Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Go international!!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:34 am

Zeker niet erg handig als je in Amerika woont om zo'n RR te organiseren?
Weet trouwens ook niet goed hoe het werkt, maar weet wel dat jullie in Nederland vast wel spulletjes uit Amerika zouden willen hebben??
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:36 am

Wat is een Round Robin?

Bij een Round Robin wordt er een envelop met 10 scrap-spullen rond gestuurd. Bijvoorbeeld een zakje bloemetjes, brads, lint, knopen of andere embellishments, noem maar op. Als de envelop bij jou terecht komt, mag je eruit halen wat je wilt. Dit mag 1 ding zijn, maar ook alle 10, zolang je de envelop maar weer aanvult tot 10 stuks van ongeveer dezelfde waarde.


Hoe gaat een Round Robin in zijn werk:

Iemand plaatst een berichtje voor het beginnen van een Round Robin, degene die dit organiseert wordt de hostess genoemd. Mensen kunnen zich dan aanmelden bij die persoon door een berichtje te plaatsen en je adres door te geven aan degene die de Round Robin begint. Geef je adres altijd door middel van een PB (persoonlijk bericht) door. Zodra het maximum aantal personen is bereikt, bijvoorbeeld 10, gaat de envolop met de adressen van de deelnemende personen op de bus. Geef dus duidelijk aan naar wie iemand de envelop moet sturen, bijvoorbeeld degene die onder jou op de lijst staat. Degene die de Round Robin begint, krijgt de envelop uiteindelijk weer terug met allemaal andere spulletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:37 am

Het is niet handig qua verzendkosten.....Sad Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:38 am

herma schreef:
maar weet wel dat jullie in Nederland vast wel spulletjes uit Amerika zouden willen hebben??
heb je pen en papier Smile hihihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:39 am

Kruimel schreef:
herma schreef:
maar weet wel dat jullie in Nederland vast wel spulletjes uit Amerika zouden willen hebben??
heb je pen en papier Smile hihihihi

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:42 am

[quote="Hanneke"]Wat is een Round Robin?

Bij een Round Robin wordt er een envelop met 10 scrap-spullen rond gestuurd. Bijvoorbeeld een zakje bloemetjes, brads, lint, knopen of andere embellishments, noem maar op. Als de envelop bij jou terecht komt, mag je eruit halen wat je wilt. Dit mag 1 ding zijn, maar ook alle 10, zolang je de envelop maar weer aanvult tot 10 stuks van ongeveer dezelfde waarde.


Hoe gaat een Round Robin in zijn werk:

Iemand plaatst een berichtje voor het beginnen van een Round Robin, degene die dit organiseert wordt de hostess genoemd. Mensen kunnen zich dan aanmelden bij die persoon door een berichtje te plaatsen en je adres door te geven aan degene die de Round Robin begint. Geef je adres altijd door middel van een PB (persoonlijk bericht) door. Zodra het maximum aantal personen is bereikt, bijvoorbeeld 10, gaat de envolop met de adressen van de deelnemende personen op de bus. Geef dus duidelijk aan naar wie iemand de envelop moet sturen, bijvoorbeeld degene die onder jou op de lijst staat. Degene die de Round Robin begint, krijgt de envelop uiteindelijk weer terug met allemaal andere spulletjes.
[/quote

Aha, dacht ik al!! Niet handig qua verzendkosten, maar dat geld dan alleen voor mij en de laatste persoon die het weer naar mij zou moeten sturen. Kan trouwen via militaire post en dat kost dan niks extra!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:47 am

[quote="herma"]
Hanneke schreef:
Wat is een Round Robin?

Bij een Round Robin wordt er een envelop met 10 scrap-spullen rond gestuurd. Bijvoorbeeld een zakje bloemetjes, brads, lint, knopen of andere embellishments, noem maar op. Als de envelop bij jou terecht komt, mag je eruit halen wat je wilt. Dit mag 1 ding zijn, maar ook alle 10, zolang je de envelop maar weer aanvult tot 10 stuks van ongeveer dezelfde waarde.


Hoe gaat een Round Robin in zijn werk:

Iemand plaatst een berichtje voor het beginnen van een Round Robin, degene die dit organiseert wordt de hostess genoemd. Mensen kunnen zich dan aanmelden bij die persoon door een berichtje te plaatsen en je adres door te geven aan degene die de Round Robin begint. Geef je adres altijd door middel van een PB (persoonlijk bericht) door. Zodra het maximum aantal personen is bereikt, bijvoorbeeld 10, gaat de envolop met de adressen van de deelnemende personen op de bus. Geef dus duidelijk aan naar wie iemand de envelop moet sturen, bijvoorbeeld degene die onder jou op de lijst staat. Degene die de Round Robin begint, krijgt de envelop uiteindelijk weer terug met allemaal andere spulletjes.
[/quote

Aha, dacht ik al!! Niet handig qua verzendkosten, maar dat geld dan alleen voor mij en de laatste persoon die het weer naar mij zou moeten sturen. Kan trouwen via militaire post en dat kost dan niks extra!!

Inderdaad ja......Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:51 am

[quote="Hanneke"]
herma schreef:
Hanneke schreef:
Wat is een Round Robin?

Bij een Round Robin wordt er een envelop met 10 scrap-spullen rond gestuurd. Bijvoorbeeld een zakje bloemetjes, brads, lint, knopen of andere embellishments, noem maar op. Als de envelop bij jou terecht komt, mag je eruit halen wat je wilt. Dit mag 1 ding zijn, maar ook alle 10, zolang je de envelop maar weer aanvult tot 10 stuks van ongeveer dezelfde waarde.


Hoe gaat een Round Robin in zijn werk:

Iemand plaatst een berichtje voor het beginnen van een Round Robin, degene die dit organiseert wordt de hostess genoemd. Mensen kunnen zich dan aanmelden bij die persoon door een berichtje te plaatsen en je adres door te geven aan degene die de Round Robin begint. Geef je adres altijd door middel van een PB (persoonlijk bericht) door. Zodra het maximum aantal personen is bereikt, bijvoorbeeld 10, gaat de envolop met de adressen van de deelnemende personen op de bus. Geef dus duidelijk aan naar wie iemand de envelop moet sturen, bijvoorbeeld degene die onder jou op de lijst staat. Degene die de Round Robin begint, krijgt de envelop uiteindelijk weer terug met allemaal andere spulletjes.
[/quote

Aha, dacht ik al!! Niet handig qua verzendkosten, maar dat geld dan alleen voor mij en de laatste persoon die het weer naar mij zou moeten sturen. Kan trouwens via militaire post en dat kost dan niks extra!!

Inderdaad ja......Shocked

Dus wie doet er mee??
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:53 am

Wat voor een RR wil je hosten dan, we hebben net een Prima (bloemetjes) RR open...

Wat vind de rest??lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:56 am

Hanneke schreef:
Wat voor een RR wil je hosten dan, we hebben net een Prima (bloemetjes) RR open...

Wat vind de rest??lol!

Sta open voor suggesties.... Mooie manier om typisch Nederlandse spulletjes te krijgen voor mij Smile Laughing
Heb er geen haast mee, kan wel wachten, ik ben benieuwd wat de rest er van vindt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:57 am

Nou, dames wat vinden jullie?? (typisch Nederlands kan haast niet, alles komt bij jou vandaan lol! )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:59 am

Hanneke schreef:
Nou, dames wat vinden jullie?? (typisch Nederlands kan haast niet, alles komt bij jou vandaan lol! )

Zijn er geen klompen of tulpen brads of zoiets confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 2:03 am

herma schreef:
Hanneke schreef:
Nou, dames wat vinden jullie?? (typisch Nederlands kan haast niet, alles komt bij jou vandaan lol! )

Zijn er geen klompen of tulpen brads of zoiets confused


lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 2:07 am

Hanneke schreef:
herma schreef:
Hanneke schreef:
Nou, dames wat vinden jullie?? (typisch Nederlands kan haast niet, alles komt bij jou vandaan lol! )

Zijn er geen klompen of tulpen brads of zoiets confused


lol! lol! lol!

Klomlen of tulpen vilt dan Question Question Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 2:08 am

Geeeen idee.....scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 3:51 am

Hanneke schreef:
Geeeen idee.....scratch

Ik hoor graag of er interesse is voor een USA RR!!
Jullie kunnen vast wel iets typisch Nederlands vinden al is het maar Delftsblauw papier of zo, gebruik je creatieve fantasie die hebben jullie genoeg!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 9:52 am

jawel er is iedergeval dat papier dat Monique gebruikt heeft op haar Volendam lo's

en er zal toch nog wel meer NL spul te vinden zijn denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 11:32 am

Denk het niet, ben nog nooit klompebrads oid tegen gekomen, maar het idee is wel leuk, of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 12:44 pm

zeker een leuk ideetje
maar papier versturen is niet zo handig denk ik
meer de kleinere dingen

dan kan het beste je tante in amerika beginnen Hanneke met versturen naar de eerste in NL
vervolgens rondje NL en als laatste bij Hanneke

die ziet Herma in mei, dus dan hoeft het niet terug over de post naar Amerika
moet het wel voor die tijd rond zijn natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 12:59 pm

monique schreef:
zeker een leuk ideetje
maar papier versturen is niet zo handig denk ik
meer de kleinere dingen

dan kan het beste je tante in amerika beginnen Hanneke met versturen naar de eerste in NL
vervolgens rondje NL en als laatste bij Hanneke

die ziet Herma in mei, dus dan hoeft het niet terug over de post naar Amerika
moet het wel voor die tijd rond zijn natuurlijk

Da's ook een goeie! Waar zou jij een rr van willen hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 1:04 pm

vind bloemen wel heel leuk, in amerika zijn vast bloemen die wij hier nog hebben!!!
heb jij nog een leuk ideetje??
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 2:55 pm

Ik vind dit een heel leuk idee, rub-ons vind ik ook altijd erg leuk! En als we het op deze manier doen, dat Hanneke het later in mei weer aan haar tante geeft, vallen de kosten voor iedereen wel mee denk ik.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1vr maa 07, 2008 4:12 pm

marielle schreef:
Ik vind dit een heel leuk idee, rub-ons vind ik ook altijd erg leuk! En als we het op deze manier doen, dat Hanneke het later in mei weer aan haar tante geeft, vallen de kosten voor iedereen wel mee denk ik.
Groetjes,
Mariëlle

Dat is zeker een goed idee! En rub-ons is ook een goed idee... Ik heb hier het merk Stampin- Up en die hebben hele mooie bloemen rub-ons. Dan hebben jullie bloemen EN rub-ons.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Go international!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go international!!   Go international!! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Go international!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nic goes international!!!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Swaps, RAKs, RR's, CJ's DOM'sen BOM's :: Round Robin-
Ga naar: