Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen zaterdag 12/7

Ga naar beneden 
+2
ScrapDees
Sheila
6 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Goedemorgen zaterdag 12/7 Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen zaterdag 12/7   Goedemorgen zaterdag 12/7 Icon_minitime1za jul 12, 2008 10:03 am

Goedemorgen allemaal!!

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??

Wij hebben het druk dit weekend. Damian is aankomende woensdag jarig (hij wordt 10 jaar), maar zijn feestje vieren we zondag. Dus vandaag moet ik allerlei lekkers in huis halen. In het huis lijkt het net of er een grote bom is ontploft....dus daar gaan we ook maar mee aan de slag vandaag. Zondag komen de eerste vriendjes al om 12.45uur dan gaan we eerst taart eten en wat drinken. Daarna vertrekken we naar zoetermeer, we gaan daar lasergamen en kinder karten. Stoer he....ach kleine jongetje blijven helaas niet eeuwig klein Sad Als we daarna de kinderen thuis hebben gebracht, snel een patatje eten en dan staat de visite weer voor de deur (familie en vrienden). Damian heeft 2 maanden geleden al zijn cadeautje gehad voor zijn verjaardag, hij had een nieuwe fiets gekregen van ons (een beachcruiser), hij kreeg hem eerder omdat hij echt al op dat moment een nieuwe fiets nodig had. Aan de rest van de mensen heeft hij geld gevraagd, omdat hij voor een mobieltje aan het sparen is...ook al weer zo'n tiener ding Sad Ik geloof dat ik me er maar bij moet neerleggen dat het nu echt een grote knul aan het worden is....

Iedereen een heel fijn weekend!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
ScrapDees
Scrap Addict Baby
ScrapDees


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 46
Woonplaats : Westmaas
Registration date : 26-06-08

Goedemorgen zaterdag 12/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen zaterdag 12/7   Goedemorgen zaterdag 12/7 Icon_minitime1za jul 12, 2008 10:23 am

dat zit er druk uit, maar wel gezellig toch. ik heb nog niet het "probleem" van tienerdingen, maar begin augustus wordt Gabriëlle 3 en dat zal weer de nodige cadeaus betekenen, vooral van de opa's en oma's - ik weet nou al niet meer waar ik het kwijt moet! In ieder geval veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scrapdesiree.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen zaterdag 12/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen zaterdag 12/7   Goedemorgen zaterdag 12/7 Icon_minitime1za jul 12, 2008 10:38 am

Veel plezier en succes met alle voorbereidingen Sheila! Jammer dat kinderen soms zo snel groot worden he?

Wij krijgen vanmiddag een oud collegaatje van mij met haar man en dochtertje. We zouden gaan bbq-en, maar als ik naar buiten kijk, wordt het denk ik steengrillen of gourmetten binnen. Ach, dat is ook gezellig hoor! Wink

Gisteren speelgoed uitgezocht en morgen weer verder met laatste gedeelte. Kzal maar oude kleren aandoen, want ik was gisteren helemaal zwart door het stof... lol!
Vanavond hoop ik mijn lo voor de wedstrijd af te kunnen maken.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Goedemorgen zaterdag 12/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen zaterdag 12/7   Goedemorgen zaterdag 12/7 Icon_minitime1za jul 12, 2008 10:52 am

Vandaag werken en ik heb me toch een zin.... Crying or Very sad
Morgen ook hier een verjaardagsfeestje.....óók van m'n zoon cheers
Alleen is hij al 28 geworden lol!
Dus Sheila......geniet er nog maar van....ze zijn echt "groot" voor je er erg in hebt Wink

Fijn weekend allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen zaterdag 12/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen zaterdag 12/7   Goedemorgen zaterdag 12/7 Icon_minitime1za jul 12, 2008 11:02 am

Goedemorgen! Hier een dagje met vanalles en nog wat maar vooral genieten van het feit dat het weekend is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Goedemorgen zaterdag 12/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen zaterdag 12/7   Goedemorgen zaterdag 12/7 Icon_minitime1za jul 12, 2008 4:47 pm

goedemiddag!
wij hebben weer zwemles gehad vanochtend en daarnet boodschappen gedaan. vanavond hebben we een BBQ bij mn schoonzus met de kids dus die zullen wel weer een berg kado's krijgen. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen zaterdag 12/7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen zaterdag 12/7   Goedemorgen zaterdag 12/7 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen zaterdag 12/7
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen zaterdag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: