Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedenmorgen op deze Vrijdag

Ga naar beneden 
+3
monique
Linda
*Sabina*
7 plaatsers
AuteurBericht
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 11:33 am

Goedenmorgen allemaal!!!!

Pffff, ik moet nog steeds een paar Kerstkaartjes maken, en doe het nu een beetje met tegenzin. Doe ook overal veels te snel aan mee Rolling Eyes
Ook moet ik mijn koffer nog inpakken, want ik ga morgenvroeg voor 2 dagen naar Duitsland om te showen met 2 katten.
Dus ik heb het Druk Druk Druk Shocked

Allemaal een fijne dag hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 12:46 pm

ik moet ook nogsteeds een paar kerstkaartenmaken hoor! ik heb er gister 1 gemaakt voor een goede vriendin/collega/zwemleraares gemaakt en verder moet ik er nog 4 ofzo.

is wel leuk druk hoor showen met je katten! valt er een leuke prijs mee te verdienen? of mag je alleen showen? Very Happy

jij een fijn weekend!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 1:29 pm

succes dan maar in duitsland dit weekend!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 1:37 pm

Linda schreef:
ik moet ook nogsteeds een paar kerstkaartenmaken hoor! ik heb er gister 1 gemaakt voor een goede vriendin/collega/zwemleraares gemaakt en verder moet ik er nog 4 ofzo.

is wel leuk druk hoor showen met je katten! valt er een leuke prijs mee te verdienen? of mag je alleen showen? Very Happy

jij een fijn weekend!

Echte prijzen vallen er niet te winnen hoor, het is eigenlijk gewoon voor de eer Cool Maar ik vind het gezellig, ben je lekker onder de mensen en je spreekt weer eens iemand anders dan altijd dezelfden Laughing

Oh ja.... allemaal alvast een heel goed Weekend gewenst!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 1:44 pm

Goede morgen... vandaag nog een avonddienst draaien en dan het weekend vrij cheers Ben totaal geen dagdienst mens, en na twee dagdiensten ben ik dan ook helemaal gaar.
Binnenkort heb ik er 5 in een week, dan zie ik er ongeveer zo uit pale

Nu even wat rommelen in huis, en dan naar mijn werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Gast
Gast




Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 2:35 pm

Goedemiddag,

Ik heb vandaag niet veel gedaan beetje in huis gerommeld en met Thomas gespeeld Very Happy
ben begonnen om beenwarmers te breien voor Isa dus als Thomas straks slaapt ga ik lekker op de bank hangen met de wol en pennen

Fijn weekend allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 3:29 pm

heb alle verjaardagsboodschappen in huis, zondag vieren we sylvana's verjaardag
ben aan de sop geweest, dus lekker even uitrusten achter de pc Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
hobby
Scrap Addict Baby



Aantal berichten : 44
Leeftijd : 50
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 03-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 3:29 pm

Goedemiddag allemaal!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hobbyshoekje.web-log.nl
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1vr dec 14, 2007 5:47 pm

Hier ook hetzelfde probleem.. en krijg maar weinig uit me handen.. misschien nu met de nieuwe stempels wel.. straks eens proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1za dec 15, 2007 6:03 pm

Oke, het is inmiddels al zaterdag, maar toch...
We hebben gisteren een leuke dag gehad. Eerst 's ochtends met Lianne naar het CB en alles was goed. Ze vond het vlot dat ze nu al papa en mama kan zeggen. Toen daarna door naar de kapper voor een nieuwe coupe soleil en daarna kwamen de kinderen en Tom 's middags ook nog naar de stad en zijn we wezen lunchen in een Cubaans restaurant met Kids Playground erbij, dus Manon was er haast niet meer weg te slaan.
Toen heb ik 's avonds nog kerst gevierd met 2 vriendinnen bij haar thuis, wat ook super gezellig was en ik ben goed verwend met allemaal scrapspullen.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goedenmorgen op deze Vrijdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedenmorgen op deze Vrijdag   Goedenmorgen op deze Vrijdag Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedenmorgen op deze Vrijdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedenmorgen maandag!
» goedenmorgen maandag!
» Goedemorgen deze donderdag
» Goedemorgen deze donderdag!!
» Goedemorgen deze maandag!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: