Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen vrijdag

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1vr dec 21, 2007 9:52 am

Heerlijk het is vrijdag!!!!!

nog even tot 12.00 Isa naar school en dan heeft zij vakantie en dan komt Fal vanavond thuis en die heeft dan ook vakantie!!!! (ok 1 week maar toch wel erg gezellig)

ik ga als ik Isa heb weggebracht met Thomas even boodschappen doen het is wit buiten ene laagje van nog geen 3mm denk ik maar het zal goed koud zijn

Dus tot later en fijne dag
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1vr dec 21, 2007 1:57 pm

Tom moet vandaag een halve dag werken (hij heeft een kerstlunch) en maandag ook nog en dan heeft hij ook een weekje vakantie. Manon had gisteren haar laatste dag dit jaar van de PSZ en had er een kerstontbijt.
Vanmorgen even foto's gemaakt van de beide dames in de "sneeuw" (met beiden een kerstmuts op, dat wilde Manon zo graag...haha)
Iedereen een fijne dag en een fijn weekend!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1vr dec 21, 2007 2:46 pm

Leuk!!! enne kom maar op met de fotos:D
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1vr dec 21, 2007 2:50 pm

hier een druk dagje met een heel huis vol pubermeiden , vanwege sylvana's verjaardag
ik kan aan de bak vanmiddag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1vr dec 21, 2007 4:48 pm

monique schreef:
hier een druk dagje met een heel huis vol pubermeiden , vanwege sylvana's verjaardag
ik kan aan de bak vanmiddag!

Succes Monique met al die meiden in huis!!
Wij hebben nu ook heerlijk vakantie! Daar was ik wel aan toe zeg met al dat gerace en geren in deze tijd. Ben toch altijd wel weer blij als het januari is, even een maandje rust Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1vr dec 21, 2007 5:08 pm

Ben vandaag druk in de weer geweets met kerstcadeautjes shoppen in Amsterdam Noord, maar weer niet alles kunnen vinden. Waarom scrapt gewoon niet iedereen... Rolling Eyes
Daarna mezenbollen opgehangen in de boom en nu ben ik mijn cuttlebug embossingstanjes aan het testen in de side kick.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1ma dec 24, 2007 2:22 pm

Ik weet niet goed hoe ik een foto in mijn berichtje kan plaatsen Paula... Embarassed
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag   Goedemorgen vrijdag Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen vrijdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen Vrijdag
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag
» Goedemorgen alweer vrijdag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: