Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het laatste jaar begonnen!

Ga naar beneden 
+8
marielle
Karin
monique
Hanneke
nicky67
nancyfeer
Tammietam
Herma
12 plaatsers
AuteurBericht
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 2:15 am

Vandaag zijn de kids met hun laatste schooljaar in de States begonnen!
We zijn nu toch echt wel een beetje aan het aftellen hoor.
En het wordt niet eens een vol schooljaar want in de voorjaarsvakantie word de inboedel ingepakt en voor 6 weken op het schip richting Holland gezet. Daarna willen we nog een kleine vakantie aan zee houden en dan eind mei is het zover en komen we weer voorgoed in Holland wonen! cheers
Uiteraard gaat alles toch ook een beetje met gemengde gevoelens want we laten hier toch aardig wat vers gemaakte vrienden achter! Afscheid nemen is niet mijn sterkste kant.... Maar daar denken we nu nog maar even niet aan Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 9:20 am

Nou meid, geniet lekker nog van het laatste jaartje.. voor je het weet is het voorbij en kan je weer hier genieten van NL..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
nancyfeer
True visitor of Scrap Addict
nancyfeer


Aantal berichten : 55
Woonplaats : Bolsward
Registration date : 06-03-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 9:32 am

Dat laatste jaar zal wel omvliegen. Geniet er nog maar lekker van!
Terug naar boven Ga naar beneden
nicky67
Scrap Addict Queen
nicky67


Aantal berichten : 546
Woonplaats : groesbeek
Registration date : 17-03-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 10:15 am

aan deze kant van de oceaan kan ik me slecht voorstellen dat je niet daar wilt wonen... maar ook kan ik me voorstellen dat je dit kleine rare landje en onze dingetjes vreselijk mist...
ik wens jullie een heel fijn laatste (half) jaar en een hele voorspoedige remigratie!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nickyishere.blogspot.com
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 11:59 am

Ik vind het heerlijk hoor dat jullie weer naar Nederland komen al zou ik de fantastische vakanties dan natuurlijk enorm missen!! Jullie hebben daar zulke lieve mensen ontmoet ik kan me voorstellen dat je daar eigenlijk geen afscheid van wilt nemen.
Maar..... als je weer in NL bent kunnen we vaker samen scrapshoppen en croppen! lol!

Dikke kus voor jullie allemaal!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 12:22 pm

mixed feelings inderdaad!
je hebt daar ook al het een en ander opgebouwd!!
geniet er nog lekker van en bezoek mooie plekjes als herinnering weer terug in NL
en jullie gaan vast dan daar weer terug op vakantie! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 1:11 pm

Dat zal inderdaad vreemd voelen ja. Hebben jullie lang daar gewoond en wist je dat het tijdelijk was?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 3:02 pm

Ik kan me je dubbele gevoel goed voorstellen! Maak er nog een leuk laatste jaar van daar (hoe vaak krijg je de kans om in het buitenland te gaan wonen?). Hebben jullie al een huis als je weer in Nederland komt wonen?

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 7:01 pm

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

@Nicky; Het is niet dat ik hier niet wil wonen hoor, maar na drie jaren hier mis je je familie en vrienden erg. Je krijgt dan pas goed door hoe belangrijk ze voor je zijn!

@Hanneke; Ja die vakanties ga ik ook missen, maar ik kijk wel erg uit naar het samen scrappen en shoppen hoor! Dikke kus terug!

@Monique;We gaan zeker hier terug op vakantie/ vrienden bezoek. Waarschijnlijk komen er ook wel vrienden van hier ons opzoeken in Nederland.

@Karin; We hebben hier nu iets meer dan drie jaar gewoond, we gaan de vier jaar volmaken! We wisten dat het tijdelijk was. Robert (mijn man) is militair en heeft hier een tijdelijke baan als helicopter instructeur.

@Marielle; We zijn nog op zoek naar een huis, maar we vonden de scholen voor de kids belangrijker. Het schijnt dat we die nu gevonden hebben en dan zoeken we daar in de buurt naar een huis. De scholen staan in Waalwijk en wij dachten aan Sprang Capelle of Kaatsheuvel als woonplaats
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 7:46 pm

In Sprang-Capelle zit een heel leuk scrapbookwinkeltje! Ook niet onbelangrijk!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1vr aug 08, 2008 8:54 pm

Karin schreef:
In Sprang-Capelle zit een heel leuk scrapbookwinkeltje! Ook niet onbelangrijk!!! Very Happy

lol! wordt het een huis zoeken bij een scrapwinkel bijna lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1za aug 09, 2008 12:30 am

Ik kan haast niet meer wachten tot het zover is........ik mis je zooooooooo erg Sad
Echt waar hoor!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1za aug 09, 2008 11:47 am

Komen jullie oorspronkelijk ook uit die omgeving dan Herma?

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1za aug 09, 2008 3:56 pm


Ik ben dan wel geen Herma maar antwoord toch maar even... lol!
Herma is in Ommen geboren maar de laatste jaren hebben ze in Emmen gewoont Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Jacqueline
Scrap Addict Team
Jacqueline


Aantal berichten : 798
Leeftijd : 52
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 04-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1za aug 09, 2008 4:49 pm

NOu idd volop genieten het laatste jaar zodat jullie daar even een tijd op kunnen teren Very Happy
Kan me heel goed voorstellen dat het aan de ene kant fijn is maar aan de andere kant ook weer niet!
Hebben jullie al wel een woning in Nederland? (ik heb het al gelezen Very Happy ).....succes met zoeken naar een woning!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://moederjohan.web-log.nl/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1za aug 09, 2008 8:51 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1ma aug 11, 2008 1:24 am

Hanneke schreef:

Ik ben dan wel geen Herma maar antwoord toch maar even... lol!
Herma is in Ommen geboren maar de laatste jaren hebben ze in Emmen gewoont Very Happy

Bedankt voor het antwoord hoor Hanneke!
We moeten in de buurt van Gilze Rijen gaan wonen omdat de nieuwe werkplek van Robert wordt en ik wil hem wel graag elke avond thuis Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1ma aug 11, 2008 1:29 am

Me-Bear schreef:
Goh, lijkt me idd lastig ... juist die gemengde gevoelens ook. Blijdschap om terug naar Nederland + vrienden en familie te gaan (dan is 4 jaar ook behoorlijk lang, lijkt me), maar ook verdriet om de nieuwe vrienden achter te laten. Zal voor de kinderen ook niet makkelijk zijn ... moeten afscheid nemen op school en dan hier weer starten ... verschil zal behoorlijk zijn, gok ik zo...
Leuk dat je in Brabant gaat wonen. Wie weet ... nog in de buurt van een scrapwinkel ook (hoewel ... zal wel winkeltje zijn vergeleken met waar je nu woont Wink )
Ik wens je een goed laatste half jaar toe daar en idd ook een voorspoedige remigratie (zoals Nicky dat zo mooi schreef).

Dank je wel hoor! Er wordt idd beweerd dat terug naar Nederland verhuizen moeilijker zou zijn dan andersom. Al zou je het niet zeggen, Amerika heeft echt een totaal andere cultuur dan Nederland. We hebben er de voordelen en de nadelen van gezien en dan moeten we ons nu weer gaan aanpssen aan de Nederlandse gewoontes... Voor de kinderen ws het moeilijkste!
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1ma aug 11, 2008 10:33 am

Geniet er nog maar lekker van! Kan me voorstellen dat je het hier mist maar als je terug bent het daar weer gaat missen. Blijft moeilijk maar herinneringen blijven (gescrapt of niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1ma aug 11, 2008 2:05 pm

Dat lijkt me dan inderdaad een hele omschakeling weer. Ik wens jullie er veel succes mee!

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het laatste jaar begonnen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het laatste jaar begonnen!   Het laatste jaar begonnen! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het laatste jaar begonnen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de laatste 3 Dom kaartjes!!!!
» 60 jaar getrouwd
» 40 jaar getrouwd
» Echt de laatste loodjes
» In deze tijd van het jaar een suprise maken!!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: