Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Muisjes en kaas

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Katinka
True visitor of Scrap Addict
Katinka


Aantal berichten : 62
Leeftijd : 49
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 30-07-08

Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1wo jul 30, 2008 1:55 pm

Wij zijn met de vakantie naar de kaasmarkt in Alkmaar geweest. Very Happy

Nu ben ik op zoek naar een leuk bestandje voor op de craft robo van een muis of een stuk kaas. Weten jullie waar ik dit kan vinden??

Groetjes Katinka
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1wo jul 30, 2008 5:05 pm

Ook toevallig, wij zijn er 18 juli geweest. Vond het keileuk om een keer te zien! We waren een lang weekend in Noord-Holland en hebben toen lekker de toerist uitgehangen. Foto's gaan een dezer dagen besteld worden en dan volgt er t.z.t. een boekje van dat weekendje.

Volgens mij ben ik geen muizen of kaarbestandjes tegen gekomen en ik heb eerder deze week echt megaveel sites bezocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
Katinka
True visitor of Scrap Addict
Katinka


Aantal berichten : 62
Leeftijd : 49
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 30-07-08

Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1wo jul 30, 2008 5:21 pm

Owh wat jammer dat je niks hebt kunnen vinden. Snif snif, dan moet ik toch iets anders verzinnen.

Wij zijn begin juni geweest. Toen was het al heel erg druk....... Bij jullie ook? Kon je nog wel wat zien? Ben benieuwd naar jouw lo.
We hebben er ook gelijk maar een rondvaart bij gedaan, die was echt lachen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1wo jul 30, 2008 6:12 pm

5, 6 rijen dik achter de dranghekken. Shocked Japanners, Spanjaarden, Fransen, Belgen, Duitsers en mopperende Hollanders omdat onze eigen taal pas als laatste uitleg aan bod kwam.

Ik denk dat ik er een boekje van ga maken, van het hele weekend en er liggen nog wat andere dingen te wachten, dus het kan nog wel even duren vrees ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
monique
Nuts about Scrap Addict



Aantal berichten : 1167
Woonplaats :
Registration date : 03-12-07

Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1wo jul 30, 2008 8:26 pm

ik woon 5 km vanaf Alkmaar, dus ben zeeeeeeer bekend met de Kaasmarkt!!
nu lopen er volop Duitsers idd.
maar als je eerder of iets later in het seizoen gaat, valt het best allemaal mee! dan kan je overal goed bij
nu zijn het topweken op de kaasmarkt!

rondvaart in Alkmaar is idd heel leuk, overal lekker bukken!!!!!!!!

mocht je nog folders ofzo willen hebben dan kan ik het zo bij de vvv voor je halen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka
True visitor of Scrap Addict
Katinka


Aantal berichten : 62
Leeftijd : 49
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 30-07-08

Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1do jul 31, 2008 9:43 am

Hahahahahahahahahaha, ja dat bukken was echt heel geslaagd. We hebben echt in een deuk gelegen!! lol!

Ik ben op zoek naar een plaatje van kaas die ik uit kan snijden of knippen om als een emblie te gebruiken. Weet niet of dat ook uit die folders van het VVV kan??
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin
Scrap Addict Diva
Karin


Aantal berichten : 175
Leeftijd : 59
Woonplaats : Oosterhout (NB)
Registration date : 29-07-08

Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1do jul 31, 2008 11:16 am

Heb je al eens gegoogled bij afbeeldingen? Iets van tekeningen kaas of tekeningen muis... Zou best eens iets uit kunnen komen. Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
http://karinscrap.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Muisjes en kaas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muisjes en kaas   Muisjes en kaas Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muisjes en kaas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Quickutz Silhoutte & Craft Robo :: Vraag maar raak-
Ga naar: