Scrap Addict
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!
 
IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Just a note

Ga naar beneden 
+6
Betty
Herma
marielle
Katje
Hanneke
10 plaatsers
AuteurBericht
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Just a note   Just a note Icon_minitime1wo jul 16, 2008 3:11 pm

En weer een kaart n.a.v. 2 Sketches 4 You Very Happy

Just a note AVdkkGr

Detail foto op m'n blog...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Katje
Scrap Addict Diva
Katje


Aantal berichten : 122
Leeftijd : 46
Woonplaats : Herenthout (Belgie)
Registration date : 15-05-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1wo jul 16, 2008 3:36 pm

Erg mooi kaartje al is de vorm beetje ongebruikelijk vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1wo jul 16, 2008 5:03 pm

Hoezo ongebruikelijk?? lol! Het is ook een kaartje n.a.v een sketch... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1wo jul 16, 2008 8:49 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1wo jul 16, 2008 10:11 pm

Heel mooi Hanneke!

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1wo jul 16, 2008 10:57 pm

Me-Bear schreef:
Ow hij is wel erg mooi hoor...
hihi ... ja idd formaat is ongebruikelijk, maar eh ... daardoor wel des te spannender ... zou je deze wel in een envelopje krijgen als je 'm wilt versturen. Oké oké .. tuurlijk kan dat .. domme Monica ... alles past toch wel in een A4-vlopje ... lol!
Hé Hanneke ... jij gaat in Amerika vast niet naar een scrapstore op zoek hè ... daar ben jij natuurlijk helemaaaaal niet in geïnteresseerd lol!
Ben zelf eigenlijk nooit zo geïnteresseerd geweest in reizen naar Amerika (scheelt dat ik er ook de financiën niet naar heb hoor hahaha) maar sinds die scrap hype moet ik zeggen dat ik toch ook best nieuwsgierig word naar die giga grote winkels waar je je inkopen doet niet met een mandje maar met een winkelwagentje à la de supermarkt ...

Ten eerste gaan we naar Amerika omdat Herma (ook hier op het forum) met haar gezin daar (nog) woont.... Herma is mijn tante lol!
Maar......... we gaan zeker scrapshoppen hoor en wel in Atlanta, daar staat èèn van de grootste scrapwinkels................ afro Alles is groot in Amerika, echt waar.... afro
En die kaartjes.... die zijn zo groot niet, de meeste die ik maak passen in een gewone envelop!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1do jul 17, 2008 6:06 am

Mooi kaartje Hanneke. Die overstekende sculprand maakt het kaartje erg bijzonder en uniek. Wie wil nou niet zo'n kaartje krijgen!!

En ik kan bijna niet wachten tot jullie er zijn en we naar die GROTE winkel kunnen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
marielle
Nuts about Scrap Addict
marielle


Aantal berichten : 1316
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
Registration date : 03-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1do jul 17, 2008 12:56 pm

* sjucht* dat loopt ons maar lekker te maken met die grote scrapwinkels daar... Evil or Very Mad
Waarom hebben wij dat hier nou niet?? Crying or Very sad

Groetjes,
Mariëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1do jul 17, 2008 2:30 pm

marielle schreef:
* sjucht* dat loopt ons maar lekker te maken met die grote scrapwinkels daar... Evil or Very Mad
Waarom hebben wij dat hier nou niet?? Crying or Very sad

Groetjes,
Mariëlle
ERG hè Wink Maar het wordt nog veeeeeel erger....als ze straks terug komt met koffers vol en verhalen en foto's... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1do jul 17, 2008 8:42 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1do jul 17, 2008 10:33 pm

Ik ben blij te horen dat je het onwijs leuk voor me vind, ben zelf ook erg dankbaar dat Henri en ik de mogelijkheden hebben om een reis naar Amerika te maken hoor!

Bedankt voor je compliment over mijn scrapwerk, altijd leuk om te lezen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1vr jul 18, 2008 12:16 am

Me-Bear schreef:
Haha die Betty ... jij kan heeeeeel goed vooruit denken lol!

Ach .. aan de andere kant is het misschien maar goed dat we dat in Nederland niet hebben ... heel slecht voor de portemonnee.

Ik kwam laatst tot de ontdekking dat er in mijn leven twee dominante factoren zijn die heel lastig samen gaan: ik heb een overdosis aan vrije tijd maar tegelijkertijd errug weinig geld te besteden... die twee samen dat valt toch niet te combineren???!!!!

En mensen met een hoop poen hebben vaak te weinig tijd om het uit te geven. Gekke wereld toch ...

lol! Bij deze een oproep: wie wil mijn hobby's op regelmatige basis sponsoren? lol!

Hey maar Hanneke, ik vind het wel onwijs leuk voor je hoor. En je kaart blijf ik geweldig vinden, net als al het andere wat ik tot nu toe van je gezien hebt. En wat leuk dat jullie ondanks de grote afstand toch zo samen nog aan het hobby'en zijn, Herma en Hanneke. Toch geweldig hoor ... dat internet. Vond het al zo bijzonder, Herma, dat iemand vanuit Amerika lid was van dit forum ... 't is toch niet echt het allergrootste forum op dit gebied ofzo (wel het gezelligste hoor hihi .... ik hou niet zo van propvolle cybercluppies...en heb het hier al direct erg naar m'n zin).

Zelf heb ik maar op een andere manier gebruik gemaakt van internet en scrappen ... ga morgen als het goed is een leuk pakketje bloemetjes binnen krijgen ... loont echt de moeite af en toe eens MP uit te kammen ... heb ook brads besteld voor veeeeel minder dan in de winkel.

See ya!
Ik zie dat je nog niet zo heel lang hier op het forum bent aangemeld, misschien even ter verduidelijking............Herma is een zus(je) van mij die voor vier jaar in Amerika woont. Volgend jaar mei(?) komen ze definitief terug. Hanneke is er al eens eerder op vakantie geweest en heeft toen het scrap-virus opgelopen daar lol!
Via Hanneke heeft Herma zich hier aangemeld. En Hanneke is weer een dochter van mij.
Nu weet je hoe het in elkaar zit...... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1vr jul 18, 2008 3:33 am



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1vr jul 18, 2008 10:43 am

Hahahaha.......je mag dan niet van roddelen houden (en dat is maar goed ook! ) een gezellige "kletskous" ben je wél lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Herma
Scrap Addict Queen
Herma


Aantal berichten : 660
Leeftijd : 57
Woonplaats : Enterprise Alabama USA
Registration date : 06-03-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1vr jul 18, 2008 7:03 pm

Betty schreef:
Hahahaha.......je mag dan niet van roddelen houden (en dat is maar goed ook! ) een gezellige "kletskous" ben je wél lol!

Ben het weer eens met mijn zussie eens! Er zijn er maar weinig zo lang van stof als jij, gezellig om te lezen hoor!
En ja, gelukkig wordt in Mei 09 de wereld weer een stukkie kleiner voor ons. Dan hoeven we tenminste geen oceaan meer over om de familie te zien, want dat ga je toch echt missen!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Linda
Scrap Addict Team
Linda


Aantal berichten : 1024
Leeftijd : 46
Woonplaats : Loosduinen
Registration date : 23-11-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1vr jul 18, 2008 11:10 pm

superleuk kaartje weer hannes! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stuff4kidz.marktplaza.nl

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1ma jul 21, 2008 12:03 am



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Betty
Scrap Addict Diva
Betty


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 68
Woonplaats : Ommen
Registration date : 08-03-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1ma jul 21, 2008 9:58 am

Me-Bear schreef:
@ Betty en Herma: Als ik té veel klets dan krijg ik hopelijk wel een seintje hè? 't Is niet de bedoeling dat ik de boel hier zou gaan domineren Embarassed

@ Herma: Wat fijn voor je dat je het vooruitzicht hebt dat binnen een jaar terug in Nederland bent. Als ik tenminste goed begrijp dat je daarnaar uitkijkt. Lijkt me wel moeilijk hoor ... als je goed contact hebt met je familie en dan zo ver van elkaar vandaan zit. Hihi ... en je bent dan eenmaal terug vast één van de weinige Nederlanders die níet klaagt over hoe lang je erover doet om van A naar B te komen Wink
Ik dacht ook al.....we zitten hier verkeerd...........dít onderwerp: laat het zien.
Volgens mij is "kletspraat" daar beter geschikt voor lol!
Ik hoop dat het voor deze keer door de vingers wordt gezien........ Embarassed


Laatst aangepast door Betty op ma jul 21, 2008 12:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris
Scrap Addict Baby
Iris


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 44
Woonplaats : Goirle
Registration date : 07-07-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1ma jul 21, 2008 11:55 am

hihi wat een geklets hier lol!
jee een hoop familie hier op het forum. Gezellig!

Enne kwijl kwijl kwijl hier hoor, als ik over die SUPEr grote scrapstore lees..... Dat wordt 'Shop till you drop!'

Gaaf hoor!

groetjes Iris

ooh enne je kaartje is super!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://doornroos.blogspot.com
Céline
Scrap Addict Queen
Céline


Aantal berichten : 731
Leeftijd : 51
Woonplaats : Zaandam
Registration date : 10-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1ma jul 21, 2008 11:59 am

Zal ik maar weer even terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp, hahahaha. Ik moest zo lachen toen ik dit allemaal zat te lezen.
Laughing Laughing Laughing

Gaaf kaartje heb je gemaakt. Kan ik alvast mijn verjaardag bij je doorgeven want ik wil ook wel zo'n Hanneskaartje ontvangen Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.richardceline.nl
Hanneke
Scrap Addict Team
Hanneke


Aantal berichten : 1655
Leeftijd : 40
Woonplaats : Ommen
Registration date : 03-12-07

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1ma jul 21, 2008 2:10 pm

Ja hoor Celine, geef maar door!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://scraps-n-stuff.blogspot.com/

Scrap Addict Princess



Aantal berichten : 236
Woonplaats : Nederland
Registration date : 12-07-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1di jul 22, 2008 10:18 pm



Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Janny
Scrap Addict Diva



Aantal berichten : 189
Leeftijd : 60
Woonplaats : Nieuwe Pekela
Registration date : 26-02-08

Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1vr jul 25, 2008 1:03 am

ik had hem al op je blog gezien maar ook hier vind ik hem supers! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://itsscraptime.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Just a note Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a note   Just a note Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just a note
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Laat het zien-
Ga naar: