Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Alweer een nieuwe maand!

Ga naar beneden 
+4
Karin
Hanneke
Katinka
marielle
8 plaatsers
AuteurBericht
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 9:18 am

Alweer 1 augustus! Shocked

Vanmiddag gaan we lekker zwemmen met de meiden en verder voor de dag nog geen plannen.
Morgen hebben we een vrijgezellenfuif in de buurt van Weert, dus dan ben ik er de hele dag niet.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka
True visitor of Scrap Addict
Katinka


Aantal berichten : 62
Leeftijd : 49
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 30-07-08

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 10:13 am

Heel veel plezier met zwemmen!!! Lekkere verkoeling Very Happy

Dat vrijgezellenfuifje, is dat met alleen de meiden? Weet je al wat je gaat doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 11:22 am

Goedemorgen allemaal! Ik ben nog vrij vandaag!! Weekend weer werken... Crying or Very sad
Fijne dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 11:34 am

Ik ga vanavond naar Tarzan in Scheveningen. Ga samen met mijn moeder, hubje is niet zo van de musicals namelijk. Ik ga haar vanmiddag om een uurtje of 2 ophalen en dan rijden we alvast die kant op. Beetje slenteren en terrasjes pikken, dan lekker daar ergens eten en dan naar het theater.
Morgen niet veel bijzonders, ik denk dat ik morgen de boodschappen doe i.p.v. vrijdag, wat hier gebruikelijk is.
Zondag komt mijn schoonzusje de hele dag scrappen! Very Happy

Iedereen een heel fijn weekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 12:35 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 12:35 pm

allemaal veel plezier vandaag!
hier vanmorgen flink aan de sop geweest.....pffffff warm Neutral
maar het was echt even nodig, na dagen niks gedaan te hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 12:53 pm

Halllllloooo daar ben ik ook weer even.
We zijn gisterenavond terug gekomen vanuit Valkenburg met een tussenstop bij ons thuis om even de was weg te werken, vanmiddag gaan we weer richting ons vakantieadres om de laatste week van onze vakantie door te brengen.....en dan zit het er helaas alweer op!!!
Maar ik heb super gave foto;'s gemaakt en hoef me dus zeker niet te vervelen als ik terug ben lol!
Zodra ik terug ben ga ik weer lekker veel meekletsen hier Very Happy
Nu ga ik even proberen bij te lezen.....(de was draait toch nog wahahaha)

Iedereen een hele fijne dag en tot volgende week!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 1:57 pm

Hallo allemaal!
Michael is eindelijk weer thuis na een week logeren bij oma. We hebben net samen foto's uitgezocht die in zijn eigen albumpje gaan ( die had ik op vakantie in Tsjechië gemaakt)
Mijn foto's zijn ook binnen dus ik kan ook aan de gang maar eerst boodschappen doen!
Iedereen fijne dag verder!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Katinka
True visitor of Scrap Addict
Katinka


Aantal berichten : 62
Leeftijd : 49
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 30-07-08

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1vr aug 01, 2008 6:13 pm

Karin schreef:
Ik ga vanavond naar Tarzan in Scheveningen.

Oh, Tarzan!!!! Die is echt super!! Ik ben er ook geweest!! Zo gaaf...... Heb je een beetje mooie plekken??
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1za aug 02, 2008 11:57 am

Hij was inderdaad echt super! En ja, we hadden mooie plekken, want ik had gebeld en gezegd dat ik op een vrijdag of zaterdag wilde maar dat ik het heel belangrijk vond om goede plekken te hebben en dat de datum minder belangrijk was. Betaal bij een musical liever meer en dat we dan goed zitten, dan dat we 3 hoog achter in de zaal zitten of zo. Maar ik vond het een keileuke musical, nog leuker dan ik had verwacht. En die muziek!!! Super... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1zo aug 03, 2008 12:29 pm

Katinka schreef:
Heel veel plezier met zwemmen!!! Lekkere verkoeling Very Happy

Dat vrijgezellenfuifje, is dat met alleen de meiden? Weet je al wat je gaat doen?

Het vrijgezellenfeestje was erg leuk, ik zal een verslag in een ander draadje plaatsen, is wat makkelijker;)

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1zo aug 03, 2008 1:19 pm

Karin schreef:
Hij was inderdaad echt super! En ja, we hadden mooie plekken, want ik had gebeld en gezegd dat ik op een vrijdag of zaterdag wilde maar dat ik het heel belangrijk vond om goede plekken te hebben en dat de datum minder belangrijk was. Betaal bij een musical liever meer en dat we dan goed zitten, dan dat we 3 hoog achter in de zaal zitten of zo. Maar ik vond het een keileuke musical, nog leuker dan ik had verwacht. En die muziek!!! Super... Very Happy

ik heb de musical vorig jaar gezien, leuk idd!
en ben het met je eens, betaal liever iets meer voor goede plekken dan 2 hoog achter op het balkon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alweer een nieuwe maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alweer een nieuwe maand!   Alweer een nieuwe maand! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alweer een nieuwe maand!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alweer 1 week......
» Dinsdag alweer!
» Alweer zin in een volgende??
» Goedemorgen woensdag alweer!
» Goedemorgen alweer vrijdag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: