Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nic is ook van de partij!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1ma dec 03, 2007 10:58 am

Hallo , ik ben Nic, een 37 jarige scrapverslaafde moeder van 6 kinderen. De oudste woont al op zichzelf en de andere 5 nog lekker onder moeders vleugels. Zij zijn dan ook mijn favoriete scraponderwerpen. Naast mijn kiddies heb ik ook nog dieren. 2 Heilige birmanen, 1 htk katje, 3 nijntjes en een bakje tropische visjes. Omdat we zoveel kids en beesten hebben, worden we ook wel eens bestempelt als de Arc van Noah. Die bijnaam vinden we geweldig en sindsdien spaar ik ook alles wat ermee te maken heeft hihi
Ik raakte met het scrappen in aanraking in maart of mei 2007. Dat is allemaal Kruimel haar schuld hahaha. Maar ik ben haar daar dankbaar voor hoor want het is het mooiste kadootje wat ze me had kunnen geven want ik kan er echt van alles in kwijt. Ik ben er echt gelukkig mee!
Verder ben ik de vrouw van Marc, voor mij de liefste man ter wereld. We zijn in maart 2006 getrouwd voor de gemeente maar gaan in mei 2009 ook nog trouwen voor de kerk Wink Voor ons is dat belangrijk en we zijn dus erg gelukkig dat we deze beslissing hebben genomen.

Nou dat lijkt me een best uitgebreide voorstelling toch? hihi
Mis je nog wat? Dan staat vragen vrij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1ma dec 03, 2007 12:27 pm

He Nic!!!

Leuk dat je er ook weer bent!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1ma dec 03, 2007 1:16 pm

fijn dat je het gevonden hebt!!
welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1ma dec 03, 2007 1:34 pm

Welkom NIc!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1ma dec 03, 2007 3:44 pm

Jeetje wat een verhaal Very Happy

en graag gedaan hahahahah Welkom!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1ma dec 03, 2007 4:06 pm

Welkom hier weer! Wink
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1di dec 04, 2007 3:11 am

Wat super, ook nog trouwen in de kerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Gesponsorde inhoud





Nic is ook van de partij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nic is ook van de partij!   Nic is ook van de partij! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nic is ook van de partij!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: