Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vraag van de dag donderdag

Ga naar beneden 
+6
Sonja
Jacqueline
Herma
Sheila
marielle
monique
10 plaatsers
AuteurBericht
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 2:11 pm

ik kom net thuis van baantjes trekken in het zwembad, dus dat bracht mij op de volgende vraag:

Doen jullie aan sport???? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 2:13 pm

Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 3:04 pm

Nee, helemaal niks meer. Heb voor de bevalling van Manon (toen was ik een maand of 8/bijna 9 zwanger van d'r) op dansles gezeten met Tom in de vergevorde groep, maar daarna ben ik ermee gestopt.
Een paar jaar geleden heb ik echt actief op sporten gezeten, met een heel persoonlijk schema en alles erbij. Maar omdat de prijs bijna iedere maand omhoog ging, werd het te gek en ben ik ermee gestopt.
Ook het zwemmen met vriendinnen staat nu ff op een laag pitje.
Misschien in de toekomst weer.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 3:14 pm

Niet meer helaas. Heb wel altijd aan sport gedaan, fitness, aerobics, steps, body jam, korfbal, zwemmen, jazz ballet en turnen. Oh ja een paar jaar geleden ging ik ook bijna elke avond skaten in het park.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 3:25 pm

Ik doe hier 3 x in de week aan Curves. Als het goed is is dat nu ook in Nederland?? Het is een fitness speciaal voor vrouwen. Zijn geen mannen bij en dat vind ik heerlijk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 3:42 pm

Herma schreef:
Ik doe hier 3 x in de week aan Curves. Als het goed is is dat nu ook in Nederland?? Het is een fitness speciaal voor vrouwen. Zijn geen mannen bij en dat vind ik heerlijk!!

klopt , curves is hier ook, ook bekend onder andere namen
maar dat is hier zooooo duur!
heb er wel eens naar geinformeerd, 2 x per week een half uurtje, kost hier 44 euro per maand

nu zwem ik zelf 1 x per week met een vriendin en ga samen met mijn mannetje 1 x per week fitnessen

haha ik ben geen echt geen slanke den , want zo klinkt het wel met al die sportiviteiten! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 4:05 pm

monique schreef:
Herma schreef:
Ik doe hier 3 x in de week aan Curves. Als het goed is is dat nu ook in Nederland?? Het is een fitness speciaal voor vrouwen. Zijn geen mannen bij en dat vind ik heerlijk!!

klopt , curves is hier ook, ook bekend onder andere namen
maar dat is hier zooooo duur!
heb er wel eens naar geinformeerd, 2 x per week een half uurtje, kost hier 44 euro per maand

nu zwem ik zelf 1 x per week met een vriendin en ga samen met mijn mannetje 1 x per week fitnessen

haha ik ben geen echt geen slanke den , want zo klinkt het wel met al die sportiviteiten! lol!

Jammer dat het zo duur is! Curves kost hier de helft.... Moet ik ook maar wat anders zoeken als we weer terug zijn. Ik hou ook van zwemmen. Ben hier gezegend met een eigen zwembad. Is hier geen buitensporige luxe hoor, in deze vochtige zomers. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 5:07 pm

Ik rijd paard Very Happy , nu even wat minder maar zodra de klok weer is verzet wil ik toch zekers weer 4 keer per week gaan rijden lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 6:56 pm

Ik sport alleen als ik een doel heb. lol!
Tijdens de middelbare school was ik heel fanatiek en heb ik op de jaarlijkse 10 kamp de tweede prijs gewonnen van de school.
Daarna heb ik zeer fanatiek aan sloeproeien gedaan (zoet en zourt water) en trainde daar voor ook hard (was niet voor niets 20 kilo lichter dan nu).
En daarna zeer geregeld hardgelopen en op de sportschool gezeten, maar de prijzen werden me te gortig.
En vier jaar geleden een jaar getraind met een personal trainer op de sportschool om van mijn wiplash af te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 8:51 pm

Nope meeste mag ik niet meer. Vroeger veel gesport, vollybal, badminton, voetbal, fitness ach heb alles wel gedaan en geprobeerd. Maar vollybal jaren. En nu af en toe, ga ik zwemmen, maar het is niets
in de winter, natte haren droogt zo traag, dus zodra ik weer kan, dan ga ik weer zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Corien
Scrap Addict Baby
Corien


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 61
Woonplaats : Wilnis
Registration date : 07-03-08

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1do maa 13, 2008 8:56 pm

Nee, ik zit niet op een sport. Wij gaan wel altijd op de fiets naar ons werk en als ik naar het dorp verderop moet dan pak ik ook zo mogelijk de fiets.
Wij gaan ook graag zomaar een stuk fietsen (met mooi weer)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scrapcorien.web-log.nl/scrapcorien/
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1vr maa 14, 2008 1:18 am

Op het moment niet....Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1za maa 15, 2008 1:25 am

nee eigenlijk niet.. trekt me gewoon niet echt..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Gesponsorde inhoud





Vraag van de dag donderdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag donderdag   Vraag van de dag donderdag Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag van de dag donderdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Donderdag!!!
» donderdag 4 september
» Donderdag 5 juni
» Goedemorgen donderdag!
» donderdag 26 juni

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: