Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ik heb ook wat in het album gezet

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1do jan 03, 2008 2:57 pm

Ik weet nog niet goed hoe ik het in het berichtje kan zetten, maar het is me wel gelukt om iets in het album "layouts" te zetten. Daar staat de laatste lo op die ik pasgeleden gemaakt heb van Lianne haar eerste sneeuw en eerste ritje op de slee.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1do jan 03, 2008 3:24 pm

om een foto in je bericht te zetten werkt het zelfde als bij andere forums alleen staat het hier niet met IMG maar met Image

dus als je de link van de foto hier plakt dan selecteerd en dan op het knopje IMAGE klikt dan staat ie er Very Happy

ga nu even kijken in het album
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1do jan 03, 2008 3:25 pm

oooo wat een beeldschone lo!!! echt super mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1do jan 03, 2008 3:39 pm

Nou inderdaad helemaal geweldig....dat prachtige MME papier past er ook perfect bij zeg!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1vr jan 04, 2008 12:10 am

hij is zeker geweldig. ik heb dat papier ook liggen en als ik je lootje zo zie krijg ik meteen wat meer inspiratie bij dat papier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1vr jan 04, 2008 1:52 am

Thanx dames, ben er zelf ook wel trots op. Is heel anders dan ik tot nu toe gescrapt heb, maar ben er erg tevreden over.
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1vr jan 04, 2008 1:59 am

vind em erg leuk geworden.. ik moet maar eens me sneeuwfoto's van verledne week laten ontwikkelen en dan ook met het papier aan de slag.. heb er 1 kaartje van gemaakt.. maar voor de rest nog niks..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1vr jan 04, 2008 10:40 pm

Wat een prachtige LO! Leuk om te zien hoe je het papier hebt gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Gesponsorde inhoud





Ik heb ook wat in het album gezet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb ook wat in het album gezet   Ik heb ook wat in het album gezet Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik heb ook wat in het album gezet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» album
» Clear album
» Album en papier vragen
» gedeeltelijk clear album

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Laat het zien-
Ga naar: