Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1vr dec 21, 2007 10:28 pm

ik wil ff de trotse moeder uithangen hoor Very Happy ...
mylou heeft een plasje op het potje gedaan voor het eerst en uit d'r zelf!!! lol! ik ben helemaal heppie de peppie Very Happy
ik heb een feestje geviert (zingen dansen springen high5 low5 enz) en ze ging het gelijk nog een paar keer proberen. ze zat wel steeds te persen maar er kwam niets meer. na een paar keer zei ik zo gaan we hem nu in het toilet gooien? en ja hoor daar liep ze met dr po naar de toilet. heel netjes weg gegooit doorgetrokken en gezwaait natuurlijk Laughing dus morgen krijgt ze een kado'tje (alweer na die hele zak Shocked Laughing ) die heeft ze wel verdiend vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Sonja
Scrap Addict Queen
Sonja


Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Registration date : 03-12-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1vr dec 21, 2007 11:21 pm

Kleine meisjes worden groot!!!!! cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sonjascrapt.web-log.nl/
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1za dec 22, 2007 12:49 am

Wat goed zeg!!! cheers cheers cheers
Weer een stap verder naar een grote meid worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Gast
Gast




jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1za dec 22, 2007 2:06 pm

SUPER!!!!!!!

kan niet wachten tot Thomas zindelijk is haah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1za dec 22, 2007 4:02 pm

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zeg!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1zo dec 23, 2007 11:57 am

Super is dat he? Ik was ook zoooo trots toen Manon dat deed...en iedere keer als ze weer wat deed, kreeg ze een stickertje op de pot, die nu dus vol stickertjes zit, want ze mogen er niet af (ook al is ze nu dus zindelijk) Rolling Eyes
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1zo dec 23, 2007 8:16 pm

marielle schreef:
Super is dat he? Ik was ook zoooo trots toen Manon dat deed...en iedere keer als ze weer wat deed, kreeg ze een stickertje op de pot, die nu dus vol stickertjes zit, want ze mogen er niet af (ook al is ze nu dus zindelijk) Rolling Eyes
Groetjes,
Mariëlle

dat vind ik nou een hele goeie! ze wil namelelijk wel steeds weer op de pot maar ze doet niks, als ik nou bij de volgende keer een sticker op de pot doe en de keren erna, gaat ze het misschien nog leuker vinden Very Happy
bedankt voor de tip! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gast
Gast




jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1zo dec 23, 2007 9:47 pm

Ik heb een kalender gemaakt voor op de deur elke gevulde pot 1 sticker Very Happy en bij 5 stickers een aardigheidje
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1zo dec 23, 2007 11:33 pm

zulke lijstjes gebruiken wij ook maar dan voor andere doeleinden. (zoals goed gedrag, en het normaal oplossen van conflicten) bij mylou wil ik het eerst zonder kleinigheidje doen want ze is al blij met een sticker. zo kan ik het rustig opbouwen Very Happy ik zou een kleinigheidje voor dr kopen maar uiteindelijk was ze blij met een (aangebroken) stickervel van sesamstraat Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl
Gast
Gast




jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1ma dec 24, 2007 12:36 am

BETER!!!!

ik heb een hekel aan stickers op dingen Thomas plakt ze OVERAL echt heel irritant heb ze van de week van onder de tafel kunnen peuteren ...
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1ma dec 24, 2007 2:19 pm

Very Happy hihihi...
Manon wil ze dus (nog) niet van de pot afhalen, want iedereen moet natuurlijk wel kunnen zien hoe goed ze het gedaan heeft... Rolling Eyes
Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
hobby
Scrap Addict Baby



Aantal berichten : 44
Leeftijd : 50
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 03-12-07

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1di dec 25, 2007 11:53 am

Goed zeg!!! Hier nog een trotse moeder amber gaat ook heel goed 's nachts bijna 2 weken droog alleen net vannacht weer een keer niet maar ze riep wel dus ach en ze heeft nog een luier 's nachts maar overdag is ze helemaal droog nu ,heerlijk is dat he ,
Gefeliciteerd hoor!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hobbyshoekje.web-log.nl
Gesponsorde inhoud





jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!   jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!! Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!!!!!!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» eindelijk!!!...
» eindelijk!
» eindelijk mn eigen...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Algemeen :: Kletspraat-
Ga naar: