Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vraag van de dag 4/6 2008

Ga naar beneden 
+6
Céline
nicky67
Jacqueline
Betty
monique
Sheila
10 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 10:14 am

Wat voor sterrenbeeld heb jij? En klopt het karakter een beetje van je sterrenbeeld?

Ik ben leeuw van sterrenbeeld, de meeste karakter eigenschappen kloppen wel van mijn sterrenbeeld, maar soms wil ik ook nog wel wat weg hebben van een vis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 10:31 am

ik ben een stier, en herken veel dingen bij mijzelf die bij een stier beschreven worden

helaas ook dat Stieren van lekker eten houden en flink aan de lijn moeten denken altijd lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 10:40 am

Ik ben een vis, en blijkbaar een hele echte. Heb ooit eens een beschrijving gelezen en die klopte van A tot Z. (ook de negatieve dingen..... Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 10:42 am

Ik ben ook een vis......maar ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb of het klopt Embarassed , ik verdiep me daar totaal niet in dus ik zou de eigenschappen van een vis niet weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 11:06 am

ik ben ook leeuw en de grote lijnen kloppen helemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 12:46 pm

Ik ben een schorpioen. Sommige dingen kloppen wel: het onderzoekende, ik wil altijd het naadje van de kous van dingen weten. Ben heel trouw in vriendschappen en mensen kunnen ver bij mij gaan, maar als je het het dan verpest om de een of andere reden is het voor mij ook over. Embarassed Ben dus niet altijd even vergevingsgezind aangelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 2:18 pm

Ik ben op het randje een steenbok..schommel tussen deze en een weegschaal altijd.. maar herken me wel in een steenbok bij sommige dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Katje
Scrap Addict Diva
Katje


Aantal berichten : 122
Leeftijd : 46
Woonplaats : Herenthout (Belgie)
Registration date : 15-05-08

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 2:42 pm

Ik ben een maagd, niet fyguurlijk hoor heb dan ook 4 kids.hahaha
Of ik veel karaktertrekjes heb van een maagd weet ik zo niet, lees heel af en toe wel eens iets maar echt geloven weet ik zo nog niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 3:24 pm

Jacqueline schreef:
Ik ben ook een vis......maar ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb of het klopt Embarassed , ik verdiep me daar totaal niet in dus ik zou de eigenschappen van een vis niet weten!
Voor wat het waard is......kun je eens kijken of het bij jou ook een beetje klopt lol!

De vis is een emotioneel mens. Emoties spelen een grote rol in zijn/haar leven. Het zijn echter niet alleen de eigen emoties die zo'n grote rol spelen, ook de emoties van andere mensen om de vis heen hebben veel invloed op hem/haar. Dat komt vooral omdat de vis sterk emotioneel communiceert. De vis voelt zich als het ware in, in de andere persoon. Voor andere mensen die zijn/haar ondersteuning nodig hebben kan dat bijzonder prettig zijn. De interesse van de vis gaat namelijk niet alleen uit naar het begrijpen van andere mensen, als het mogelijk is wil hij/zij die mensen ook graag helpen. Voor de vis kan dat echter heel lastig zijn. Als mensen zich bijvoorbeeld verdrietig voelen, neemt de vis die gevoelens gemakkelijk over en kan hij/zij zich daardoor ook verdrietig gaan voelen. Heeft de vis echter optimistische en opgewekte mensen in zijn/haar omgeving, dan zal de vis ook die gevoelens overnemen en plezier hebben.

De vis moet zichzelf dan ook regelmatig wat tijd gunnen om samen te zijn met mensen die hem/haar in een positieve en opgewekte stemming brengen. Het is belangrijk dat de vis beseft dat ieder mens uiteindelijk zijn/haar eigen verantwoording moet dragen en dat niet de vis verantwoordelijk is voor andere mensen.

De vis is vaak moeilijk in te schatten en te begrijpen voor andere mensen. Vaak heeft een vis zelfs moeite om zichzelf te begrijpen. Dat zou best eens voort kunnen komen uit het feit dat de gevoelens van andere mensen zo gemakkelijk worden overgenomen door de vis en hij/zij daardoor niet meer weet wat nu eigenlijk van de vis zelf is en wat van andere mensen is overgenomen. Het is belangrijk dat de vis in de loop van zijn/haar leven meer inzicht verwerft in zijn/haar eigen gevoelens en dat de vis uitzoekt wat belangrijk voor hem/haar is. Pas dan zal de vis echt in staat zijn om een emotioneel evenwicht te scheppen en hoe raar het ook lijkt, dan zal hij/zij nog beter in staat zijn andere mensen te helpen en mogelijk zal dan ook het niet al te grote zelfvertrouwen van de vis toenemen, waardoor hij/zij beter in staat zal zijn voor zichzelf op te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 5:05 pm

Ik ben maagd, en ik geloof dat de eigenschappen wel kloppen....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1wo jun 04, 2008 10:11 pm

Wat een leuke vraag dit!

Ik ben weegschaal en het klopt bijna altijd wel!

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vraag van de dag 4/6 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 4/6 2008   Vraag van de dag 4/6 2008 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag van de dag 4/6 2008
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraag van de dag 2/6 2008
» Vraag van de dag 3/6 2008
» Vraag van de dag 27 Februari 2008
» Vraag van de dag 28 Februari 2008
» Vraag van de dag 1 Maart 2008

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: