Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 eentje uit Belgie

Ga naar beneden 
+2
Sheila
natalie
6 plaatsers
AuteurBericht
natalie
Scrap Addict Newbie



Aantal berichten : 4
Registration date : 06-01-08

eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1ma jan 07, 2008 9:10 pm

Hoi, ik ben Natalie (36) moeder van 2 kindjes Jeroen (5) en Lieselot (Cool. Heb dus veel fotos liggen die moeten verwerkt worden , maar ik zie het bos door de bomen niet en weet niet goed hoe te beginnen en waar, vanaf nu en dan terug of verleden?

groetjes
Natalie
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1ma jan 07, 2008 10:38 pm

Hoi Natalie,

welkom hier en veel klets plezier!

Ik ben 2 jaar geleden ook begonnen met scrappen, toen was mijn zoontje al 7 jaar, dus had ik ook heeeeeel veeeeel foto's liggen. Ik was toen begonnen vanaf het begin van zijn geboorte en ik zelf zag toen ook niet meer de bomen tussen het bos. Toen heb ik voor mijzelf besloten om niet moeilijk te doen en gewoon de foto's te scrappen waar ik op dat moment een leuk idee bij had. Voor de één werkt het en voor de ander misschien niet, bij mij in elk geval wel. Heel veel suc6 om de bomen weer terug te vinden in het bos, het gaat je vast wel lukken. Enne...mochten er nog meer vragen zijn dan mag je die natuurlijk altijd stellen er is altijd wel iemand die er wel een antwoord op heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1ma jan 07, 2008 11:14 pm

Hoi natalie, van harte welkom hier en heel veel klets en scrapplezier!

Mijn advies is ook om te beginnen met de foto's waar je meteen al een idee bij hebt. Ik ben eerst ook begonnen met alle foto's die ik had te scrappen maar uiteindelijk ben ik daarmee gestopt omdat er lootjes uit kwamen waar ik eigenlijk helemaal niet tevreden of blij mee was. Ik ben toen op allerlij forums in de galllery's gaan kijken en ben begonnen met min of meer een beetje liften (namaken) en steeds meer zelf bedacht, titels overgenomen en bepaalde technieken waardoor ik steeds meer eigen inspiratie kreeg.
Ik zou desnoods met foto's van nu beginnen en dan komen de oudere foto's vanzelf aan de beurt.
succes en vragen staat vrij! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1di jan 08, 2008 1:23 pm

Hoi Natalie
Van harte welkom op dit leuke forum en veel scrapinspiratie gewenst.

Ik ben ook zo'n 2 jaar geleden begonnen met scrappen en gebruikte de foto's waar ik gelijk een idee bij had. Verplicht een foto scrappen werkt niet in mijn geval. Misschien moet je de foto's die je aanspreken bij elkaar in een blik of doos of iets dergelijks doen en ze af en toe doorkijken. Wie weet, borrelt de inspiratie omhoog Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1di jan 08, 2008 2:35 pm

Van harte welkom op dit super gezellige forum!

Ik heb 2 dochters en van de oudste heb ik ook nog staaaapels liggen. De jongste is van april en daar ben ik nog niet zo heel er mee achter. Ik probeer vanaf nu tot de geboorte terug te scrappen, maar het is niet altijd even makkelijk hoor. Soms scrap ik ook als ik een leuk idee in m'n hoofd heb, dus eigenlijk door elkaar heen, maar ik zorg er wel voor dat alles in 1 album komt, van het eerste jaar, enz.
Succes!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1di jan 08, 2008 6:14 pm

Welkom en veel plezier hier!


Ik ben zelf nu bijna 3 jaar aan het scrappen en ik ben begonnen met het oude boek van mijn dochter (nu 5) te slopen en opnieuw in te plakken(scrappen) en dat kan ik NIEMAND aanraden

kies de leukste fotos en begin daar mee doe het volgens je gevoel dan komt de volgorde later wel als je het op volgorde wilt
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1wo jan 09, 2008 12:19 pm

hoi!

welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eentje uit Belgie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eentje uit Belgie   eentje uit Belgie Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eentje uit Belgie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nog eentje van Volendam
» Mooiste kindje van Belgie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: