Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ongelooflijk klote bericht gekregen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1do dec 06, 2007 5:55 pm

De moeder van een vriendinnetje van Isa heeft borstkanker... 20 december wordt ze geopereerd en daarna 5 weken bestraald....

ik wist niet wat ik moest zeggen dus heb heel knullig mn hulp geboden met de kinderen (ze hebben 4 meiden) en mn telefoon nummer gegeven (ik heb haar op Hyves en vroeg of alles goed was omdat ze zo stilletjes was....)

ik vind het zo klote... maar weet ook niets wat ik kan doen behalve mn hulp aanbieden... is een sterkte kaart sturen gepast of juist niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1do dec 06, 2007 9:08 pm

Lijkt me prima om dan een kaart met sterkte te sturen, wat een rotbericht zeg!! Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1do dec 06, 2007 9:12 pm

Ik heb er net een op de bus gegooid...
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1do dec 06, 2007 9:37 pm

is heel klote inderdaad
een vriendin van mij loopt al jaren in het proces van chemo's etc door borstkanker
ik weet dat ze het waardeert als er hulp wordt geboden of als er een kaartje wordt gestuurd, dus dat zal bij jou ook vast wel zo zijn!

sterkte
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1do dec 06, 2007 9:56 pm

Beter kan je het niet doen, blijven aanbieden en zo nu en dan een lief kaartje!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1do dec 06, 2007 11:23 pm

Ik denk wel dat je kaartje heel erg gewaardeerd zal worden. Meer kun je eigenlijk ook niet doen denk ik.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1vr dec 07, 2007 11:35 am

tjee wat een rot bericht zeg, maar ik denk dat je er goed aan doet om een kaart te sturen....denk dat ze dat best wel zal waarderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud





Ongelooflijk klote bericht gekregen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongelooflijk klote bericht gekregen   Ongelooflijk klote bericht gekregen Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ongelooflijk klote bericht gekregen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BELANGIJK dit bericht even lezen voordat je gaat ruilen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: