Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen woensdag alweer!

Ga naar beneden 
+5
marielle
nicky67
*Sabina*
monique
Jacqueline
9 plaatsers
AuteurBericht
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 11:32 am

Goedemorgen.
Hier weer een nacht om niet over naar huis te schrijven........... pale
Johan heeft nog steeds oorontsteking en nu begint zijn andere oor ook......vanmorgen maar weer de dokter gebeld of ze dan toch geen antibiotica kan voorschrijven (hij loopt nu al ruim een week ermee en al die pijnstillers lijkt me ook niet al te best Sad ).....dus vanmiddag even langs de apotheek en dan maar hopen dat hij er snel vanaf is!@!!!

Verder ben ik nog steeds aan de poets......ben flink geprikt door een werkbij Wink
Gisteravond en vanmorgen mijn hele scraphoek opgeruimt/gestoft en uitgezocht.
Daarna de gang helemaal spik en span gemaakt......en nu dus tijd voor een bakkie koffie!!!

En als het goed is komt vandaag de postbode met een pakket met papier Embarassed

Iedereen een hele fijne dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 11:48 am

het heeft hier flink gespookt vannacht, onweer en zeer harde regen op de schuine ramen
slecht geslapen dus
momenteel nog heel slecht weer

vanmiddag op verjaardagsvisite, het is er weer voor! Very Happy

fijne dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 1:12 pm

Hier ook geen oog dicht gedaan vannacht Evil or Very Mad Ik droomde dat ik nog in de tent lag Embarassed En met onweer en bliksem knijp ik 'm dan echt Sad

Verder probeer ik nog steeds in mijn oude ritme te komen, dus moet nu weer rennen om de kids van school te halen. Dan hebben we lekker de rest van de dag vrij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 1:31 pm

vanmorgen al vriendinnetje op de koffie gehad. vanmiddag ga ik koken voor vrienden en mezelf en voor de rest wil ik mijn scrapkamer opgeruimd krijgen.... ja je mag blijven dromen toch lol! !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 1:52 pm

Goedemiddag!

Straks komen mijn ouders even een kopje thee drinken. Mijn schoonvader zal ook wel weer even komen, die was er vanmorgen ook. Gisteravond heb ik ontdekt dat we een rat hebben achter de schotten op zolder.. Shocked Er lagen allemaal keuteltjes en nu is mijn schoonvader dus bezig om alles dicht te kitten. Hopelijk komt dat beest dus niet meer terug...

Vanavond hopelijk weer scrappen.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 2:18 pm

Is het echt een rat Mariëlle, geen muis? Yakkie. Hoop dat jullie hem uitgeroeid krijgen.

Ik heb vanmorgen mijn best alweer gedaan en ben gelukkig vandaag wel goed thuis gekomen. Zo meteen komt een vriendin van me op bezoek, geen idee of we nog ergens heen gaan, we zien wel.

Vanavond lekker online croppen met een ander forum. Altijd leuk!

Kom de dag wel door dus. Iedereen een fijne dag verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 3:26 pm

Jullie hebben dus ook slecht weer....
Wij liggen onder tornado watch... dan is de lucht gunstig voor tornado's Shocked
Na de tornado van 1 mrt. 2006 voel ik me met zo'n watch niet echt op mijn gemak. Moet zo de kids naar school brengen, maar blijf wel bij de telefoon vandaag....
Terug naar boven Ga naar beneden
WdM
Scrap Addict Diva
WdM


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 58
Registration date : 01-04-08

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 3:45 pm

Ik ben net terug van werken en heb verder niets op de planning, heerlijk. Ja, alleen Rowan moet straks naar zwemles en dan ga ik altijd even mee. Vanavond misschien wel even lekker scrappen.

Morgen ga ik mijn nieuwe cuttlebug-stans ophalen bij de winkel. Het is de duif met takje, vond hem zo leuk. Heb er zin in ! Verder heb ik de foto's van de vakantie gekregen, dus hopelijk daar iets mee doen vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wiebinescrapsels.blogspot.com
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1wo aug 13, 2008 7:32 pm

Karin: het is helaas echt een rat, want de keutels waren veel groter als die van een muis...
Een tijdje terug hadden we er ook 1 in de wieldop van Tom's auto zitten...brr...en een geluid wat dat beest toen maakte..bah, dat is echt niet leuk. Dus ik hoop dat dat beest niet meer terugkomt!

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Katje
Scrap Addict Diva
Katje


Aantal berichten : 122
Leeftijd : 46
Woonplaats : Herenthout (Belgie)
Registration date : 15-05-08

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1do aug 14, 2008 12:50 am

Wat naar een rat dan nog zeg, hoop dat je er snel van verlosd blijft.

Hier was het een druk dagje, 13 kids waren in huis voor ons Britney haar 6 de verjaardag te vieren en dan heb ik de volwassenen nog niet meegeteld.
Ze is heerlijk verwend geweest en hebben lekker mc donald gegeten.
Af en toe moet je toch eens kunnen toegeven he alhoewel ik toch liever verse voeding op tafel zet.

Vannavond effe bekomen dus achter de pc van al die drukte en morgen is er weer een nieuwe dag.
Slaapwel.
Groetjes katje
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1do aug 14, 2008 1:45 pm

Nog gefeliciteerd met je dochter!

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen woensdag alweer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen woensdag alweer!   Goedemorgen woensdag alweer! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen woensdag alweer!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen alweer vrijdag.
» Goedemorgen alweer maandag
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: