Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vraag van de dag 25-02-08

Ga naar beneden 
+6
*Sabina*
Sonja
monique
maaike
Jacqueline
Sheila
10 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 11:14 am

Zo het is wel weer eens tijd voor de vraag van de dag, aangezien de laatste in December was Embarassed

Hoe en wanneer ben jij met scrapbooking in aanraking gekomen?

Ik zal jullie vertellen hoe ik in scrapbooking in aanraking ben gekomen. Iets meer als 2 jaar geleden deed Linda (mijn vriendinnetje) al aan scrapbooking en hoorde haar zo nu en dan wel eens over Scrapbooking, toen ben ik gaan surfen over het net en zag dat er ook digi scrapbooking bestond. Ik dacht toen zoooo das lekker goedkoop, bijna alles is gratis te downloaden (nederlandse zuinigheid Laughing ) Toen Linda 2 jaar gelden 28 jaar werd, wilde ik iets kopen voor haar hobby. Toevallig was er pas een scrapwinkel bij mij om de hoek geopend en ging er voor het eerst naar binnen om een cadeaubon te kopen voor haar verjaardag. Toen ik al dat moois zag aan papier en embelishments was ik verkocht, en had mijn Hollandse zuinigheid laten varen. Ik was toen dezelfde middag terug gegaan om mijn eerste scrapspulletjes aan te schaffen, deze nieuwe verslaving is nooit meer over gegaan lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 12:34 pm

Ik heb toen Johan geboren werd een groot gescrapt geboorte boek gekregen........een jaar later ben ik er zelf mee begonnen.........
Het is een hobby op creatief gebied die ik nu echt het langst volhoud.....nu zo een 3.5 jaar........en ik hoop dat ik dit altijd kan blijven doen Very Happy
Het leukste vind ik dat er steeds nieuwe dingen zijn.....en je van alles uitprobeert om het toch betaalbaar te houden lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/
Gast
Gast




Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 12:54 pm

Ik ken het scrappen al een paar jaar.. maar vond het een te dure hobby... tot ik zwanger was van Thomas en opeens maling had aan het geld en dus Isa dr boeken ben gaan slopen..
Ik maakte de laatste lo voor haar boek de dag voor ik ben ingeleid Very Happy
en heb in 9 maanden 3,5 jaar gescrapt en dus meteen verslaafd

inmiddels hebben ze ongeveer een boek per jaar, de nodige miniboekjes , cadeautjes enz enz ik vind alles leuk om te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
maaike
Scrap Addict Baby
maaike


Aantal berichten : 19
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 2:59 pm

Had er een paar jaar terug ergens iets over opgevangen en ben toen op zoek gegaan naar spulletjes en nooit meer gestopt! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 3:19 pm

ik was in een plaatselijke hobbywinkel op zoek naar mozaieksteentjes toen ik zag dat ze workshops scrapbooken hadden
ik plakte altijd al trouw foto's in verschillende boeken, voor mij en voor de meiden apart
dus dit was voor mij de perfecte hobby
doe het nu al 3 jaar denk ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 6:45 pm

Ik werd al tijden gek gezeurd door collega's die wilde dat ik mee ging om kaarsen, dakpannen te beplakken en kransen te maken. Echt niet mijn smaak en ding!!! Mad Mad
OM van het gezeur af te zijn ging ik mee naar een winkel waar ze dat deden. Ik vond nog een deur en belande in een grote hobby winkel met allemaal (te) leuke spulletjes. Ik vroeg waarvoor dat was en een nieuw hobby was geboren. Dat was eind 2004.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 7:09 pm

Zo'n 1,5 jaar geleden was ik aan het internetten (doe ik anders noooooit Surprised ) en toen kwam ik het één en ander tegen. Na wat heen en weer gespeur en vragen stellen is bij mij het scrapvirus toegslagen Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1ma feb 25, 2008 9:25 pm

Ben ooit door Maaike ( 2 jaar terug) onder dwang meegesleept voor een workshop. lol! Ik wilde niet want ik was al bang dat ik een nieuwe verslaving erbij zou krijgen ( deed al veel aan tekenen en schilderen, sieraden maken en fimoklei) maar helaas toch een verslaving erbij. Very Happy Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1di feb 26, 2008 7:30 pm

Oktober '06 zijn Henri en ik op vakantie geweest naar Amerika, (bij mijn oom en tante in huis) mijn tante deed ook aan scrapbooking en ik vond het er wel leuk uitzien. Ik deed toen nog aan sieraden maken en nam veel kralen enz. mee, maar ook een block papier van, ik geloof, Rob & Bobstudio.....
We hebben daar toen een workshopje gevolgt, een can bescrappen in halloweenstijl.
En zo is het begonnen...........................

( we gaan in september weer naar Amerika, ik weet nu wat ik mee ga nemen!!! lol! )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1di feb 26, 2008 7:38 pm

Hanneke schreef:


( we gaan in september weer naar Amerika, ik weet nu wat ik mee ga nemen!!! lol! )
een lege koffer leen je kleding van je tante cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1di feb 26, 2008 8:45 pm

6 jaar geleden leerde ik iemand kennen op het septembermoeders forum. Ze was enorm crea en had ook een blog wat ik trouw volgde. Ineens had ze allerlei scrapmaaksels erop staan en na enig gesurf en uitleg van haar zag ik wat het inhield. Wat een ongelooflijk dure hobby dacht ik maar wel leuk. Kan ik toch niet en dus deed ik er niks mee. Maar ik bleef wel kijken op diegene haar blog en ik begon het steeds mooier te vinden. Toen ik haar dat vertelde gaf ze me wat budget tips en stuurde ze me een hoop basisspul zoals papier, lint en emblies. Ook gaf ze me een link naar een forum. Ik begon te scrappen en wauw wat was dit leuk! Dit was ergens rond mei 2007 en ben ik inmiddels giga verslaafd!!!!!

Oh enneh diegene...das Paula Wink Bedankt nog steeds meis voor het geven van deze onwijs gave verslaving cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1di feb 26, 2008 9:21 pm

Laughing Laughing Hoop dat Marc er net zo blij mee is hahaha

en kijk es naar je scrap spullen weet je nog dat je zei zoveel spullen zal ik nooit hebben Laughing weet zeker dat je voor een klein kapitaal aan scrapspullen hebt staan ongemerkt sluipt het je huis binnen hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1wo feb 27, 2008 12:32 am

Ik ben eind 2006 begonnen met digi-scrappen. Erg leuk om te doen, maar het leek me ook super op het echt in handen te krijgen met echt papier en foto's zeg maar. Toen wat spulletjes gekocht en daarna rond jan/feb 2007 mijn eerste LO gemaakt en de smaak te pakken en nu alweer een jaar verder Laughing Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1wo feb 27, 2008 1:48 pm

Mijn zusje vertelde zo eind 2005 dat scrapbooken bestond. Ik had er daarvoor nog nooit van gehoord en wist dus niet wat het was. Het leek haar heel leuk en nadat ze me wat sites op internet had laten zien, was ik om. Meteen gekeken of er hier een winkel zat, die zat er wel, dus ik meteen spullen gekocht. Maar gaanderweg ontdekte ik veel meer moois en kwam erachter dat de winkel hier eigenlijk allemaal verouderde spullen heeft, dus daar kom ik eigenlijk ook niet meer.
Het grappige is dat mijn zusje er vanwege tijdgebrek niks mee doet en ik ben ondertussen helemaal verslaafd! lol!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vraag van de dag 25-02-08 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag van de dag 25-02-08   Vraag van de dag 25-02-08 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag van de dag 25-02-08
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraag van de dag 25 Apr 08
» Vraag van de dag 22/5
» Vraag van de dag 19/6
» Vraag van 21-03
» Vraag van de dag: woensdag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: