Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

even een kleine update tussendoor

Ga naar beneden 
+7
ScrapDees
Céline
monique
Betty
Sheila
nicky67
11 plaatsers
AuteurBericht
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67

Aantal berichten : 546
Registration date : 17-03-08

even een kleine update tussendoor Empty
BerichtOnderwerp: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 8:20 am

het gaat eigenlijk niet slecht. vanaf het laatste punt kon het alleen maar omhoog.
ik heb mijn neus vooruit, kijk niet achterom en probeer er t beste van te maken.
ik heb inmiddels een eigen toettoet, hartstikke oud leuk goed lopend karretje. robin en ik zijn er erg blij mee.
a.s. donderdag komt meneer al zijn spullen halen, dat is de dag van closure. dan is ook alles weg. heerlijk! helaas neemt ie ook "zijn" vriezer mee dus daar moet ik nog een oplossing voor zoeken.
en helaas, ik ben op zoek naar een nieuw goed baasje voor mijn amerikaanse bulldog. eigenlijk is het zijn hond maar hij "wil m niet". tja zo makkelijk gaat dat dus. maar ik kan er in mijn eentje gewoon niet goed genoeg voor zorgen en dat vind ik zo zielig voor de hond. als ik naar m kijk kan ik al huilen.... als ie nou maar goed terecht komt...
het zijn moeilijke dagen, maar ik kom ze door met best een goed gevoel.
ik scrap alleen nog geen cm. en ik forum niet. ik hou mijn blog wel bij, maar dat is meer therapeutisch schrijven zeg maar.
maar ik beloof, zodra er rust in mij is, ben ik er weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Sheila
Admin
Sheila

Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 46
Registration date : 19-11-07

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 9:46 am

Meid doe rustig aan.....het forummen en scrappen komt echt wel weer, ik ben al blij om te horen dat je niet verder in je dalletje bent gezakt.

Volgens mij ben jij een super sterke vrouw, jij red je wel...neem de tijd voor jezelf en je kind, dat is het aller belangrijkste.

Heel veel sterte en een knuf uit Voorburg.
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Betty
Scrap Addict Diva
Betty

Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Registration date : 08-03-08

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 10:58 am

Hier is een sterke vrouw aan het woord........petje af!
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd maar jij komt er wel weer.....

Een lieve groet en een knuf van deze kant.....

Scrap Addict Princess

Aantal berichten : 236
Registration date : 12-07-08

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 12:50 pm

Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
monique
Nuts about Scrap Addict

Aantal berichten : 1167

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 5:02 pm

blij dat je het leven nog positief inziet
je klinkt als een zeer sterk persoon!

hou je taai!
Céline
Scrap Addict Queen
Céline

Aantal berichten : 731
Leeftijd : 52
Registration date : 10-12-07

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 5:32 pm

Wat goed van je dat je blik al naar de positieve kant hebt gezet!! Ik hoop dat je een goed baasje voor de hond vind. Heel veel positieve kracht van mijn kant gewenst! Dikke knuffel!
http://www.richardceline.nl
ScrapDees
Scrap Addict Baby
ScrapDees

Aantal berichten : 15
Registration date : 26-06-08

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 10:46 pm

the only way is up, look at the sunshine!
http://scrapdesiree.blogspot.com/
Karin
Scrap Addict Diva
Karin

Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Registration date : 29-07-08

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1di jul 29, 2008 10:59 pm

Hé Nicky, jij ook hier? Wink Het is me wel een toestand allemaal hè? Je slaat je er vast goed doorheen, maar vergeet niet dat je verdriet MAG hebben, dat je boos MAG zijn en dat je tranen eruit MOETEN. Je kunt er niet langsheen, maar zult er doorheen moeten en dan kom je er misschien wel sterker uit. Heel veel sterkte!
http://karinscrap.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle

Aantal berichten : 1316
Registration date : 03-12-07

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1wo jul 30, 2008 1:32 pm

Wat fijn dat je positief in het leven staat, ondanks alles wat je nu doormaakt. Ik wens je heel veel sterkte en neem de tijd voor jezelf!

Groetjes,
Mariëlle
Linda
Scrap Addict Team
Linda

Aantal berichten : 1024
Registration date : 23-11-07

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1wo jul 30, 2008 11:39 pm

you go girl! rustig aan neem je tijd en doe wat je voelt dat je moet doen.
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline

Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Registration date : 04-12-07

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1vr aug 01, 2008 1:09 pm

Jeetje Nicky wat krijg jij veel op je dak meis........ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil wel zeggen dat ik je heeeeel veel sterkte en kracht wil wensen in deze moeilijke tijd...en zeker weten dat je hier heeeeel sterk uit gaat komen (je komt zowiezo op mij al over als een sterke vrouw).
Heel veel sterkte en een dikke knuf!
http://moederjohan.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: even een kleine update tussendoor   even een kleine update tussendoor Icon_minitime1

even een kleine update tussendoor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoi even snel tussendoor hihihi
» JIHOEEEEEEE...update
» Update de winkel
» Update Mikkie
» Naar de dierenarts UPDATE

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum