Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zo de boel staat!

Ga naar beneden 
+4
marielle
Herma
Linda
Jacqueline
8 plaatsers
AuteurBericht
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1ma maa 17, 2008 9:15 pm

Het was hier vandaag redelijk weer en Hans kon niet naar zijn klant toe vanmiddag omdat het glas er nog niet was, dus hadden we besloten om naar de camping te gaan en de boel te gaan opbouwen!
Nou het heeft een paar uur geduurt voor ons tentje lol! stond!!!
Maar hij staat........
Zaterdag komt de vloer erin en dan de caravan schoonmaken en lekker fris beddegoed erop.......en maar hopen dat het niet gaat vriezen......wnat dan blijf ik niet slapen scratch

Ik heb nog een paar leuke foto's gemaakt, het was tenslotte voor Susan voor het eerst dat ze er weet van heeft op de camping.....(ze was vorig jaar met 4 weken al campinggast lol! maar daar heeft ze neem ik aan niet veel van meegekregen)
Ze vnd het helemaal leuk........lekker kruipen door de tent heen bij mijn schoonouders hihihi.
Natuurlijk ook nog ene paar foto's gemaakt van het opbouwen van ons tentje lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1ma maa 17, 2008 10:25 pm

ooooooow heerlijk jacq! ik krijg er helemaal zin in als ik het zo lees. helaas hebben wij geen vaste plek oid, we willen naar de sprookjescamping maar ik denk dat het er toch niet in zin dit jaar Sad
ik ga wel van jouw verhalen en foto's genieten Very Happy

zien die foto's!!!!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1ma maa 17, 2008 11:11 pm

Linda schreef:
ooooooow heerlijk jacq! ik krijg er helemaal zin in als ik het zo lees. helaas hebben wij geen vaste plek oid, we willen naar de sprookjescamping maar ik denk dat het er toch niet in zin dit jaar Sad
ik ga wel van jouw verhalen en foto's genieten Very Happy

zien die foto's!!!!! Laughing

Sprookjescamping?? In Hardenberg soms..... Hebben wij 5 jaar gestaan met onze caravan (toen de kids klein waren)
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 12:27 am

Jee, dat zal een goede klus geweest zijn zeg. Maar wel fijn dat ie nu staat. En nu maar hopen op mooi weer! Very Happy
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 9:36 am

Lekker meis dat alles weer zo goed als staat! we zullen je weer moeten missen in het weekend en ik ben bang dat je nog even niet gaat want het zou gaan sneeuwen!



en er schijnt ook een pipoo dorp ofzo te zijn dat goed betaalbaar is geen idee waar het zit mn moeder had het er laatst over

en de sprookjes camping lijkt mij ook erg leuk.. maar ja de centjes:evil:
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 9:52 am

heerlijk als dat campingseizoen begint en je gaat lekker alles fris maken om weer te beginnen.
heel veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 11:33 am

affraid affraid sneeeeeeeeeeuwwwww!!!!
Nou dat zou wel heeeeel apart zijn hihihi, wat zal ik dan een leuke foto's kunnen maken *grin*!
Ze hebben het ook over nachtvorst........echt jammer, of ik moet mezelf overtuigen om de kachel in de caravan te zetten......maar dat vind ik zooooo eng.......dus ik denk niet dat het slapen word scratch

Idd Nicky de voorpret is altijd heel leuk al moet ik eerlijk bekennen dat het voor mij allemaal niet zo hoeft Embarassed , maar als we eenmaal aan het opbouwen enzo zijn dan begint het wel te kriebelen.......ik vind het voorseizoen en de zomervakantie erg leuk..........maar het naseizoen heb ik echt een gruwelijke hekel aan.......dus wat mij betreft kunnen we inpakken als de vakantie voorbij is Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Gast
Gast




Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 1:23 pm

kachel uit zetten als je gaat slapen? en dan kruikjes in bed

wij hebben gel kruiken bij Etos en die houden de lichaams temperatuur dus als je die bij de kinderen legt wordt het nooit kouder dan zij zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 4:03 pm

O bedankt Paula ik zal eens gaan kijken bij de etos.

hans wil wel met kachel slapen maar dan wil hij eerst zo een koolmonoxide detector op hangen Very Happy ......maar ga wel even naar van die kruiken kijken eerst...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Gast
Gast




Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 4:24 pm

ja ik vind het ideale kruiken ze zijn er als kikkers en beren (o hoor net dat de DA ze ook heeft (kikker Etos Beer DA:cyclops: ) waren iets van 6 euro

je kan ook een hot / cold pack gebruiken die blijft ook warm of koelt niet af zoals die water kruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 4:29 pm

ga je meteen met Pasen al Jacqueline??
hoop voor beter weer dan inderdaad!!

voorspellingen zijn helaas niet goed Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 7:20 pm

Hopelijk is het het weekend een beetje goed weer zodat je wel lekker kan blijven slapen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 8:50 pm

Nou zoals het er nu naar uitziet gaan we niet......het is gewoon te koud!
En om hele dagen in de voortent te moeten zitten met de kachel aan daar hebben we geen zin!
De pasen is gewoon te vroeg dit jaar!
Dan gaan we zaterdag alles verder klaar maken, vloer en vloerbedekking erin en de caravan wel helemaal schoonmaken zodat we er zodra het weer beter word erin kunnen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1di maa 18, 2008 9:03 pm

Was trouwens gisteren of vandaag nog op tv dat er dit jaar veel minder mensen erop uit trekken met pasen, doordat pasen dit jaar vroeg valt.

Het is in elk geval wel lekker dat de boel al op staat....toch!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud





Zo de boel staat! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo de boel staat!   Zo de boel staat! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zo de boel staat!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» boel lootjes van mij
» Wat staat er nog echt op je verlanglijstje
» alles staat klaar..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: