Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat heb je vandaag gescrapt?

Ga naar beneden 
+2
Sheila
Karin
6 plaatsers
AuteurBericht
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 12:18 am

Zo maar even vertellen wat je op een dag hebt gescrapt.....

Ik heb vandaag de LO afgemaakt die ik eerder heb geplaatst en verder heb ik vanavond de laatste 2 pagina's van een mini-boekje afgemaakt. Morgen de kaft en de boel inbinden en dan is het showtime. Very Happy

En jullie, hebben jullie nog gescrapt vandaag?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 1:14 am

Och meid, ik heb ik geen tijden meer gescraped, ik geloof dat ik als laatste een miniboekje over mijn hond pebbles heb gemaakt, dat was als ik mijn blog moet geloven op 5 Juni is geweest Embarassed Sad . Maar dalijk mag ik workshops gaan voorbereiden en dan mag/kan/moet het weer. Ik mis het wel hoor het scrappen, maar ik heb gewoon geen tijd....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 1:34 am

Ik zie en hoor het bij iedereen die een winkel opent gebeuren... Je grote hobby wordt helemaal ondergesneeuwd door alle werkzaamheden die bij een winkel komen kijken. Jammer, jammer, jammer. Gelukkig dat je straks weer 'moet'. Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 12:18 pm

Gisteren heb ik niets gescrapt, want ik was de hele dag op pad met een vrijgezellenfuif. Was erg leuk. Van de week heb ik een blikje gescrapt (een soort kijkdoosje, maar dan als blikje) met een foto erin van het a.s. bruidspaar. Maar domme ik...heb er geen foto van gemaakt.
Ook ben ik bezig met een boekje over mezelf, bijna mee klaar.

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 1:22 pm

voor de vakantie heb ik genoeg gedaan, na de vakantie eigenlijk helemaal niet meer
is er nog niet van gekomen
misschien vanavond weer! als ik dan eenmaal de gang te pakken heb, ga ik wel weer lekker door Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammietam
Scrap Addict Queen
Tammietam


Aantal berichten : 779
Registration date : 03-12-07

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 6:33 pm

laatste wat ik heb gescrapt is woensdag op donderdag nacht en dat was
een kaartje.. hopelijk kan ik vanavond even lekker aan de slag voor een
vriendenboekje op een ander forum Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tammiescrapt.web-log.nl
Katinka
True visitor of Scrap Addict
Katinka


Aantal berichten : 62
Leeftijd : 49
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 30-07-08

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 7:44 pm

Ik heb een lo gemaakt die we als voorbeeld gaan gebruiken op een cropdag met "oud sdjz-ers". We gaan binnenkort een keer samen scrappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1zo aug 03, 2008 9:21 pm

Leuk Katinka dat jullie nog met elkaar afspreken. Ik heb ook een tijdje op dat forum gezeten, maar kon mijn draai er helaas niet vinden. Neutral

Ik heb de hele middag met mijn schoonzusje zitten scrappen. Mijn boekje is bijna af, de buitenkant voor de kaft moet nog en dan de boel inbinden en klaar is hij. Maak het vanavond nog af als het even meezit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1ma aug 04, 2008 11:27 am

jaaaaaaa eindelijk weer gescrapt
zie lootje 14 jaar bij scrapchat
het was ook zo maar weer scrapweer gisteren lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat heb je vandaag gescrapt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je vandaag gescrapt?   Wat heb je vandaag gescrapt? Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat heb je vandaag gescrapt?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vandaag
» Vraag van vandaag 20-3
» lo vraag van vandaag :D
» Wat eten we vandaag?
» Vraag van vandaag 10-03 eh.... de 11e dus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: