Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waar .....

Ga naar beneden 
+8
Tammietam
Sheila
Anita
Betty
Hanneke
nicole stoute
monique
Herma
12 plaatsers
AuteurBericht
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1wo apr 30, 2008 7:57 pm

is iedereen vandaag confused Hebben jullie mooi weer met koninginnedag? queen
Het is merkwaardig stil op dit forum!
Ben benieuwd naar de verhalen.......
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1wo apr 30, 2008 8:01 pm

ik ben weer boven water!!

vandaag op de rommelmarkt gestaan en zowaar droog weer!!

syl zou naar amsterdam met vriendinnen , maar die is vannacht zo ziek geworden
de hele nacht aan het spoken en spugen geweest

ik stond ook geradbraakt achter de spulletjes , maar het was gezellig!
wel sneu voor syl helaas
1 x per jaar koninginnendag en dan zo ziek Crying or Very sad


Laatst aangepast door monique op vr mei 02, 2008 2:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1wo apr 30, 2008 9:25 pm

Jammer dat je dochter nou net ziek werd zeg!
En.... Heb je nog een beetje verkocht?
Klinkt wel gezellig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
nicole stoute
Scrap Addict Princess
nicole stoute


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 50
Woonplaats : Wassenaar
Registration date : 09-03-08

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1wo apr 30, 2008 9:48 pm

Wij hadden niet zulk mooi weer. 's middags even over de kindermarkt gelopen met Amber en daarna thuis lopen rommelen.

Daarnet zijn we even naar de kroeg gegaan, daar was live muziek, even lekker wat gedronken met vrienden en even swingen op de muziek. Nu Amber douchen en naar bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 12:03 am

Vanmiddag naar de optocht gekeken (vanmorgen eerst even gauw een boodschap voor oma gedaan Very Happy ) bij ekkelenkamp een ijsje gegeten, toen wat door Ommen gefietst en naar huis, vanavond lekker gegeten bij Nieuw Brug (alles samen met Ronnie, Anita & Lora en Henri natuurlijk) en daarna Ommen in.
Nu even laptoppen en dan lekker slapen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 12:39 am

Tja, waar was ik vanmiddag????
Drie keer raden.......aan het werk lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anita
True visitor of Scrap Addict
Anita


Aantal berichten : 71
Leeftijd : 48
Woonplaats : Ommen
Registration date : 19-03-08

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 10:53 am

Hanneke schreef:
Vanmiddag naar de optocht gekeken (vanmorgen eerst even gauw een boodschap voor oma gedaan Very Happy ) bij ekkelenkamp een ijsje gegeten, toen wat door Ommen gefietst en naar huis, vanavond lekker gegeten bij Nieuw Brug (alles samen met Ronnie, Anita & Lora en Henri natuurlijk) en daarna Ommen in.
Nu even laptoppen en dan lekker slapen Very Happy

Voor mij geldt bijna het zelfde, alleen ben ik niet meer mee geweest Ommen in, maar het was een erg gezellig dagje. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 10:53 am

Wij waren in de Efteling, gisteren avond lagen we dus helemaal out op de bank...de Efteling was iets minder van had we verwacht hadden....het weer zat zoooo tegen, we hebben regen gehad en een hele hoop wind Sad dus we hadden het vooral erg koud...verder was het wel heel gezellie hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 1:01 pm

Sheila schreef:
Wij waren in de Efteling, gisteren avond lagen we dus helemaal out op de bank...de Efteling was iets minder van had we verwacht hadden....het weer zat zoooo tegen, we hebben regen gehad en een hele hoop wind Sad dus we hadden het vooral erg koud...verder was het wel heel gezellie hoor.

wat een verschil van weer dan in NL met koninginnendag!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 1:02 pm

Herma schreef:
Jammer dat je dochter nou net ziek werd zeg!
En.... Heb je nog een beetje verkocht?
Klinkt wel gezellig Very Happy

oude boekjes, spelletjes etc....
ach voor de winst hoef je het niet te doen


Laatst aangepast door monique op vr mei 02, 2008 2:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 1:19 pm

monique schreef:
Sheila schreef:
Wij waren in de Efteling, gisteren avond lagen we dus helemaal out op de bank...de Efteling was iets minder van had we verwacht hadden....het weer zat zoooo tegen, we hebben regen gehad en een hele hoop wind Sad dus we hadden het vooral erg koud...verder was het wel heel gezellie hoor.

wat een verschil van weer dan in NL met koninginnendag!!!
Ja dat was ook voorspeld, linda (zat in Den-haag) daar schijnt het best redelijk weer te zijn geweest...volgend jaar gaan we gewoon naar de kermis heb ik al besloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 2:22 pm

Ik ben ook overal en nergens geweest.. dinsdag avond in Utrecht.. gister eerst overdag hier in Maarssen en toen eind van de dag ook nog naar amsterdam gegaan.. zie ander draadje voor foto's hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
angelina
Scrap Addict Queen
angelina


Aantal berichten : 448
Woonplaats : arnhem
Registration date : 04-03-08

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 3:04 pm

ik heb de hele dag zitten scrappen, en rommelen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 8:49 pm

ik heb op de vrijmarkt hier in loosduinen gestaan. het was heel gezellig, nat en later redelijk lekker. ik heb voor 3kwart mn spullen verkocht en best wat leuks verdiend. ook heb ik een glijbaan van little tikes gekocht voor 3 euro! voor in de tuin van mn schoonmoeder, en een skelter van loeki voor 2 euro! voor mn zoon, hij moet hem alleen even een likje hamerite geven vanwege roest maar hoe doet het nog perfect en voor dat geld heeft ie het weer naar zn zin deze zomer Laughing verder heb ik het heel erg naar mn zin gehad, ik stond met mn moeder en vlak naast ons stonden bevriende buren van mij dus dat was dollen Very Happy
aan de ene kant stom maar aan de andere kant maar beter dat ik mn camera niet heb meegenomen. achteraf bedacht ik me dat ik best mn compact cameratje kon meenemen voor filmpjes te maken Embarassed dus hier geen foto's/filmpjes dit jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1do mei 01, 2008 9:48 pm

nou en wij zijn er ook weer! gisterochtend vertrokken naar Hoeven waar mijn schoonfamilie in een vakantiebungalow zat. we hebben daar overnacht en vandaag ook nog gebleven. was erg gezellig. omdat mijn schoonmoeder heel erg ziek is, is elke vakantie weer de vraag of t de laatste is, dus we proberen er vol van te genieten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1vr mei 02, 2008 3:03 pm

Koninginnedag ws hier echt heel mooi weer. We hebben heerlijk op een terrasje gezeten en zijn daarna blijven plakken in de stad om er een hapje te gaan eten. Daarna op de fiets weer terug naar huis en de kindjes "gedropt" Wink bij opa en oma en toen weer terug, want er speelde een bandje en daarna ook nog naar het vuurwerk gekeken en rond half 11/kwart voor 11 waren we weer thuis. Het was een erg gezellige dag!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar .....   Waar ..... Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar .....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar is...
» Waar ben je nu..
» Waar...
» Waar haal jij
» Waar zou jij niet zonder kunnen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: