Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 boel lootjes van mij

Ga naar beneden 
+7
Sonja
Jacqueline
angelina
wendy2
Hanneke
nicole stoute
Céline
11 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 11:40 am

Ik wil ook weer eens wat laten zien Very Happy

Mijn birmie estavan
boel lootjes van mij Estevan1

Indira met haar nieuwe brilletje Smile
boel lootjes van mij Thenewyou

Kaartje:
boel lootjes van mij Iloveyoukaartje

Amaya aan zee Wink
boel lootjes van mij Amayasea_2

De 3 laatste had ik ingezonden voor een DT wedstrijd. Wist echter niet dat ik dat helemaal niet mocht van het DT waar ik al bij zat Embarassed dus waarschijnlijk ben ik nu helemaal dt off Embarassed Nou ja, maar wel mooie lootjes toch voor in mn album? Wink

Verder heb ik nog wat andere dingen gemaakt maar die mag ik pas end van de maand laten zien want die doen mee aan een dare en een sketch wedstrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 11:43 am

Wat een gave dingen heb je gemaakt!!!
En elke keer zit ik me weer te verbazen hoe je dochter op je lijkt. Staat haar inderdaad goed, een bril!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Gast
Gast




boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 12:08 pm

Dank je Celine Very Happy:D
Ik zie het zelf niet dat ze op me lijkt maar paula zegt het ook altijd dus zal het wel zo zijn hihi.
Ze was heel bang om met dr bril naar school te gaan maar gelukkig vonden haar klasgenootjes het haar ook erg leuk staan.
Ik vind haar met bril zelfs leuker dan zonder! hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
nicole stoute
Scrap Addict Princess
nicole stoute


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 50
Woonplaats : Wassenaar
Registration date : 09-03-08

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 12:09 pm

Hele gave dingen heb je gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 12:40 pm

Leuke lo's.


Laatst aangepast door Hanneke op di maa 25, 2008 12:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 12:45 pm

Maar wat ik me dan afvraag, hoe kan het nou zo zijn dat je niet weet dat je niet mee mag doen aan dt wedstrijden van je dt waar je nu in zit?
Je krijgt toch wel 'regels' door o.i.d???
Zou jammer zijn zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 12:50 pm

Ja ik zou het ook heel jammer vinden als dit het einde van mn dt werk betekend Sad Ik dacht dat het alleen niet mocht als de betreffende scrapwinkel in dezelfde regio zou zitten als de winkel waar ik voor scrap. Dat werd destijds toen zo gezegd van wat ik me kan herinneren aan iemand die dit ook aan de hand had. In het regelement kan ik het nergens terug vinden maar ja....ergens is het ook wel logisch. Als ik een dt team zou hebben zou ik ook liever niet willen dat ze ook nog voor een andere winkel scrappen maar ja, dacht er toen gewoon niet zo over na omdat ik het ook nergens in regels kon terug vinden. Ik had het wel aan de eigenaar van de scrapwinkel gevraagd waarvoor ik bovenstaande lootjes had gemaakt en die vond het geen probleem dat ik nog in een ander dt zou zitten.
Maar goed, ik hoor wel of ik mag blijven of niet Wink Zou het erg jammer vinden als het niet meer mag maar goed, had ik maar moeten navragen Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 12:53 pm

Afwachten dus....Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
wendy2
Scrap Addict Diva
wendy2


Aantal berichten : 134
Leeftijd : 45
Woonplaats : Friesland
Registration date : 16-02-08

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 12:57 pm

Prachtige lo's

Als het niet duidelijk omschreven staat in de regels en het niet duidelijk is gezegd dat je niet in een ander dt mag dan wist je het toch niet zou erg jammer zijn hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 1:08 pm

Hele mooie lootjes meis!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 1:12 pm

Het stond inderdaad niet in de regels ( heb net gemailt met betreffende eigenaresse) en dus kon ik er niks aan doen. Regelement wordt nu wel aangepast met deze regel er dus wel in dat je niet mag werken voor een andere winkel. Of anders dus de keuze moet maken van of je huidige of de andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 1:35 pm

Heel erg mooi geworden Nic.
Ik hoop dat je in het DT team mag blijven en dat ze het dan door de vingers zien.......en het was toch een wedstrijd......het was een ander verhaal geworden idd als je was verkozen tot DT lid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Gast
Gast




boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 1:44 pm

Bedankt voor de complimentjes Very Happy:D:D

Voor zover ik het begrijp nu is het buiten mn schuld en is er niks aan de hand. Mag ik dus blijven cheers
Pak van mn hart want ik wou al zolang in een dt team hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 1:54 pm

Eind goed, al goed dus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 2:22 pm

Ik vind Indira ook VEEL mooier met bril en dr haar los!!

en de lo's en kaart SUPER!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 3:11 pm

Super lootjes en kaartje zeg!! En het brilletje staat haar echt fantastisch...sommige mensen hebben echt een brillen gezicht!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 3:16 pm

Shocked Ze zijn prachtig Nic!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Gast
Gast




boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 3:20 pm

Bedankt voor de leuke reacties allemaal Very Happy:D
Alleen hoe stommmmmmmmmmm het is SACRED birman. Moet die lo dus mooi nog ff veranderen hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 3:47 pm

hele mooie lootjes Nic!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 4:13 pm

Prachtige lo's zeg Exclamation
Ben blij dat je ij het DT team mag blijven, zou toch jammer zijn....
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1di maa 25, 2008 5:06 pm

allemala harstikke leuk en de bril staat haar prachtig..
ik weet nog wel dat het toen gezegt is toen jullie voor de wedstrijd om dt te worden is gezegt, maar als het niet in de regelementen staat is het toch niet jou schuld idd.. maar voor de volgende keer weet je het nu hihi...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Gesponsorde inhoud





boel lootjes van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: boel lootjes van mij   boel lootjes van mij Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
boel lootjes van mij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zo de boel staat!
» Amerikaanse A4 lootjes...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Laat het zien-
Ga naar: