Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1zo jul 20, 2008 10:42 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1ma jul 21, 2008 12:13 am

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om zonder foto's te sscrappen, denk bijvoorbeeld aan....

Agenda
Spaarpot
Pennenhouder (van een Pringles bus)
Canvas klok
Een theedoos pimpen
Adressenboekje
ATC kaartjes


Of organiseer een foto swap dan scrap je een layout met foto van/voor een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1ma jul 21, 2008 12:18 am



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Admin
Sheila


Aantal berichten : 1565
Leeftijd : 45
Woonplaats : Voorburg
Registration date : 19-11-07

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1ma jul 21, 2008 12:21 am

Tuurlijk!! waarom niet??

Ik heb ook wel eens afbeeldingen van Google gehaald, ik heb laats nog een koffertje gemaakt met een mini album erin...daar zaten ook diverse foto's van google...bijv. van trouw ringen die ik erg mooi vond en een huis waar ik ooit weleens zou willen wonen, volgens mij doen meer mensen dat hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sheilscrapdebiel.web-log.nl/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1ma jul 21, 2008 12:33 am



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1ma jul 21, 2008 11:51 am

Misschien is het leuk om de inhoud van je tas te scrappen. Of bepaalde meubels of dingen in je huis met een speciale herinnering, of bv je favoriete sieraad, tv programma, kleur enz. Je droomhuis, of om meer de poëtische kant op te gaan, je toekomstdromen en verwachtingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1di jul 22, 2008 10:43 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris
Scrap Addict Baby
Iris


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 44
Woonplaats : Goirle
Registration date : 07-07-08

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1di jul 22, 2008 11:18 pm

Ik heb een keer een albumpje gemaakt met als titel 'ik hou van'... en dan allemaal 'vreemde' zeg maar abstracte dingen erin.
Ik had van allerlei dingen hier in huis foto's gemaakt en die gescrapt. Zo maak je toch iets wat over jezelf gaat!

Wat ik gedaan had:
- mijn favo parfum
- boeken
- schone was/wasmiddel (ja niet lachen, heerlijk gewoon! Kan ik aan blijven ruiken)
- scrappen
- embellishments
-sieraden
- schoenen
- muziek ( favo cd's gekopieerd)
- bloemen,
enz enz enz

Dit was erg leuk om te doen! Lijkt wel een beetje op een idee wat hierboven ergens bij staat.

Succes!

groetjes Iris
Terug naar boven Ga naar beneden
http://doornroos.blogspot.com
Iris
Scrap Addict Baby
Iris


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 44
Woonplaats : Goirle
Registration date : 07-07-08

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1di jul 22, 2008 11:44 pm

om nog even op het idee van Celine voort te borduren:
je favo gerecht, favo plek in huis, favo vakantiebestemming, favo dier, favo drankje, favo restaurant, favo winkel, scrap foto's van alle ruimtes van je huis (incl wc lol! )

tja en nu zijn mijn ideeën toch echt wel op....

ben benieuwd of de inspiratie al op begint te borrelen!
Er staan hierboven (in andere reacties) een hoop, leuke, originele ideeën!

Groetjes Iris
Terug naar boven Ga naar beneden
http://doornroos.blogspot.com
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1wo jul 23, 2008 10:45 am

Eigenlijk heb ik niks meer toe te voegen aan de bovengenoemde tips! Very Happy Die tip van Iris had ik je ook willen vertellen. Ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat scrappen, maar volgens mij heb je keuze genoeg nu Wink

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd   inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
inspiratieprobleempje ... hulp gevraagd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hulp gevraagd
» GEVRAAGD
» Hulp bij zoeken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: