Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 (domme) vraagjes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
kims-mama
Scrap Addict Baby
kims-mama


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 42
Woonplaats : Assen
Registration date : 24-02-08

(domme) vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: (domme) vraagjes   (domme) vraagjes Icon_minitime1za aug 23, 2008 11:44 pm

Ik heb een (domme) vraag. Ik heb nu “simpel" gescrapt. Als je het al zo kunt noemen.
Met (3d) stickers, tekstjes, bloemetjes van vilt etc.
En dat op cardstock. Denk ik. Dat dikkere papier.

Ik snap niet goed wat de bedoeling van het dessign papier is. Het lijkt me te dun om op te scrappen. Dus zal je het moeten verwerken. Op het cardstock?
Ik weet dus niet hoe ik dat moet doen. Hoe moet ik me dat voorstellen?
Volgen jullie me nog?

Ik doe iig niet aan embellishments ofzo. Dus niet iets wat je door het papier heen prikt/slaat zeg maar.

En ik zie van die mooie sierlijke krullen, mooie bloemen etc uit papier. Doen jullie dat uit de hand? Of is daar een mal/sjabloon voor?
En waar kun je dat een beetje goedkoop kopen? Niet bij pippoos heb i ontdekt. Daar vind ik alleen doodlemallen ofzo die je over moet trekken.En dan eventueel inkleurt. En dus niet dat je dan iets kan overtrekken en uitknippen.

Ik hoop dat jullie wegwijs uit mijn warrige verhaal worden.

Groetjes Ingrid
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

(domme) vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: (domme) vraagjes   (domme) vraagjes Icon_minitime1zo aug 24, 2008 10:40 am

Ten eerste: domme vragen bestaan hier niet hoor! Very Happy
Dat dessinpapier kun je wel gewoon gebruiken, het is inderdaad dunner dan cardstock, maar dit kun je ook heel goed als achtergrondpapier gebruiken voor je foto. Je kunt er stukjes vanaf scheuren of knippen of gewoon als geheel gebruiken, gecombineerd met andere dessinpapiertjes of met cardstock eroverheen. Het is dus helemaal wat jij mooi vindt! De mogelijkheden zijn eindeloos eigenlijk. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?
Anders moet je maar eens een kijkje nemen in het album van de anderen, dan zie je vanzelf voorbeelden (ook met dessinpapier) wat je er zoal mee kunt. En als iets niet duidelijk is: gewoon vragen hoor, daar zijn we hier toch voor, om elkaar te helpen?! Wink
Succes!

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

(domme) vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: (domme) vraagjes   (domme) vraagjes Icon_minitime1zo aug 24, 2008 12:15 pm

Onder het topic : LAAT ZIEN kan je ook heel wat voorbeelden zien
doe je vast een hoop inspiratie op!
en bij de boekwinkel zijn tijdschriften te koop over scrappen, heerlijk doorheen bladeren en je ziet leuke dingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





(domme) vraagjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: (domme) vraagjes   (domme) vraagjes Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(domme) vraagjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: