Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen zaterdag!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen zaterdag! Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen zaterdag!   Goedemorgen zaterdag! Icon_minitime1za feb 23, 2008 11:33 am

Goedemorgen allemaal, gaan we nog wat leuks doen vandaag? Ik heb niet veel bijzonders op de planning staan, heb late diensten het weekend.
En maandag en dinsdag een gedeelte van de dag zal niet niet online zijn affraid .............
Goed en gezellig weekend allemaal, geniet van het mooie weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Goedemorgen zaterdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen zaterdag!   Goedemorgen zaterdag! Icon_minitime1za feb 23, 2008 5:47 pm

Goeiemiddag inmiddels hier Wink Vandaag hebben we niets bijzonders gedaan, Ray is een beetje opgeknapt (hij was ziek) dus zijn we boodschappen gaan doen, verder ff naar de bieb geweest, Damian heeft volgende maand zijn spreekbeurt. Hij gaat het over de geschiedenis van de Efteling houden....erg leukonderwerp vind ik zelf. Verder heb ik al in de keuken gehangen...en de Goulash staat al op voor vanavond. Vanavond ff op visite bij mijn schoonouders en voor de rest van de avond denk ik lekker een beetje bank hangen. Morgen heb ik geen idee wat we gaan doen, wilde eigenlijk gaan scrappen, maar aangezien er nog geen papier is, zit dat feest er niet in Sad

Hanneke we gaan je missen maandag en dinsdag...in elk geval dan tot woendag!! Voor iedereen een heel fijn weekend!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
 
Goedemorgen zaterdag!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag 12/7
» Goedemorgen zaterdag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: