekum voor Sinterklaas toch de felbegeerde ice-cream schoenen gehaald voor m. Ikzelf vind ze echt foeilelijk en het deed me bij de kassa dan ook echt even zeer om € 90,- ( !!!!!!) bij de kassa voor ze af te tikken. Maar met het idee dat Sam uit zn dak zou gaan was het toch zo gekocht Wink Deze schoenen zijn overigens niet alleen voor Sinterklaas maar ook ten dele voor zn verjaardag alvast (28.02) want hij zou anders € 60,- meer krijgen dan de anderen en dat vinden we niet kunnen. We houden de bedragen altijd gelijk voor de kids dus vandaar dat we het tevens voor zn verjaardag bedoeld hebben.

Nou, hier dan de serie: Sammy goes crazy Very Happy:D

Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam1
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam2
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam3
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam4
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam5
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam6
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam7
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam8
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam9
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam10
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Sam11

Vanmorgen is hij op vleugels naar school gegaan en bleef voor hij de deur uit ging maar roepen, oh bedankt hoor echt bedankt zo erg bedankt! Maf jong hihihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1ma dec 03, 2007 2:56 pm

haha wat een cutie!!! Ik vind ze inderdaad foeilelijk affraid Maar ik denk dat Damian er ook helemaal weg mee zou lopen...ach de jeugd van tegenwoordig lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1ma dec 03, 2007 3:40 pm

Geweldig gave foto's!!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1ma dec 03, 2007 4:03 pm

Wat een gave foto's maar wat een schoenen....gelukkig is Manon nog te jong voor dit soort dingen...*hihi*

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1ma dec 03, 2007 4:10 pm

brrrr wat een schoenen!! dat hij ze mooi vinddt Very Happy

maar hij is er superblij mee dat kan je zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1ma dec 03, 2007 4:39 pm

whaaaaaaaaa te gek zeg! leuk heh als iemand ergens zo blij mee is. ik vind ze ook erg lelijk om heel eerlijk te zijn maargoed als hij er maar blij mee is toch! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1ma dec 03, 2007 5:58 pm

Geweldig zeg!! Dat gezicht van hem!!!
Tja, en die schoenen hè. Ik denk dat wij dat vroeger ook heel gaaf gevonden zouden hebben lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud





Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi   Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wel eens iemand volledig uit zn dak zien gaan *foto's* hihi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kan iemand
» Zien???
» Yes we gaan naar de toppers!!!!!
» Zegeltjes zegetjes en nog eens
» Nog niet laten zien..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: