Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 up date Mikkie

Ga naar beneden 
+2
marielle
nicky67
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 10:52 am

Ik ben overstag we hebben een muilkorfje gekocht... ik heb Fal echt moeten overtuigen dit dan echt als aller aller laatste te doen .. Isa en ik huilen .. up date Mikkie Icon_redface

dus muilkorf gekocht (6euro goedkoopste dat we voor hem hebben zeg maar) en bij Breezer in de gang (met MK kan dat omdat hij dan Breezer niet kan lastig vallen en die oververhit raakt en dood neervalt) en vanmorgen meiden het was 7:15 en ik dacht SHIT Mikkie!

Ik snel aankleden naar beneden gerend en wat doet meneer... zn pootjes strekken en me aankijken van wat kom je doen
ook Breezer keek lodderig dus die hebben heerlijk samen geslapen!

ook lag er niets in de gang dus ben meteen de regen ingegaan en heb 3 kwartier gewandeld up date Mikkie Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 11:15 am

ik ken de voorgeschiedenis niet, maar het klinkt alsof je heel blij hiermee bent! hopelijk blijft het zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Gast
Gast




up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 11:33 am

hihi

we hebben Mikkie nu sinds eind Januari en hij blafte de avond en nacht en ochtend in de bench als we in bed lagen ook als we weg zijn...

we hebben een kong gekocht daar zou hij een tijd zoet mee moeten zijn maar na 5 minuten geen aandacht meer voor
natuurlijk ook de normale training gedaan van 5 seconden weg tot 5 minuten enz enz maar niets hielp

Toen bach bloesem gekocht tegen verlatingsangst ook dat hielp niet hij is wel wat minder neurotisch met achter ons aan lopen maar blaffen bleef...

doek over de bench alles gedaan wat we konden bedenken een blafband maar hij blaft hem leeg en dan gaat ie gewoon door de citroen geur doet hem niks... en nu dus dit en het lijkt te werken!

Wij blij!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 11:52 am

Oh, wat super fijn Paula! Heb je eindelijk ook weer eens uit kunnen slapen!
Hopelijk blijft het zo goed gaan!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 11:58 am

Oh dat klinkt goed zeg!!! Hopelijk is dit de oplossing!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
nicole stoute
Scrap Addict Princess
nicole stoute


Aantal berichten : 327
Leeftijd : 50
Woonplaats : Wassenaar
Registration date : 09-03-08

up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 12:16 pm

Wat fijn voor jullie zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 1:29 pm

Blij om te horen dat het nu beter gaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 2:17 pm

wat fijn om te lezen dat jij zo ontzettend veel doet om het goed te krijgen!! ik ken een heleboel verhalen van honden die daarom in het asiel terecht komen.... chapeau!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Gast
Gast




up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 5:43 pm

Als het aan mn lief had gelegen was dat waarschijnlijk ook wel gebeurd hoor.. maar ik vind we hebben voor hem gekozen en ja een huil baby breng je ook niet naar een tehuis... maar nu zijn de opties wel op denk ik mocht dit ook niet werkend blijven
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 8:58 pm

je doet er zeker alles voor Kruimel!
aan jou zal het niet liggen! duim voor je dat het in orde komt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1vr maa 21, 2008 11:48 pm

Ohw wat super dat dit aanslaat zeg!!! Nou hopelijk is alles overwonnen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1za maa 22, 2008 12:52 am

onbegrijpelijk ging hij gisteren nog 9x naar buiten vandaag tot nu net pas 5x:shock:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





up date Mikkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: up date Mikkie   up date Mikkie Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
up date Mikkie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mikkie's
» Mikkie foto's
» Update Mikkie
» Mikkie is verhuisd...
» Mikkie (ff scrollen voor een foto)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: