Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kaarten uitdaging / Card Challenge

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Kaarten uitdaging / Card Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Kaarten uitdaging / Card Challenge   Kaarten uitdaging / Card Challenge Icon_minitime1do jan 03, 2008 4:33 pm

Wat is het idee?

Heel simpel 1 kaart per week maken onderwerp staat vrij (ik begin met kerst scheelt stressen in November)
Ik maak of een sketch of verzin een uitdaging en ik zou het dan ook leuk vinden als we aan het einde van het jaar 52 kaarten hebben gemaakt!

meedoen is vrijwillig je wint er niets mee behalve dan de kaarten Very Happy

als je zelf een leuke sketch of een idee hebt laat het me weten via een pb meedenken maakt het alleen maar leuker!

Have Fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Kaarten uitdaging / Card Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten uitdaging / Card Challenge   Kaarten uitdaging / Card Challenge Icon_minitime1vr jan 04, 2008 1:52 am

Ik ga eens kijken of ik mee kan doen.. altijd handig om kaartjes op voorraad de hebben en dan maak ik er ook een speciaal albumpje voor..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Gast
Gast




Kaarten uitdaging / Card Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten uitdaging / Card Challenge   Kaarten uitdaging / Card Challenge Icon_minitime1vr jan 04, 2008 12:16 pm

Leuk Tam!!!

ik ga er een kaarten map voor maken dan blijven ze mooier dan in een bakje heb ik gemerkt hahaha

misschien begin ik daar vanavond wel aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Kaarten uitdaging / Card Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten uitdaging / Card Challenge   Kaarten uitdaging / Card Challenge Icon_minitime1zo jan 06, 2008 4:00 pm

Klinkt leuk, maar dan moet ik het niet vergeten, heb zooooveel dingen waar ik aan mee doe cyclops cyclops cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Gast
Gast




Kaarten uitdaging / Card Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten uitdaging / Card Challenge   Kaarten uitdaging / Card Challenge Icon_minitime1zo feb 17, 2008 12:07 pm

Ik heb het zelf ook wat druk met van alles en niks dus ik denk dat het een maandelijkse wordt... heb er net een nieuwe kaart op gezet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kaarten uitdaging / Card Challenge Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten uitdaging / Card Challenge   Kaarten uitdaging / Card Challenge Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaarten uitdaging / Card Challenge
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitdaging #1
» uitdaging # 2
» Card CJ gestart
» Card CJ Kleur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Kaarten :: Kaarten algemeen-
Ga naar: