Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedemorgen vrijdag!

Ga naar beneden 
+4
Jacqueline
*Sabina*
Karin
Tammietam
8 plaatsers
AuteurBericht
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 8:51 am

Goedemorgen..
zo dat is weer wennen, vroeg op staan na een week haha.. heel raar geslapen ook,
dus schiet niet zo op zeg maar.. Ik mag weer een dagje werken van 9 tot 6 en daarna
waarschijnlijk met zijn alle eten en dan niet te laat naar huis om lekker aan de scrap te
gaan... wat er ook gebeurd, al is het maar een begin Wink
fijne vrijdag allemaal!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 58
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 9:08 am

Mogguh!

Dat eten en scrappen klinkt goed, het werken iets minder, maar ja, dat moet wel gebeuren om de andere dingen te kunnen doen.

Mijn plannen voor vandaag: veilig op Schiphol komen en dan uuuuuuuuren zitten in het vliegtuig (heb de 156 blz. tellende handleiding van mijn camera in de handbagage gedaan, kom ik er eindelijk eens aan toe die goed te bestuderen Very Happy ) en dan bij het hotel zien te komen. Gaat lukken denk ik.

Fijne dag allemaal en alvast een fijn, hopelijk sunny weekend ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 10:05 am

Goedemorgen allemaal Very Happy

Ik heb best een goed humeur eindelijk.... ben nu lekker een kaartje aan het scrappen en straks even een kwarktaart maken voor morgen.
Ik ben vandaag jarig, maar morgen vieren we het.... samen met Berts verjaardag en nog een verlate viering voor Jerry die 30 juli jarig was. Dus kortom.... morgen is het feest Laughing

Allemaal een fijne (hopelijk zonnige) dag hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 10:15 am

Goedemorgen.

Hier ondertussen 2 wassen gevouwen en de 3e zit in de droger.....dan is het weer allemaal klaar.
Ik heb gisteravond meegedaan aan een online crop dus die zal ik straks nog even op mijn blog plaatsen.
Verder vandaag weinig plannen.

Dus iedereen een hele fijne dag!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 11:22 am

Goedemorgen, ik mag straks weer naar de tandarts, vanmiddag en vanavond werken, we gaan pannenkoeken bakken op het werk... lol!

Fijne dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 12:55 pm

Goedemorgen,

Als het vanmiddag droog blijft ga ik even op de fiets met de meiden naar de stad. Manon heeft dringend nieuwe winterschoenen nodig.
Verder voor vandaag weinig plannen.
Tom en ik gaan morgen een dagje shoppen in Utrecht, heb er nu al zin in!

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 1:50 pm

Goedemiddag allemaal! Hier geen bijzondere dingen. Heb vanochtend weer gescrapt aan mijn vakantiealbum, misschien vanmiddag nog even verder. Fijne dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 2:22 pm

Boodschappen, schoonmaken etc.....
en de pc weer helemaal gebruiksklaar maken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1vr aug 22, 2008 5:13 pm

Nou, kom net terug uit de stad met de meiden. Heb voor Manon hele leuke schoentjes, maar eigenlijk voor net, dus met kerst enzo. Laarsjes zijn we nog niet voor geslaagd. Maar ik moest op de terugweg hard doorfietsen want het regende. En nu komt het echt met bakken uit de lucht.. Rolling Eyes

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedemorgen vrijdag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemorgen vrijdag!   Goedemorgen vrijdag! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemorgen vrijdag!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen Vrijdag
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag
» Goedemorgen vrijdag
» Goedemorgen alweer vrijdag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: