Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 net bij de dokter geweest

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
bial
Scrap Addict Baby



Aantal berichten : 17
Leeftijd : 48
Woonplaats : geleen
Registration date : 05-12-07

net bij de dokter geweest Empty
BerichtOnderwerp: net bij de dokter geweest   net bij de dokter geweest Icon_minitime1ma dec 10, 2007 1:14 pm

ik heb dus diabetes, en niet door mijn over gewicht maar dit heeft het wel geholpen dat het eerder naar buiten kwam.
Ik moet nu eerst tabletten gaan slikken dit een maandje en dan wordt gekeken of het heeft geholpen, is dit niet zo moet ik gaan spuiten, dit moet ik toch wel ooit een keer maar ze wil proberen om dit zo lang mogelijk uit te stellen. het is toch wel even schrikken, want had ik zo door gelopen dan had ik een hart of herseninfarct kunnen krijgen.
de suiker zit bij ons in de familie en komt gelukkig niet van mijn overgewicht ik was echt boos op mezelf maar zij zei dat ik me absoluut niet schuldig hoefde te voelen het was toch wel naar boven gekomen alleen nu iets sneller.
is geen fijn verjaardags kadootje, ik had toch liever iets anders gekregen
xx Bianca
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ikhouvanalexchocoladeenscrappen.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

net bij de dokter geweest Empty
BerichtOnderwerp: Re: net bij de dokter geweest   net bij de dokter geweest Icon_minitime1ma dec 10, 2007 2:01 pm

Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt, maar je moet maar zo denken: beter nu erachter komen en er nog iets aan kunnen doen dan er te laat achter komen!
Veel sterkte met de medicijnen slikken.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

net bij de dokter geweest Empty
BerichtOnderwerp: Re: net bij de dokter geweest   net bij de dokter geweest Icon_minitime1ma dec 10, 2007 5:03 pm

heh bah nee das niet leuk nee. en al helemaal niet als "verjaardags kado"
heel veel sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

net bij de dokter geweest Empty
BerichtOnderwerp: Re: net bij de dokter geweest   net bij de dokter geweest Icon_minitime1ma dec 10, 2007 10:41 pm

He das inderdaad balen, maar gelukkig is er goed mee te leven. Een vriend uit de familie (33) heeft ernsige suiker en moet elke dag insuline spuiten. Maar met de juiste begeleiding, dieët en extra beweging leeft hij nu een vrij normaal en gezond leven. In elk geval heel veel sterkte meis, het blijft natuurlijk kl#te!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

net bij de dokter geweest Empty
BerichtOnderwerp: Re: net bij de dokter geweest   net bij de dokter geweest Icon_minitime1ma dec 10, 2007 11:14 pm

Gelukig weet je het nu en kan je goed ingesteld gaan worden. Enne boos worden op je zelf Evil or Very Mad Niet doen hoor. Al zou het komen door overgewicht, dan is het nog geen reden om boos te zijn op jezelf!!
Als het familiair is heb je gewoon een te grote kans op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud





net bij de dokter geweest Empty
BerichtOnderwerp: Re: net bij de dokter geweest   net bij de dokter geweest Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
net bij de dokter geweest
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ziekenhuis geweest met Isa
» Zojuist even lekker aan het shoppen geweest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: