Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!

Ga naar beneden 
+6
monique
Linda
Hanneke
wendy2
nicky67
Herma
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1wo apr 09, 2008 9:45 pm

yep, en gaat morgen door naar de volgende, ik heb geen fotoos want
zoals jullie weten, is mijn camera kaduuk, maar heb wel een foto gemaakt met het mobieltje van Rocksano, hihi, maar dat is geen gezicht,
Ohw enne ik kon bijna niet kiezen, maar wat een leuke spulletjes!!!!!!
Ik heb Rocksano er eentje aan laten wijzen, want ik kan niet kiezen hoor wie de volgende zou moeten worden. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1wo apr 09, 2008 10:20 pm

Fijn dat ie terecht is in Nederland. Maar is er geen vaste volgorde van versturen dan? Dat lijkt mij tenminste wel zo makkelijk, toch?
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
wendy2
Scrap Addict Diva
wendy2


Aantal berichten : 134
Leeftijd : 45
Woonplaats : Friesland
Registration date : 16-02-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1wo apr 09, 2008 10:27 pm

wat heb je gekozen angelina vertel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1wo apr 09, 2008 10:39 pm

marielle schreef:
Fijn dat ie terecht is in Nederland. Maar is er geen vaste volgorde van versturen dan? Dat lijkt mij tenminste wel zo makkelijk, toch?
Groetjes,
Mariëlle

Nee geen vaste volgorde. Wendy moest de eerste zijn, ivm haar komende vakantie en Hannke moet de laatste zijn omdat ik het daar weer weg haal.... Wink De lijst met adressen zit in de envelop, die kan op volgorde afgewerkt worden, maar hoeft niet.... Mogen jullie helemaal zelf bekijken.
Misschien was het handiger geweest als we wel een vaste volgorde hadden Embarassed Dit is de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1wo apr 09, 2008 10:40 pm

Ja vertel eens wat je gekozen hebt Question
flower
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 10, 2008 2:40 pm

ben benieuwd waar hij nu is aangekomen!
(5 t/m 9 mei ben ik er niet, dus misschien kan iemand er tzt rekening mee houden, anders ligt de round robin hier maar te liggen die week)
Terug naar boven Ga naar beneden
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 10, 2008 5:00 pm

sorry lees het nu pas, en hij gaat morgen weg, was helemaal
vergeten dat de auto naar de keuring moest, vanochtend om half acht, brrr en mams haalt hem straks op met de buurjongen, anders moet ik met
twee bussen.

maar ik heb gekozen voor de pins en de bloemetjes. zou ze wel proberen te scannen strakkies. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1zo apr 13, 2008 10:50 am

hoi hoi hij is hier aangekomen gisteren en het is echt een "smul" envelop. maar ik heb ff een vraagje. ik zie dat alle dingen die erin zitten helemaal nieuw zijn. is het nu de bedoeling dat we ook nieuwe dingen kopen (echt nederlandse dingen?) die we ervoor ruilen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1ma apr 14, 2008 6:50 am

nicky67 schreef:
hoi hoi hij is hier aangekomen gisteren en het is echt een "smul" envelop. maar ik heb ff een vraagje. ik zie dat alle dingen die erin zitten helemaal nieuw zijn. is het nu de bedoeling dat we ook nieuwe dingen kopen (echt nederlandse dingen?) die we ervoor ruilen?

Hoeft niet nieuw te zijn hoor.... Als het maar leuk is en ik wil heeeeeel graag een foto zien Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1ma apr 14, 2008 2:43 pm

Nicky wil jij even foto's maken van de dingen die ik er in gedaan heb?

Ik baal baal baal, nog steeds geen camera terug, en het scannen lukte niet! Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1ma apr 14, 2008 3:29 pm

dit is het pakketje van angelina. ik kan het niet losmaken, dan gaat het kapot, dus ik heb geprobeerd het zo op de foto te zetten dat je t een beetje kan zien

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Rrusahermavanangelina
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1ma apr 14, 2008 3:31 pm

en dit zijn mijn "ruilingen". vind je ze oke? dan stuur ik de envelop verder!

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Rrusaherma001

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Rrusaherma002

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Rrusaherma003
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1ma apr 14, 2008 4:02 pm

bedankt meis. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1ma apr 14, 2008 8:31 pm

Ziet er veel belovend uit allemaal.... erg leuk hoor!


Oeps.... Shocked Zie net dat je er drie (of zijn het er 4) dingen uitgehaald hebt. Op zich gun ik je het van harte hoor, maar de afspraak is om er twee dingen uit te halen zodat de laatse in dit geval ook nog twee USA dingetjes heeft. Sorry als ik je teleurstel, maar dit is het leukst voor iedereen dacht ik. ok?!
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1ma apr 14, 2008 8:52 pm

oeps, sorry! Embarassed

ga het gelijk terug doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1di apr 15, 2008 12:17 am

nicky67 schreef:
oeps, sorry! Embarassed

ga het gelijk terug doen!

Prima hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1wo apr 16, 2008 11:19 pm

robin is bij mij aangekomen!!

ik heb er al wat uitgehaald en wat klaarliggen om erin te doen. ik maak morgen een foto en dan gaat hij meteen op de post naar de volgende; of wil je eerst de foto zien voordat hij op de post gaat herma?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1wo apr 16, 2008 11:29 pm

Leuk leuk leuk!!!! sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 17, 2008 12:59 am

Linda schreef:
robin is bij mij aangekomen!!

ik heb er al wat uitgehaald en wat klaarliggen om erin te doen. ik maak morgen een foto en dan gaat hij meteen op de post naar de volgende; of wil je eerst de foto zien voordat hij op de post gaat herma?

Nee hoor ik vertrouw blindelings op jullie, Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 17, 2008 9:37 am

Herma schreef:
Linda schreef:
robin is bij mij aangekomen!!

ik heb er al wat uitgehaald en wat klaarliggen om erin te doen. ik maak morgen een foto en dan gaat hij meteen op de post naar de volgende; of wil je eerst de foto zien voordat hij op de post gaat herma?

Nee hoor ik vertrouw blindelings op jullie, Laughing

hahaha ben ik ff blij dat ik t toch gedaan heb! anders was ik mooi de fout in gegaan. herma, wil je me ff je adres pb-en, ik wil je graag toch apart nog ff dat setje met hollands kant/lint toesturen. ik heb daar zoveel van. ik had t in de envelop willen laten zitten, maar ben t vergeten terug te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
wendy2
Scrap Addict Diva
wendy2


Aantal berichten : 134
Leeftijd : 45
Woonplaats : Friesland
Registration date : 16-02-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 17, 2008 12:23 pm

leuk zeg om dit te volgen en mee te doen Very Happy

Nicky begrijp ik nou goed dat je het hollandse lint/kant wat ik voor Herma erin heb gedaan eruit hebt gehaald?
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 17, 2008 4:49 pm

wendy2 schreef:
leuk zeg om dit te volgen en mee te doen Very Happy

Nicky begrijp ik nou goed dat je het hollandse lint/kant wat ik voor Herma erin heb gedaan eruit hebt gehaald?

Nee dat begrijp je niet goed hoor!
Nicky had er per ongeluk meer dan 2 USA dingetjes uitgehaald.
Zij had zelf ook Hollands lint ( zie foto) voor mij, en dat gaat ze me apart opsturen!
Erg lief hoor I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
wendy2
Scrap Addict Diva
wendy2


Aantal berichten : 134
Leeftijd : 45
Woonplaats : Friesland
Registration date : 16-02-08

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 17, 2008 7:33 pm

oja ik zie het begreep er niks van
gaaf lint zeg Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 17, 2008 10:04 pm

meiden hij is op de post naar de volgende alleen reed net een tnt busje weg dus volgens mij was ik net te laat. Sad sorry.

hier is de foto van wat erin en eruit is gegaan: ik hoop dat het goed is herma! en dat je het leuk vind Very Happy

uit
Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Movie001

in
Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Movie002
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1vr apr 18, 2008 9:15 pm

een verzoekje aan de volgende die de round robin ontvangt!!

ik ga 5 mei op vakantie en de week ervoor heeft ook al rare dagen met koninginnendag en hemelvaart!

dus ik wilde vragen of Robin deze kant op mag komen bij degene die hem nu ontvangt

dan kan ik zorgen dat hij op tijd weer weg komt, anders ligt hij hier straks in de vakantie en kan herma hem ook niet op tijd ontvangen

bedankt alvast!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!   Nieuw voorstel!  NIEUWE FOTO'S! - Pagina 3 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw voorstel! NIEUWE FOTO'S!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe look { met Fotos}
» Voorstel!!
» fotos van de pup
» Ook nieuw
» Nieuw!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Swaps, RAKs, RR's, CJ's DOM'sen BOM's :: Round Robin-
Ga naar: