Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Leuk zo'n gratis agenda!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1ma dec 10, 2007 12:49 pm

Omdat de tijd weer is aangebroken van het versturen van kerstkaartjes, moesten er uiteraard ook de december zegeltjes in huis komen. Scheelt toch altijd weer met een gewone tarief Smile Bij 3 van die velletjes zegels krijg je een gratis agenda. Dat is al jaren zo. Het is een wat saaie agenda maar goed, gratis iets krijgen doe je niet vaak dus tuurlijk gingen we voor de 3 velletjes zegels. Die komen wel op Wink De agenda die we kregen had wel een leuk formaat vond ik. Jammer dat ie zo saai is... Maar als scrapper kun je hem natuurlijk wel zelf pimpen!!! Dus aan de slag ermee Very Happy en dit is het resultaat! Ik ben er superrrrrrrrrrblij mee!

Leuk zo'n gratis agenda! 2008journal
Leuk zo'n gratis agenda! 2008journal2
Leuk zo'n gratis agenda! 2008journal3

Binnenin de agenda zitten veel reclame bladen. Die zijn natuurlijk ook niks aan. Ik heb die gepimpt met mooi designpapier. Rekening gehouden met welk papier in welk seizoen gebruikt werd. Daar ga ik dan foto's op scrappen. Dus elke maand komt er een gescrapte pagina en zo heb je aan het einde een volledig 2008 journal Very Happy Is het niet gaaf! Mocht er iemand ook zo'n agenda hebben maar niet weten wat ie ermee moet, ik hou me aanbevolen want dan kan ik m vast gepimpt en al nog aan iemand kado doen Very Happy:D

Tijdens het pimpen van mn agenda zat Noah superlief met zn blokjes die hij van de sint heeft te spelen. Hij is er zooo blij mee Smile

Leuk zo'n gratis agenda! Noahliefie
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1ma dec 10, 2007 2:10 pm

Aaaaah, wat een poepie zeg! En wat gaaf dat je hem zo gepimpt hebt. Ik heb er hier ook 1 liggen. Wist niet zo goed wat ik ermee moest doen, maar heb hem nu maar naast de telefoon neergelegd om afspraken in op te schrijven. Maar dit is ook een leuk idee! Erg gaaf!!!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1di dec 11, 2007 8:35 pm

Dat ziet er super uit zeg!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1di dec 11, 2007 8:37 pm

ik heb er ook eentje liggen
ga ook maar aan de slag

leuk gedaan Nic!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1di dec 11, 2007 9:11 pm

ik heb um ook maar het ontbreekt aan tijd en energie om te scrappen...

gisterne heel de dag met mn haar bezig geweest vandaag gewinkeld voor Isa toen met Isa dr haar bezig geweest en nu is mijn haar NOG niet klaar.... Vrijdag fotos van mijn haar en morgen van Isa dr kleertjes voor kerst en schoentjes en ook die van Thomas en ook van Isa dr haar ik kan nu bijnan iet meer uit mn ogen kijken van vermoeidheid
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1di dec 11, 2007 10:10 pm

Kruimel schreef:
ik heb um ook maar het ontbreekt aan tijd en energie om te scrappen...

gisterne heel de dag met mn haar bezig geweest vandaag gewinkeld voor Isa toen met Isa dr haar bezig geweest en nu is mijn haar NOG niet klaar.... Vrijdag fotos van mijn haar en morgen van Isa dr kleertjes voor kerst en schoentjes en ook die van Thomas en ook van Isa dr haar ik kan nu bijnan iet meer uit mn ogen kijken van vermoeidheid

wordt bij mij ook op de lange baan geschoven hoor!
alles is zo megadruk deze tijden
morgenavond nog naar school voor 10minuten gesprek van dorinda
donderdagavond naar school, voorlichtingsavonden HBO-opleidingen Sylvana
zondag Sylvana's verjaardag alvast vieren
en ga zo maar door..........pffffffffff.........wordt al moe als ik er allemaal aan denk Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1di dec 11, 2007 10:34 pm

heel herkenbaar!

nog een anderhave week dan is het VAKANTIE!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 8:08 am

Heerlijk, verheug me ook al op de vakantie hoor!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 12:04 pm

heerlijk, kijk er naar uit!
maar voorlopig buffelen we nog even door lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 1:52 pm

ik mag volgende week nog gevulde eieren maken voor het kerst diner (40) en dan vind ik het wel goed... dan genieten van de rust tot 7 januari
maar dan zijn de kleuters gesplitst nog even afwachten bij wie Isa in de klas komt maar HEERLIJK weer een klas van 16 kinderen ipv 33
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 2:06 pm

Shocked das ook veel, ik heb me voor het ontbijt ook opgegeven...we gaan scones maken, krijg morgen te horen hoeveel het er moeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 2:12 pm

Oh, dat klinkt lekker allemaal zeg! Krijg er honger van...haha. Wink
Wat veel, 33 kinderen in een klas, gelukkig is het nu dus maar 16!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1wo dec 12, 2007 3:42 pm

Vorig jaar waren het 2 klassen maar ze dachten het nu wel met 1 te kunnen maar er zijn nu zoveel kinderen erbij gekomen dat ze in de vakantie een lokaal gaan leeg maken en ombouwen tot kleuterklas,..

en hier doen ze kerstdiner... ik had liever ontbijt gezien maar goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1vr dec 14, 2007 12:48 pm

leuke agenda!! en wat een lief kereltje zeg!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gesponsorde inhoud





Leuk zo'n gratis agenda! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuk zo'n gratis agenda!   Leuk zo'n gratis agenda! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leuk zo'n gratis agenda!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blog vol gratis GSD files
» non scrap wel leuk
» Leuk leuk leuk
» Leuk!!!
» Travel Journal...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Laat het zien-
Ga naar: