Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stempel map

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1zo jan 06, 2008 12:58 am

ik weet niet of het hier goed staat maar kon even niets beter verzinnen ...

Omdat ik nu al wel wat gekke maten stempels heb en de A5 mapjes wel handig vind maar mn map ook uitelkaar schiet omdat ie zo vol is en ik het eigelijk ook niet heel handig vind met al die kleinere stempels heb ik dit gemaakt

een A4 insteek hoes dicht genaaid en vakken genaaid op de naaimachine en dan een vel papier erin zodat het makkelijker erin en eruit glijd
en dan aan 1 kant open gesneden

Stempel map PICT0937
Stempel map PICT0938

Ik ga ze ook maken voor mn Heidi Swap stempels want die zitten nu allemaal door elkaar in een A5 mapje
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1zo jan 06, 2008 2:42 pm

Hé wat gaaf gedaan Paula! Ik heb ook een multomap met van die A5 envelopmapjes, maar ik heb er tot nu toe nog niet zo heel veel stempels in. Maar het wordt inderdaad wel dik als je er veel in hebt en ze op elkaar komen te zitten. Dit is echt een handige oplossing en ziet er super uit!
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1zo jan 06, 2008 3:44 pm

Ziet er goed uit Kruimel!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1zo jan 06, 2008 5:26 pm

Ik heb vooral veel van die kleine stempels (ook clear) en die gaan als een frotje op elkaar als ik de A5 map wegzet en dus kan die niet staan waar ik um wil Very Happy

ga dus van de week even meer mapjes maken zoals deze dan kunnen alle stempels in 1 map Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1zo jan 06, 2008 10:40 pm

hey! handig zeg paula! goed idee, zoveel stempels heb ik nog niet maar zodra het me teveel word ga ik toch ook echt zo'n map maken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gast
Gast




Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1zo jan 06, 2008 11:05 pm

ik dacht ook dat ik niet zo veel heb... maar ik zit nu toch weer achter de machine hahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1ma jan 07, 2008 10:58 pm

zie ik het goed dat je er hele kleine steekjes voor gebruikt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gast
Gast




Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1di jan 08, 2008 6:16 pm

ja gewoon een stiksteekje

ik heb inmiddels alle stempels in mn mappen ben er echt blij mee ook als ik nu 1x per week bij de moeders ga croppen dan kan ik alles mee nemen Very Happy

met 2 moeder van school hebben we afgesproken om 1x in de week op woensdag avond samen te scrappen 2 scrapt 2 jaar en 1 net 2 maanden die zei al we komen bij jou jij hebt veel Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1wo jan 09, 2008 1:12 am

Leuk toch Paula!! Very Happy
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1wo jan 09, 2008 10:14 pm

Kruimel schreef:
ja gewoon een stiksteekje

ik heb inmiddels alle stempels in mn mappen ben er echt blij mee ook als ik nu 1x per week bij de moeders ga croppen dan kan ik alles mee nemen Very Happy

met 2 moeder van school hebben we afgesproken om 1x in de week op woensdag avond samen te scrappen 2 scrapt 2 jaar en 1 net 2 maanden die zei al we komen bij jou jij hebt veel Embarassed
wel gezelli! Laughing Laughing Laughing
ik ken dat, mn moeder wilde ook iets scrappen en ze had wat papier gekocht, zegt ze de rest haal ik wel bij jou vandaan Shocked Embarassed Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gesponsorde inhoud





Stempel map Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stempel map   Stempel map Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stempel map
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Werk beschrijvingen-
Ga naar: