Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het wordt steeds gekker!

Ga naar beneden 
+3
Sonja
Sheila
monique
7 plaatsers
AuteurBericht
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1di dec 11, 2007 8:39 pm

Vorige week vakantiegidsen gehaald
We hadden 2 campings uitgezocht in Frankrijk, allebei zeer gunstig geprijsd.
Maar helaas hadden meer mensen dat in de gaten

Vanmiddag wilde ik gaan boeken bij het reisbureau.....alle twee de campings al vol in de periode dat wij wilden Evil or Very Mad
is toch niet normaal meer! het is pas half december!!

dus me moeten weer de boeken in!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1di dec 11, 2007 8:53 pm

he irri is dat he.....kan me voorstellen dat je baalt, zou ik in elk geval ook doen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1di dec 11, 2007 9:01 pm

Shocked Ja hoor, ik ben nog helemaal niet bezig met zomervakanties....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Gast
Gast




Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1di dec 11, 2007 9:03 pm

je moet ook deze zomer boeken voor volgende zomer Very Happy

en kunnen zen iet aangeven waar nog plek is dat je daar uit kiest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1di dec 11, 2007 9:06 pm

Niets voor mij een jaar van te voren al bedenken wat je wil doen op vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1di dec 11, 2007 10:08 pm

Sonja schreef:
Niets voor mij een jaar van te voren al bedenken wat je wil doen op vakantie.

we zitten aan schoolvakanties vast, dus we zullen wel moeten
nog paar jaartjes, dan kunnen we ook weer gaan en staan waar we willen en dan boek ik ook niet meer zover van te voren!!
Terug naar boven Ga naar beneden
hobby
Scrap Addict Baby



Aantal berichten : 44
Leeftijd : 50
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 12:15 am

Shocked Shocked poeh zeg dat is ook niks voor ons hoor ,dan ben ik zoooo blij dat we voorlopig nog met mn moeders bootje kunnen varen dat is zoo fijn lekker kunnen gaan waar je wilt ,wij hebben ook een caravan gehad en een keer moeten reserveren en dat was onze rotste vakantie ooit er was niks aan op die camping maar ja we hadden al betaald Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hobbyshoekje.web-log.nl
Gast
Gast




Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 7:54 am

Hier ook hoor, wij zijn nu al aan het kijken wat we zouden kunnen gaan doen met de kids. Nou ga ik niet elk jaar op vakantie hoor, sterker nog, ben nog maar 1x geweest hahahaha . Maar aankomend jaar willen we echt weg. En dan bedoel ik met vakantie dus ergens in een bungalow zitten want buitenland is al helemaal niet te doen.
We dachten zelf aan 10 daagjes Vennebos maar ik las op een ander forum dat die huisjes niet je van het zouden zijn. Dus we zoeken ook nog iets leuks. We zagen toen idd ook al dat al veel periodes in de zomer weg zijn. Wij wille erg graag op 27 juni direct weg, dus meteen de eerste dag van de vakantie. Nou dat kunnen we wel vergeten geloof ik cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 12:03 pm

Nic schreef:
Hier ook hoor, wij zijn nu al aan het kijken wat we zouden kunnen gaan doen met de kids. Nou ga ik niet elk jaar op vakantie hoor, sterker nog, ben nog maar 1x geweest hahahaha . Maar aankomend jaar willen we echt weg. En dan bedoel ik met vakantie dus ergens in een bungalow zitten want buitenland is al helemaal niet te doen.
We dachten zelf aan 10 daagjes Vennebos maar ik las op een ander forum dat die huisjes niet je van het zouden zijn. Dus we zoeken ook nog iets leuks. We zagen toen idd ook al dat al veel periodes in de zomer weg zijn. Wij wille erg graag op 27 juni direct weg, dus meteen de eerste dag van de vakantie. Nou dat kunnen we wel vergeten geloof ik cyclops

dat zeg je wel: buitenland is niet te doen, maar ik vind Nederland zomers erg duur
wij zijn nu aan het kijken voor frankrijk, en voor 300 euro kan je een hele week weg!!
haal anders eens de vrij-uit gids van frankrijk, je hoeft echt niet ver frankrijk in te rijden, je hebt er meteen het vakantiegevoel!
en het is echt schoon daar, we zijn al 2 x geweest

in nederland red je het niet om voor 300 euro per week weg te gaan Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 12:13 pm

Wij hebben geen auto meer waar we allemaal in passen Moon, dus vandaar dat ik zeg buitenland is niet te doen voor ons Wink Anders moeten we een auto huren en dat is duurder dan heel de vakantie.
Nu gaat de ene helft in de auto van Marc's zus en de andere helft wordt door Marc's ouders op bestemming gebracht Wink

En idd, voor 300 euro vind je niks Evil or Very Mad Best triest eigenlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 12:20 pm

Nic schreef:
Wij hebben geen auto meer waar we allemaal in passen Moon, dus vandaar dat ik zeg buitenland is niet te doen voor ons Wink Anders moeten we een auto huren en dat is duurder dan heel de vakantie.
Nu gaat de ene helft in de auto van Marc's zus en de andere helft wordt door Marc's ouders op bestemming gebracht Wink

En idd, voor 300 euro vind je niks Evil or Very Mad Best triest eigenlijk!

okee ik snap hem!!!
anders moet je op het laatst kijken wat er in de aanbieding is op internet!
hebben wij ook heel vaak gedaan in Nederland!

als ik wat zie roep ik okee!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 1:28 pm

Jeetje zeg, dat is echt vlot. Ik wist niet dat de boeken er al zijn. Wij zijn ongeveer 3 weken terug al wezen vragen voor boeken voor de zomervakantie Embarassed , maar we zouden gebeld worden als ze er waren...
Toch maar eens navragen dan. Rolling Eyes
Succes met verder zoeken!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 2:19 pm

Jeetje zeg!!!! Ik probeer nog in de Kerststemming te komen Cool
Ben hevig aan het nadenken wat we gaan eten e.d.
En we zitten met het probleem kattenoppas. Of de mensen die dit jaar hebben opgepast het volgende zomer ook weer willen doen weten we nog niet. Dus ook wij wachten nog even met boeken Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
Gast
Gast




Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 3:03 pm

Citaat :


okee ik snap hem!!!
anders moet je op het laatst kijken wat er in de aanbieding is op internet!
hebben wij ook heel vaak gedaan in Nederland!

als ik wat zie roep ik okee!!

Toppie! Thnx Moon Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1do dec 13, 2007 12:48 am

Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Het wordt steeds gekker! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wordt steeds gekker!   Het wordt steeds gekker! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het wordt steeds gekker!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik kan het nog steeds...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: