Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Derwent Coloursoft kleurpotloden

Ga naar beneden 
+3
monique
Elisa
*Sabina*
7 plaatsers
AuteurBericht
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1wo sep 03, 2008 10:41 pm

Ik kan er niet mee overweg, vandaar dat ik ze weg doe.
Er zitten ook 10 verschillende doezelaars en 1½ flesje geurloze terpetine bij.

Derwent Coloursoft kleurpotloden Derwentpotloden

Als je ze wilt ruilen, dan wil ik er graag stempels voor hebben.
En anders word het € 35,- incl.verzenden (pakketpost).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
Elisa
Scrap Addict Baby
Elisa


Aantal berichten : 43
Registration date : 03-09-08

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1do sep 04, 2008 12:50 am

die vind ik wel leuk hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1do sep 04, 2008 9:45 am

Maar wil je ze ook hebben???? Laughing

Word alleen wel erg duur om te verzenden naar de USA Rolling Eyes Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1do sep 04, 2008 11:07 am

wat een mooie doos zeg! zonde dat je er niet mee overweg kan
ik maak nooit echt kaartjes etc, dus hopenlijk vindt je er iemand voor
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1do sep 04, 2008 1:46 pm

Misschien iets voor Monica?? Wink

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1do sep 04, 2008 6:08 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 8:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1do sep 04, 2008 9:53 pm

Me-Bear schreef:
Oei .... jij maakt het me nu wel erg lastig om m'n gat in m'n hand dichtgeplakt te houden Wink
Je wilt het liefst ruilen tegen stempels? Of wil je eigenlijk liever verkopen?
Als je voor de stempels gaat ... welke dan? En hoeveel? Ja, sorry hoor .. heb geen idee van dat soort dingen, dus vraag het maar gewoon ... neem aan dat jij zelf wel een beetje iets in gedachte hebt ..

Wat heb je en wat wil je kwijt??? Laughing
Stuur me anders even een fotootje, dan kijk ik even.
Maar nu ga ik even een filmpje kijken Very Happy
tot later Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1vr sep 05, 2008 1:34 am



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
angèle
Scrap Addict Baby



Aantal berichten : 44
Registration date : 15-07-08

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1vr sep 05, 2008 9:01 am

Wat voor stempels zou je er voor willen hebben? Ik heb er een boel en die zou ik wel willen ruilen voor deze doos. Het zijn voornamelijk stempels op hout. Van plaatjes tot spreuken en ook achtergronden. Ik zou er een foto van kunnen maken . Groetje, Angèle
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1vr sep 05, 2008 10:31 am

Me-Bear schreef:
dvd'tje dan toch zeker? ik kon voor vanavond op tv niks bijzonders vinden ... morgen komt de DaVinci Code ... maar da's niet echt aan mij besteed...

... nee, ik heb eigenlijk helemaal geen stempels hier ... dus hoef ook geen fotootje te sturen ... heb één stempel van winnie de poeh voor in een boek (this book belongs to..) en één kleine van knorretje ... en nog middelgrote van peter rabbit en uhhhh ... ja, dat was het wel met de officiele stempels ... nog wel goedkope bagger natuurlijk à la hema en ander spul van de kinderafdeling ... maar als je juist graag een wens hebt op het gebied van stempels en je liever een pakketje ontvangt (kan ik me voorstellen ... kan me ook voorstellen dat je liever de cash krijgt en zelf koopt ...) dan moet je gewoon roepen wat je wilt hebben .. en dan kan ik wel weer rondneuzen of ik daar op een leuke manier weer aan kan komen ... ik kan wel allerlei andere dingen opnoemen die ik in huis heb, maar daar vroeg je niet om Wink

ik hoor het wel ... zal zelf ondertussens serieus overleg met mezelf plegen voor de eventuele cash ... hihi .. is ook ruilen toch? potloden ruilen tegen papiertjes van een bepaalde waarde hihi ..

Ja DVD'tje Very Happy
de X-files film.
Was erg leuk, vond het alleen helemaal niet hetzelfde als de serie destijds. Het was nu meer een verhaal op zich, losstaand van de X-files. Maar niet minder leuk.

Ik ruil ze het liefst tegen stempels, maar als er niets van mijn gading bij is... dan wil ik ze ook wel ruilen tegen briefjes met een bepaalde waarde Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1vr sep 05, 2008 10:31 am

angèle schreef:
Wat voor stempels zou je er voor willen hebben? Ik heb er een boel en die zou ik wel willen ruilen voor deze doos. Het zijn voornamelijk stempels op hout. Van plaatjes tot spreuken en ook achtergronden. Ik zou er een foto van kunnen maken . Groetje, Angèle

Laat maar wat zien Very Happy
Ik PB je mijn email wel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1za sep 06, 2008 8:14 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
*Sabina*
Scrap Addict Princess
*Sabina*


Aantal berichten : 246
Leeftijd : 51
Registration date : 10-12-07

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1zo sep 07, 2008 9:08 pm

Is goed hoor Wink

Van Angéle niets meer gehoord. Dan bewaar ik ze wel Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sabina-scrapcat.blogspot.com/
madako
Scrap Addict Newbie



Aantal berichten : 1
Registration date : 04-01-09

Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1ma jan 05, 2009 8:34 pm

Hallo Sabina,
Ik weet niet of je ze nog hebt; en om welke set het gaat; maar ik heb in principe wel belangstelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Derwent Coloursoft kleurpotloden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Derwent Coloursoft kleurpotloden   Derwent Coloursoft kleurpotloden Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Derwent Coloursoft kleurpotloden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Ruilbeurs-
Ga naar: